Dzisiaj jest 09 mar 2025, 21:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 22:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
No więc założyłem ten moduł i cewkę od 125cc i dalej nic z tego.
Na tym gaźniku coś słychać że łapie i czasem strzeli z wydechu i nic więcej.
Na gaźniku 17,5 też kreci kręci coś łapie ale nie chce odpalić.
Już mi ręce opadają :/
Jakieś pomysły?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 19:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
No więc miałem podobny problem tylko tyle że kupiłem gaźnik 21mm i wszystkie nowe części łącznie z cylinder hebo manston replica 70, ale do rzeczy. Wyreguluj gaźnik, popatrz czy nie łapie gdzieś lewego powietrza, spróbuj wsadzić mniejszą dyszę główną i skręć śrubkę od paliwa o jakieś 2,5 obrotu a jak nie pójdzie to 1,5 obrotu.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 20:54 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2010, 13:27
Posty: 69
Pojazd:
A iskra dobra? Patrz przy elektryce gdzieś. Moim zdaniem za mała iskra,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 21:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
iskra nie ma tu nic do rzeczy że niby jest zamała, jak zamała tak jak mówi Emilstanter to kup nową świece ale moim zdaniem to i tak strata kasy, spróbuj tak jak ja mówiłem




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 16:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Próbowałem na 7 świecach albo 6, nie pamiętam :roll:
Elektryka ok, moduł i cewka od 125cc, nie połączałem instalacji skutera do instalacji silnika.

matiu1234 pisze:
kupiłem gaźnik 21mm i wszystkie nowe części łącznie z cylinder

Do mnie sam cylinder nowy oryginalny to wydatek kilkuset złotych.

matiu1234 pisze:
Wyreguluj gaźnik

Próbowałem na 3 gaźnikach na każdym to samo, odpalić powinien i tak, bo niby jak wyreguluje nie mogąc odpalić :?:

matiu1234 pisze:
popatrz czy nie łapie gdzieś lewego powietrza

Napewno nie

matiu1234 pisze:
spróbuj wsadzić mniejszą dyszę główną

82,5 do gaźnika 20 i na stożku przy 125cc to i tak mało.

Wczoraj z manometru od kompresora i starej świecy zmontowałem sobie taki bardzo ubogi manometr żeby zmierzyć kompresję, wskazała 4bary, (wydawało się więcej, ale to pewnie dlatego że do tej pory nie miałem styczności z 125) i takie pytanie, czy przez taką kompresję możliwe żeby nie spalał benzyny i wywalał ją wydechem ?

http://www.youtube.com/watch?v=H35B5xrxntk


Ostatnio zmieniony 24 mar 2011, 16:09 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 16:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
ProgrameR pisze:
wskazała 4bary


jeśli wynik jest prawdziwy to nie odpali w życiu. mogło lać paliwo do wydechu bo się nie zapalało i przelatywało przez pierścienie. ew, spróbuj wlać trochę oleju na tłok wtedy uszczelni pierścienie i może chociaż zagada na parę sekund




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 17:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Taki manometr musi mieć zawór zwrotny. Taki pomiar nie będzie wiarygodny.
Weź goły kabel WN i zobacz na ile mm dostrzeli do masy przy odpalaniu. Iskra z kabla powinna strzelić na minimum 5mm i mieć żywy, niebieski kolor.
Przytkaj gaźnik z tyłu i próbuj odpalić. Tam już były te stożki czy jakiekolwiek inne duperele?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 18:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Booyaka pisze:
Taki manometr musi mieć zawór zwrotny.

Wiem że od razu nie dobije, ale jednak wiele nie skoczy.

Booyaka pisze:
Tam już były te stożki czy jakiekolwiek inne duperele?

Jeśli ci chodzi o to co myślę to ja kupiłem silnik seryjny, i chodził na seryjnym ogromnym filtrze.

Moduł i cewka jest ok, a iskra jasna i ok.

On tak łapie momentami dość mocno już dym z wydechu ale jednak nie ma siły sam odpalić i chodzić - wyłączę rozrusznik to koniec reakcji silnika.

Z simeringów nie widać żeby były jakieś wycieki, w sobotę to dokładniej sprawdzę.

Pierścienie to jest zagadka, włożyłem w cylinder z jednej i z drugiej strony pierścień (obydwa oddzielnie) i pod światło było widać prześwit miedzy gładzią cylindra a pierścieniem (minimalną), a na łączeniu pierścienia był odstęp około 1mm.
Tak powinno być?


Ostatnio zmieniony 24 mar 2011, 18:18 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy