Dzisiaj jest 01 sie 2025, 7:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
regulacja gaznika albo zmien swiece, u mnie to pomoglo zmienienie swiecy.

u mnie tak samo 8.6tys i 8.7tys i i koniec, nawet jak dalem rolki 4g to spadlo do tych obrotów na fulla zamiast dalej trzymac te wysokie, tak jak by go cos trzymalo i nie puszczalo.

juz po tuningu keeway z takim samym setupie co mam teraz lecial wiecj te 84 a przeciesz wiemy ze seria minarelli tyle idzie i mam te same czesci co kiedys w keewayu i tez tyle idzie jak seria minarelli wiec cos jest nie tak, niby sie wkreci na te 10tys ale zaraz spada do 8.9tys i nawet nizej i to na kazdych rolkach.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 20:03 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 14:59
Posty: 120
Pojazd:
moj nawet nie chce 9 tys + , a swiece wlasnie dzis kupilem ale kobieta w serwisie zla mi dala ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
to masz modul zablokowany jak ci przerywa i bedziesz mial ok.

u mnie na starcie jak sie wkreci to do 10tys ale co z tego jak zaraz obroty spadają do tych 8.9tys a teraz cos sie zrobilo ze do 8.6tys ;/ i v max mniejszy bo juz tylko 80.

wku.. jestem bo prawie tysiac wywalilem a on jezdzi jak seria a na regulacji to sie znam i wiem ze jest ok tylko ze go cos trzyma, juz normalnie seria aerox obok mnie jedzie ... tyle ze ja mam lepszą przyspieche i to nie zawsze ... kur.. jego mac! :cry:

jutro sprawdze kompresje,

jaka powinna byc? ponizej 7 to do bani?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 14:59
Posty: 120
Pojazd:
tez mam keewaya matrixa tyle ze swap silnik mina hori LC . ale jak full manetke wezme to tez mozliwe ze bedzie mi przerywac i spadna obroty do 3 tys. no chyba nie ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no jak obroty spadaja az do 3tys to jest nie normalne, regulacja gaznika a przed tem zobacz modul wez jakis odblokowany ;p.

kurde ja to mam zawsze problemy ;(




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 14:59
Posty: 120
Pojazd:
regulacja nic nie pomaga , zobacze co z ta swieca jutro ;/
ja jezdze tak juz od poczatku wakacji :D wiec nie jestes sam ;p ja juz chcialem go sprzedawac taki szall mialem ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ale kurde oco chodzi ;p tyle kasy wywalilem i on jak seria, trzyma go cos ja wam mowie trzyma go cos bo to jest nie mozliwe.

na seri napedzie i wydechu 84 lecialem z lekkiej gorki a teraz mam wario stage6 i wydech stage6 i z gorki lekkiej leci 83 ;/.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Od kolegi przełóż inny wydech i zobacz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
i co to mi da? przeczytaj caly temat, cos go trzyma nie wiem co ze wiecej nie idzie niby full maneta ale wiem ze mozna z minarelli jeszcze wiecej wycisnac.

jaka powinna byc kompresja od do.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 21:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Od 7 wzwyż. Pro replikę jest ciężko wyregulować. Dla wiadomości śledzę ten temat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 21:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no ale to jest nie mozliwe ze leci tylko 84 jak seria czlowieku cos go blokuje, kolega ma roxa seria wario, tylko pro replice i rolki niby 3.5g i leci mu 90 prawie bo mowi ze dochodzi do tego kolka czerwonego od temp. wiec cos u mnie jest nie tak, bo ja jeszcze mam wario itp a on mnie wyprzedza i bierze jak chcesz na seri praktycznie.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 21:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Pyle, To może masz faktycznie zablokowany moduł ?




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 21:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Sprawdź tą kompresje. I już nie powtarzaj w kółko że mały vmax. bo posty nabijasz tylko i ppp robisz .

edit:

Sprobuj jeszcze odkrecic troche srube od skladu mieszanki.
Przepustnica w gazniku idzie całkiem do góry ? zobacz.

Pasek wchodzi na max przełożenie?

Jakie są obroty z kołem w górze ?

Trzeba szukać w szczegółach :twisted:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 21:44 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 21:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
slawek5t, no spoko, ale wiesz ja zrobilem wszystko jak tylko moglem najlepiej a tu patrz jakie cuda. chyba znasz ten stan, bo jestem taki wkurzony ze ...

Jaka powinna byc kompresja taka dobra zeby byla moc itp.

Tom_Q, no nie wydaje mi sie bo jak zalozylem rolki 4g to mial na budziku az 10.4tys pokazal i zaraz spadlo do 8.9tys, wiec nie zablokowany.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 21:44 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 21:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Pyle pisze:
az 10.4tys pokazal i zaraz spadlo do 8.9tys,

1500 obr to sporo. dało by jakies 5-10 kmh jesli nie lepiej.


Powiedz mi czy na nózce centralnej przy max gaz też traci obroty.
Nie ma tam obciążenia więc potencjalna zła regulacja napędu nie zagra tutaj głównej roli.


zedytowałem mojego poprzedniego posta




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 21:51 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Pyle, jaki olej lejesz? jeśli jakiś syf to sprawdź czy nie masz nagaru w oknie wydechowym, ja po pół roku jazdy na olejach typu 10w40 miał pół okna zaklejonego.
Spróbuj dać mniej paliwa, możliwe że się zalewa na max obrotach.
Ogólnie brakuje mu obrotów więc sprawdź kompresje też.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 22:08 
*

Rejestracja: 23 sie 2011, 13:34
Posty: 49
Pojazd:
Wsadzić centralkę twardsza chyba trzeba i myślę,że będzie ok...Też u siebie sprawdze to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 22:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
slawek5t,

ok niech ochlone. zaczynamy.

1.
Teraz mam dysze 80 srubka od mieszanki wkrecona na maxa bo mam stozkowy filtr powietrza i tak chyba troche dostaje za duzo powietrza, jutro biore dysze 62.5 wstawiam i seryjny filtr bo pali od groma. Na tamtej dyszy czyli 62.5 mialem srubke jak sie wkreci na maxa to 1.5obr odkrecilem, zabek na przedostatnim zabku od gory czyli male spalanie. teraz przy 80dyszy mam na przedostatnim od dolu czyli duze spalanie bo dostawal za duzo powietrza i tylko iglicą moglem go regulowac, i wiesz co na pszyspieche i moc ma wieksza na tej 80 ale na tym sie konczy.

2. Pasek troche mam zuzyty oryginalny jeszcze Yamaha, i nie wiem czy on wchodzi na maxa czy nie ale widze slad od paska bo troche spolerowal wario wiec pasek wchodzi gdzies na tyle jak na tej focie. jest troche zapasu ale pewnie to normalne zeby pasek za wario nie wyszedl.

Obrazek

- To nie moja przekładnia, zdjecie zapozyczone z google images.

- No i moze ta kreska czarna troche nizej jest bo tak na szybko to władowałem.

3. Z obrotami w kole w górze beda problemy nie mam centralnej nozki bo jakis koles upierdzielil mi mocowanie na stopke ;/ ale jakos wymysle zeby kolo w górze postawic.

No te 1.5tys to sporo. I co jeszcze zabawniejsze teraz to max 8.6tys ;/ a jeszcze bylo 8.9tys obrotów ;/.

To bylo dla Sławka dla którego dziekuje bardzo ze mi pomaga rozwiazac tą zagadke.

sebagbw, Olej to chyba full syntentyk albo pół, wysokiej jakosci Ipone scoot city, wiec nie ma mowy tu o jakims felernym oleju itp bo jezdze na nim od x miechów jeszcze na tamtym silniku z keewaya i wiem ze olej jeden z najlepszych jest, kosztuje 35zł(wiem pomyslicie ze jak kosztuje xx to musi byc najlepszy, ale z tego co wyczytalem to jeden z najlepszych w dobrej cenie), gowna bym nie lal jeszcze przy takim tunie ;p.

masiu, Centralke jeszcze twardszą? o kurde ja i tak mam stage6 medium ona az 42kg ma.

bo kupilem ten wariator ze wzgledu na to ze ludzie gadali ze idealny pod pro replice jest, jednak cos u mnie te idealne nie jest :roll:

Co do kompresji to jesli sie uda mi jutro zmierzyc bo jutro mam jazde L-ką to wam dam znac ile mam.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 22:29 przez Pyle, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 22:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Ja mam centralke 35 kg przy 50cc mhr (race) i wydech racing :) Wiec u ciebie za miękka napewno nie jest.

Masz podkładke na tulei wariatora?

zmierz szerokość paska i sprawdz te obroty bez obciązenia




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 22:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
slawek5t, dostalem 2 podkladki z wariatorem no nie, to zalozylem 1 tą cienką zeby mi tego talerzyka z tylu nie porysowalo to mam tylko 1 za wariem.

Zmierze szerokosc jutro paska i sprawdze te obroty bez obciazenia.

A jesli moge wiedziec to po co te obroty bez obciazenia? co ma sie stac itp wytlumacz mi.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy