Dzisiaj jest 01 sie 2025, 7:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 22:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Tak mysle zeby zobaczyc co by sie stalo jakbys przelozył podkladke. Daj ją na próbe na tą gwiazdke z wieloklinem co trzyma wentylator. A potem na tuleje.

Pyle pisze:
po co te obroty bez obciazenia? co ma sie stac

Zobaczysz jak sie wtedy zachowuje




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 23:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
to mowisz zeby tą podkladke z tylu waria zabrac dac pod tuleje albo pod gwiazdke ok.

zobacze jutro mam juz 4 uwagi na co spojrzec.

- Kompresja jaka

- Szerokosc paska

- Zobaczyc te obroty bez obciazenia

- i te podkładki.

nawet sprubuje bez podkladki, ale ona taka cienkaj est jak zyletka ta podkladka 1, bo mam 2 takie co dostalem to ile zakladac?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 23:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Pyle pisze:
pod

Nie pod tylko NA gwiazdke :)

Pyle pisze:
nawet sprubuje bez podkladki, ale ona taka cienkaj est jak zyletka ta podkladka 1, bo mam 2 takie co dostalem to ile zakladac?

Tyle żeby dobrze zakrecic wariator :)

Teraz idź spać. Wystarczy na dziś :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 23:07 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 23:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Noo wystarczy tyle nerwów czlowieku.. do przesady.

No ale zycie by bylo nudne bez problemów.

Jeszcze raz dzieki za pomoc.

edit: hyhy no chodzilo mi na tą gwiazke ;p




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 23:35 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 14:56 
*

Rejestracja: 23 sie 2011, 13:34
Posty: 49
Pojazd:
Pyle, i jak?Dobrze już jest?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 16:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ok mam wiesci nowe ale niezbyt precyzyjne.

Godzine temu wrócilem z jazdy bo zdaje na prawko.

i odrazu wsiadlem na keewaya zeby zmierzyc kompresje pojechac, to go odpalilem pochodzil i pojechal, i wyciagneli mi te urzadzenie do kompresji tylko strasznie dlugie i nie mogli dobrze zalozyc i tak troche bokiem bylo.

no to do mnie full maneta i kopajet, ja kopajet a oni panie 4 bary czy co tam ja co? przeciesz to nie mozliwe, spuscili z tego urzadzenie te powietrze czy co i znowu kopajet ja kopajet kopajet i dalej 4bary mówia.

wiec albo kompresja ucieka gdzies bokiem przez te urzadzenie bo bylo bokiem zamontowane no ale mniej wiecej on dobrze dociskal tam tą gumową kuleczke co sie wklada ;p.

i druga wiadomosc to to ze jak juz jechalem zmierzyc kompresje to max 8.3tys wyciagal juz nie mial sily i tak raz 8.4tys raz 8.2 tys nawet, dam full niby sie wkreci ale zaraz spadają obroty.

ale co najdziwniejsze ze startu to nawet moc ma duzą ryje itp i wogole ;p i v-max spadl do 78 juz ;/ wiec chyba wymiana pierscieni mi sie szykuje bo oni tak gadali ze pierscienie wymienic albo szlif i tlok meteor.

Paska nie mierzylem bo chyba nie ma sensu bo jak coraz gorzej jezdzci to chyba kompresja.


ale jak chcecie to sprawdze jeszcze te 3 inne punkty co mialem sprawdzic.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 01 wrz 2011, 16:33 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 16:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Ściągnij cylek i będziesz widział. Godzina roboty na spokojnie




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 16:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
a jak sciagne cylek to co bede widzial bo niby rys nie bylo jak zakladalem, miesiac tak jezdzilem tylko teraz jak zamontowalem ten wydech i wario to zaczelo slabnac z dzien na dzien.

a i jak zamontowalem cylek to tez cos te osiagi nie bylo wspaniale, sam juz nie wiem ;p




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 01 wrz 2011, 16:42 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 16:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2010, 20:33
Posty: 93
Pojazd:
Sprawdz normalnie ta kompresje na 4bar nawet by nie odpalil. Zoabacz czy masz przepalenia na tloku pod pierscieniami.




_________________

; **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 16:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
przepalenia byly jak bralem od kolegi tlok z cylinderm to wzialem papierkiem sciernym tak leciutko.

Co myslisice o Tec ECO cylindrze? dobre tloki ma itp? czy to jakies gowno, da troche moze wiecej mocy?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 21:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2010, 20:33
Posty: 93
Pojazd:
Mialem Tec ECO 50ccm w piaggio nrg. na seryjnym cylku licznikowe 75 a na Tec bylo 78 wiec duzej roznicy nie bylo. Ale tam wszystko seria byla




_________________

; **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 22:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
to mowisz ze lepiej bylo? ile docierales i jak chdzi duzo lepiej? np przyspiesenie itp, ogoleni jak stan wykonania.


Ostrzegałem.
Warn




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 02 wrz 2011, 12:59 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2011, 15:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
To ja w keewaycu żebym dał większą dysze to tylko ze sport wydechem i wario bym 90 ciskał :)

Sprawdzcie napęd lub stan cylka, bo on powinien kręcić wyżej niż 9k




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2011, 19:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
BiałyPiorun, toz pisalem cylek traci kompresje, dzisiaj to az mi go prawie nie zgasl jak full manete dalem i tak obroty spadaly spadaly i ajk by sie wylaczyl.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2011, 20:07 
**

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:19
Posty: 206
Pojazd:
Jednym słowem żeby ten wydech wyregulować są potrzebne wysokie obroty czyli rolki kolo 3,5grama centralka hebo+60 albo +90 i sprężynki te najtwardsze hebo i powinien śmigać kolo 100km/h
Sam mam ten wydech z multivarem i miałem seryjne sprzęgło to szedł 100km/h
Miałem wario s6 dedykowane do tego wydechu ale uznałem ze multivar bez porównania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2011, 20:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
jebacz224, fajnie, tylko teraz mi jedzie ledwo 75 ;p cylek konczy swoj zywot i musze go wymienic.

Wtedy napewno osiagne wiecej (chyba)

teraz mam problem bo rozkminam gdzie dac chlodnice bo za kolem jest lipa.

edit

Sorki za PPP slawek ale mam nowe wiesci.

Jednak to nie cylinder chyba, bo zalożylem seryjną dysze i filtr i jako tako wyregulowalem i mocne zdziwienie ciagle trzyma 8.9tys a nie jak kiedys ledwo 8.3.

to pewnie temu ze na tamtym stozku za duzo powietrza dostawal i temu tak bylo ze spadaly obroty.

No teraz to kompletnie juz nie wiem co jemu dolega bo max 84 jedzie a obroty max 8.9tys i wiecej nie idą ;/


Slawek pomocy. twoj booster juz lepiej idzie na seri prawie,.

edit: myslalem i myslalem i wiecie co, nie mam juz sił nie wiem co jemu dolega juz ;/

teraz sie stalo cos ze schodzi z obrotów dlugo na te normalne 2.1tys. tak trzyma z 3 sekundy na 3.2tys obrotach i potem spadają.


Jeszcze raz zrobisz ppp i będzie trzeci warn
/slawek5t

ok przyjalem juz to do wiadomosci ;p zrozumialem.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2011, 21:52 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 21:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
A z kołem w górze jakie obroty kręci ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 21:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
To jak mam odswiezac jak są nowe informacje? :( bo myslalem ze jak post z 2-3 dni nie pisany jest to mozna odswiezyc problem jesli ma sie nowe informacje ktore mogą rozwiazac zagadke ale ok juz nie bede.


Z kolem w gorze to jutro sprawdze i ci powiem, jeszcze pojade do innego zakladu moze mają mniejszy ten przyrzd do mierzenia kompresji to mi lepiej sprawdzi ile mam.

edit: dodam ze sprzeglo, korektor i dzwon mam z silnika od keewaya bo te co koles mi dal do minarelli bylo krzywe.

czy to moze od tego byc tak? bo korektor mam od minarelli, dzwon ale w strasznym stanie, a sprzeglo krzywe wiec nie zakladam tego.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2011, 22:50 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 15:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Zdejmij pasek, koło w gore i sprawdź ile wykręci.
I pisz jak masz konkrety a nie już 3 strony tematu




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 20:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no jak zdejme pasek to chyba nie nie musze wtedy dawac kola w gore?

ja zobacze najpierw z paskiem tylko nie wiem jak kolo do gory dac bo nie mam nozki centralnej cos pod przekladnie podloze i przechyle.

edit: okej mam filmik jak chodzi na pusto, na obrotomierzu pokazalo mi 10.5tys. okolo, bo jak dalem na maxa manete to mi sie obrotomierz wylacza i jak troche odpuscilem tak leciutko to pokazalo mi 10.3tys wiec pewnie te 2setne doda.

i dodam jeszcze ze przyspieszenie tez mnie jakos nie raczy jak seria ;/ speedfighty itp to rowno z nimi i te aeroxy. kurde mam wydech i wario a leci jak seria, spodziewalem sie ze bedzie super przyspiecha ze caly czas leci a on tylko tak do 30 a potem co iles tam leci, tak samo v-max, Nie mam sił juz wiecej na niego.

link: http://www.youtube.com/watch?v=a-DQ5k1qsK8


edit: sprawdzilem pasek, pasek ma szerokosc 15-16mm

i obroty dzwonem to 12.5 na 1 obrót kola czyli mam takie jak w aeroxach.

prosze o pomoc w rozwiazaniu tej zagadki.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 07 wrz 2011, 20:01 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy