Dzisiaj jest 09 mar 2025, 21:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 mar 2011, 22:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Witam
Zrobiłem swap na silnik 125cc P/G.
Oryginalnie miałem instalacje piaggio w SR.
Podłączyłem wszystko, pod cewkę podłączyłem kabel od silnika (pozamieniałem kolorami tak jak miałem w instalacji od SR) i w ten sposób udało mi się uzyskać iskrę.
Gaźnik posiadam Mikuni 20 (śrubka od mieszanki wkręcona i nie można wykręcić, około 1,5-2 obrotów wykręcona).
Pierścienie, tłok, cylinder wszystko ok, kompresja też wydaje się spora.
No i próbowałem odpalić, początkowo z 5 razy strzelił z wydechu a później już tylko kręcił i żadnych oznak życia.
Podlewałem pod świecę benzynę, to też nic nie dało.
Gaźnik czyszczony, lewego powietrza nie łapie, sprawdzany na 3 świecach.
Jakieś sugestie co mu może dolegać?
Z góry dzięki, pozdro.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 23:30 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Zawór membranowy sprawdzałeś? Bo identycznie mam^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 23:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Tak, wygląda na szczelny, jutro dla pewności założę Stage6 NBR.

Mi ten gaźnik wygląda podejrzanie :/ jutro spróbuje może na 17,5 czy będzie jakaś reakcja.


Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 23:35 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 23:53 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
No ale jak wlewałeś paliwa do cylindra to powinien zaskoczyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 10:12 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2010, 13:27
Posty: 69
Pojazd:
Spróbuj zakręcić go wiertarką. Zawsze po zmianie silnika tak robię i chodzi. A od czego ten silnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 10:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
emilko1304, od jakiegoś P/G 125 2t LC.
Wiertarką próbowałem to szczotki zaczęły się przypalać bo ledwo obracała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 10:27 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2010, 13:27
Posty: 69
Pojazd:
A próbowałeś na innym gaźniku? Może coś z zapłonem?


Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 10:32 przez Emilstanter, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 12:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Zapłon jest ok.
Dziś spróbuje na innym gaźniku.

adikSR pisze:
Zawór membranowy sprawdzałeś? Bo identycznie mam^^

Wymieniłem na Stage6 NBR i dałem króciec Stage6 i dalej to samo.
Zalewa świecę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 12:48 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
A dysza jaka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 12:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
82,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 12:59 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
A masz inne dysze mniejsze? To weź załóż trochę mniejszą i zobacz czy świece zaleje, pewnie to coś związane z gaźnikiem czyli dysza i regulacja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 20:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Zmieniałem gaźnik na 17,5 i dalej to samo.
Zalewa świecę aż wypluwa przez wydech.
Jest iskra ale słaba.
I takie pytanie, kto wie na jakiej zasadzie działa gaszenie silnika P/G?
Jak to jest wszystko podłączone?
Bo po podłączeniu tylko cewkomodułu mam iskrę, ale nie odpala.
Może to ma coś wspólnego z stacyjką ?

Edit

Podłączyłem kable od silnika do kabli od instalacji, iskra niby lepsza się wydaje ale dalej nie odpala :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 8:37 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
Też robiłem swapa. Miałem podobny problem. Jak tobie wydawało mi się że kompresja jest ok, a po rozłożeniu karterów okazało się że jakiś cymbał wbijał łożyska wału młotkiem trafił w karter i wszystko popękało. Gdy to zostało naprawione jest ok..;p




_________________

ZiPp Freed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 20:27 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Gdyby było coś pęknięte to po tym czasie co kręcę już go to by zaczęło przeciekać, a oglądałem dokładnie i nie było takiego zjawiska.
Po drugie silnik był cały równo ubrudzony (gruba warstwa oleju, benzyny,piachu itp) więc on tak musiał jeździć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 20:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
to nic nie znaczy, bo mógł kiedyś jeździć i tak stać. pożycz manometr jeśli nie masz i zmierz kompresje najlepiej. mi też się wydawało że mam dobrą a pokazało nie całe 7 bar :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 20:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
mass143, niecałe 7 to nie jest zły wynik.
A nawet gdy podleje pod świece świeżego paliwa trochę to nawet nie załapie.
Jest iskra ale w ogólnie nie spala, paliwo normalnie wylewa się przez nieszczelność cylinder-wydech.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 17:37 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Jak już nie ma wyjścia rozbierz silnik w części pierwsze i złóż go sprawdzając wszystko po kolei... bo tak to do wakacji możesz się bawić, a on nie zapali bo może jakaś uszczelka czy coś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 19:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Dobra problem chyba rozwiązany, dzięki użytkownikowi forum dowiedziałem się że ten silnik ma inna elektrykę i nie posiada takiego cewkomodułu, iskra pewnie nie w tym miejscu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 20:00 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
No to dobrze że już wiadome, bo nie potrzebnej roboty mogłeś sobie jeszcze więcej narobić. Daj znać czy na 100% cewko moduł pomoże.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 20:31 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2010, 13:27
Posty: 69
Pojazd:
I czekamy na filmik jak chodzi :d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy