Dzisiaj jest 10 mar 2025, 22:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lis 2010, 2:01 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
Co lepiej zrobić ?:
1. Zrobić szlif orginalnego cylindra 50 ccm i nowy tłok i pierścienie jakies dobre za ok 150 zł
2. cały zestaw 70 ccm <poprosze o propozycje i noczywiscie ceny i jaki uważacie za najlepszy >
Prosze o podanie + i - pojemności 70 ccm


I ile 70 ccm idzie mniej więcej <chodzi mi o prędkość > ?
Teraz leciałem 70 km/h średnio na 50 ccm.



Mam Piaggio Diesis 2002r

SETUP:
Sportowy wydech Tecnigas TREK
rolki polini 5.4g
Reszta seria

Prosze o pomoc




_________________

Piaggio Diesis 50

!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 9:14 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
jak cyl 70 to przydałoby się gaźnik wymienić

cyl polecam s6 streetrace




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 10:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
A więc sam przelicz czy ci się opyla i czy masz kase.

S6 streetrace do ac kosztuje ok 350zł, łożyska 60zł, używany gaźnik 17,5 ok 110zł i to styknie myślę że na takim setupie i z tym cylekiem przy dobrej regulacji realne 100km/h jest osiągalne :wink: A co do ac to też przelicz dobry tłok to koszt ok 160zł do tego szlif ok 50zł i zestaw uszczelek ok 30zł policz też że jak zamontujesz 70 to zostanie ci cylek seria i gaźnik seria :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 11:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
A jaki masz teraz zamontowany gaźnik, nieraz w p/g trafiało się 17,5 na serii ale chyba tylko w LC.
Ja bym wybrał opcję 70ccm.

borys1234 pisze:
Sportowy wydech Tecnigas TREK
rolki polini 5.4g

Z doświadczenia wiem że te rolki są za ciężkie do tego wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 11:34 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Od kiedy jest streetrace w AC przy silniku piaggio/gilera




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 12:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
no właśnie ja nie widziałem streetrace w ac do p/g ;/ a gaźniki dellorto 17,5 w p/g nie były montowane tylko w lc bo ja mam tph ac z 2002 i mam ten gaźnik od 2001 roku takie były montowane też w ac :D




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 13:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
S6 Streetrace do AC nie ma i z tego co wiem to nie będzie ;)

wg mnie Polini Sport 70 lub For Race 70 - jest dobrą opcją
tak czy tak gaźnik do wymiany bo w tej serii pewnie jest PHVA 12 lub 14.

Tak jak ktos powiedzial to 17,5 byly tylko w LC, w AC po 2005 seryjnie




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 13:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
HAHA sorki źle spojrzałem bo to było do miny a nie p/g moja wina :ups: Ale i tak do 350zł jakiś cylek 70 ac dostaniesz :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 13:15 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
ProgrameR pisze:
Z doświadczenia wiem że te rolki są za ciężkie do tego wydechu.


A jakie proponujesz jaka wage ?

SERYJNE BYŁY 6.6g




_________________

Piaggio Diesis 50

!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 13:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
U mnie przy tym wydechu i seryjnym wariatorze (full seria tylko ten wydech) pracowały rolki 3 gramy, a na wiekszych niż 4 gramy nie przekraczałem prędkości 70 a na 5 gramowych 60km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 13:23 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
Chyba wybiorę opcje

SZLIF TŁOK I PIERŚCIENIE . Jakie proponujecie z doświadczenia żeby mi długo pochodził.
A są kute tłoki do skutera ?
- Zmienię rolki na jeszcze lżejsze jakie proponujecie ?mam teraz 5,4 g a seria była 6,6g
- dysze większa na jaka ? Mam teraz 60.


BO na 70 ccm to za duzo by wyszło bo trzeba by było wymienic:
- wał na lepszy bo mam juz go od nowości a mam 15 tys przebiegu
- łożyska wału
- cały zestaw <cylinder,pierscienie ,tłok itd.>
- gaźnik

z czasem to bede wymieniał.
Nie opłaca się.




_________________

Piaggio Diesis 50

!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 13:26 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
ProgrameR pisze:
U mnie przy tym wydechu i seryjnym wariatorze (full seria tylko ten wydech) pracowały rolki 3 gramy, a na wiekszych niż 4 gramy nie przekraczałem prędkości 70 a na 5 gramowych 60km/h.


NA tym setupie własie lece nie wiej niz 70 czasami 75 po dłuższym rozpedzieniu ,to moze przez te rolki rzeczywiście.


A co sie stanie gdy beda za lekkie rolki ?


POSŁUCHAM TWOJEJ RADY I KUPIE 3 g .. ;)




_________________

Piaggio Diesis 50

!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 13:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
Jak bedą za lekkie to może kręcić wysokie obroty i nie jechać dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 13:50 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
Są kute tłoki do skutera ?

I jaki tłok i pierścienie polecacie jak najlepszej jakości żeby były dobre ,a nie ze za 2 miesiące będę musiał wymieniać. Co polecacie ?


- dysze większa na jaka ? Mam teraz 60.




_________________

Piaggio Diesis 50

!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 13:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Dysza 70 i tłok vertex czy też meteor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 13:59 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
A jest gaznik weber bo jak wczoraj czyściłem gaźnik to pisało weber na nim czy webber
co to marka czy co ?




_________________

Piaggio Diesis 50

!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 14:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Tak jest sam na serii taki miałem w runnerce i jest to bardzo dobry gaźnik lecz niestety już ich nie robią :/ Webery były montowane kiedyś to fiatów Abarth




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 14:13 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
mateusz24

A ty masz podniesiony skuter do góry ?
Chodzi mi o przedłużkę amortyzatora ,bo chciałbym kupić w miarę tanio i dobra ii żeby nie pękła jak usiada 2 osoby żeby wytrzymała wagę 2 dorosłych osób.




_________________

Piaggio Diesis 50

!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 14:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ja przedłużkę robiłem sam w garage z kształtownika o ściance grubości 3,5/4mm i bez problemu po dziurawych grogach w dwie osoby i nic się nie działo.


Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 14:24 przez mateusz24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 14:31 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
Jak dobrac dobry tłok do cylindra ?
Jaki rozmiar?

Czy trzeba wyciągnąć sam cylinder i zanieść tam gdzie robią szlify i oni mi powiedzą? I potem kupie tłok i pierścienie i oni moim tłokiem zrobią szlif ?




_________________

Piaggio Diesis 50

!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!


Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 15:24 przez borys1234, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy