Dzisiaj jest 13 maja 2024, 9:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 96  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lut 2015, 1:02 
*****

Rejestracja: 02 lip 2013, 20:46
Posty: 2015
Pojazd: Piaggio NRG Mc3
No różnica spora ale żywotność sporta ... :D




_________________

NRG mc3 SPORT ! DR.EVO 71cc + Stage6 PRO !! Dzieje się cały czas ! Wpadaj !
http://forum.mieloch.pl/post2399786.html#p2399786
https://www.facebook.com/pages/Black-Piaggio-NRG-by-Ostrowidz-FULL-SPORT/606394792772355?ref=hl


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 lut 2015, 12:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
emil7894coliber pisze:
No widać sporą różnicę :D Mimo lepszego przyspieszenia i tak wybrałbym sporta :)


X2 :wink: ale trzeba wziasc pod uwage reszte gratow zarowno dla racinga jak i dla sporta. Wydech czy cylnder sam nie pojedzie :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 17:02 
*****

Rejestracja: 02 lip 2013, 20:46
Posty: 2015
Pojazd: Piaggio NRG Mc3
Tu akurat robotę robi zapłon jak nic :mrgreen:




_________________

NRG mc3 SPORT ! DR.EVO 71cc + Stage6 PRO !! Dzieje się cały czas ! Wpadaj !
http://forum.mieloch.pl/post2399786.html#p2399786
https://www.facebook.com/pages/Black-Piaggio-NRG-by-Ostrowidz-FULL-SPORT/606394792772355?ref=hl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 18:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Ostrowidz pisze:
Tu akurat robotę robi zapłon jak nic :mrgreen:


Zapłon dobra rzecz dla racinga jak i dla sporta to fakt, nie tylko osiągi są na poziomie ale i sporo lżej mają łożyska na wale :wink: Poza tym napęd robi tutaj sporo dobrej roboty :wink:

Tak czy siak, mając w/w części nie ma sensu wg mnie bawić się w racinga bo sportem można podobnie poszaleć kosztem 2x mniejszego spalania, sporo większej żywotności no i niższych kosztów ogólnych seta :wink: Ja akurat miałem takie porównanie i taka moja opinia.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 22:03 
*****

Rejestracja: 02 lip 2013, 20:46
Posty: 2015
Pojazd: Piaggio NRG Mc3
Czekam jeszcze na porównanie z Big Borem :mrgreen:




_________________

NRG mc3 SPORT ! DR.EVO 71cc + Stage6 PRO !! Dzieje się cały czas ! Wpadaj !
http://forum.mieloch.pl/post2399786.html#p2399786
https://www.facebook.com/pages/Black-Piaggio-NRG-by-Ostrowidz-FULL-SPORT/606394792772355?ref=hl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Ostrowidz pisze:
Czekam jeszcze na porównanie z Big Borem :mrgreen:


To juz na pewno nie u mnie w squcie :wink:

Nowy sezon na dniach to trochę odkurzyłem szerszenia i wymieniłem olej w przekładni :wink:

Niezbedny sprzęt :

Obrazek

Obrazek

Stary olej (trochę wylatany po sezonie) :

Obrazek

Odkurzona maszyna po zimowaniu :wink:

Obrazek

Obrazek




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2014, 23:17
Posty: 573
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Apka Sr
eldo, Stojaczek stage6 :?: :P




_________________

sr-old-by-denis-t398223.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 23:48 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Ile wlales oleju do przekladni?




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2015, 12:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Stojak w 70% Stage6 w 30% by eldo (przerobione mocowanie) :wink:

Do przekladni wlalem 100ml, butelka Malossi RGS wystarczyla na 2 wymiany.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2015, 0:38 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Upsss..no to ja przedobrzylem xd wlalem u siebie 150ml :roll:




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2015, 15:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
mazibox99 pisze:
Upsss..no to ja przedobrzylem xd wlalem u siebie 150ml :roll:


Wg. instrukcji P/G wchodzi tam 110ml. Ja u siebie po wymianie przełożeń na 9/1 leje na tgzw. "oko" czyli 3/4 bagnetu :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 mar 2015, 14:47 przez eldo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2015, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Eldo, a co z tym korektorem, zakladales, sprawdzales cos?




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2015, 16:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
witek651 pisze:
Eldo, a co z tym korektorem, zakladales, sprawdzales cos?


Tak, chyba pisałem o efektach :roll: nie pamiętam :mrgreen:

Różnica pomiędzy korektorem z prostymi prowadnicami a tym z zagiętymi jest następująca. Przyspieszenie jest mocniejsze i równe w całym zakresie prędkości czyli np. od 0-100km/h ciągnie równo.
Co jeszcze, musiałem trochę zmienić set napędu a więc rolki z 5,2gr na 5,7gr oraz spręzyne centralną z Medium na Soft. Dla czego taki zabieg, a no na korektorze z prostymi prowadnicami kręcił mi 11,5k, zapłon i reszta 3mają sztywno max obroty jak wiadomo z filmów które dawałem wcześniej a to dla Street-a trochę za dużo więc czuć było że się "męczy" i traci na mocy. Zjechałem w/w zabiegiem na 10,5k co dla tego seta jest idealną wartością.
Wniosek, korektory mają taką samą srednicę i wypychają pasek na podobną wysokość (jak nie identyczną) więc v-max pozostaje bez zmiany. Przyspieszenie jest równe i mocniejsze ze względu na kąt pochylenia i kształt prowadnic (prostych). Zależy jaki cylinder taki set napędu, mój Street jest bardziej zadowolony z miększej centralki i cięższych rolek z tym korektorem :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2015, 18:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Jakos nie zauwazylem zeby wczesniej nie ciagnal rowno na starym korektorze, w sensie dziur itd, nie bylo. Masz na mysli ze ma wiecej mocy przy wyzszych predkosciach? Musze sprawdzic u siebie ktoregos dnia jaki korek mam, choc obroty mam stale od startu do konca.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2015, 23:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
witek651 pisze:
Jakos nie zauwazylem zeby wczesniej nie ciagnal rowno na starym korektorze, w sensie dziur itd, nie bylo. Masz na mysli ze ma wiecej mocy przy wyzszych predkosciach? Musze sprawdzic u siebie ktoregos dnia jaki korek mam, choc obroty mam stale od startu do konca.


"Ciagnie rowno" tzn ze przy pelnym gazie od 0-100km/h predkosc narasta rownomiernie. Wczesniej bylo dobrze, ale teraz jest idealnie pod tym wzgledem :wink: Przy ruszaniu z miejsca jest wiekszy "kop" na kolo i to juz czuc zdecydowanie bardziej a to dla tego ze prowadnice sa proste od "samego poczatku" (w poprzednim byl lekki łuk). Majac w rece oba korektory widac golym okiem ze szybciej reaguje talerz z prostymi prowadnicami.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2015, 14:50 
*

Rejestracja: 05 cze 2012, 20:07
Posty: 73
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
To wychodzi na to ze wystarczy kupić tylko tą część ruchomą korektora np z mhr i mamy to samo co byśmy kupili cały korektor sportowy za okolo połowe ceny tak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2015, 17:28 
**

Rejestracja: 30 sty 2014, 16:39
Posty: 350
Pojazd: Yamaha Aerox
sztejk, nie , korki mhr , polini , s6 mają inne kąty nachylenia prowadnic :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2015, 18:51 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
Wedlug mnie . Jezeli mamy duzo pieniedzy na squta to polecam kupic korektor polini evo ( najlzejszy i chyna najlepszy lub jak jescze wiecej to Malossi la furia rossa. ( jezeli mowi tu o o sytuacji w ktorej sie scigamy na tym i licza sie dla nas ulamki sekund.

Jezeli mamy zablokowany korektor w piaggio to najlepszym wyjsciem jest kupno korektora ( samo gora wystarczy lub gornego talerze motodorca mhr itp. Byle prowadnice byly w miare proste. Uwazam to za najbardziej rozsadne zachowanie. poniewaz pozostale pieniadze lepiej przeznaczyc w wiekszy gaznik/ dluzsze przelozenia czy sportowy zaplon dzieki ktorym nasz skuter zyska wiecej niz przy kupnie korektora polini lub la furia rossa

Pozdrawiam




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2015, 20:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
sztejk pisze:
To wychodzi na to ze wystarczy kupić tylko tą część ruchomą korektora np z mhr i mamy to samo co byśmy kupili cały korektor sportowy za okolo połowe ceny tak ?


Trochę w tym prawdy jest :wink:
Imil pisze:
sztejk, nie , korki mhr , polini , s6 mają inne kąty nachylenia prowadnic :wink:


Nie do końca, bo kąt nachylenia prostych prowadnic rózni się od korektora z zagiętymi. Dokładniej są one bardziej pochylone coś ala S6, MHR itp... z tym że Korektor np. S6 czy MHR ma do wyboru różne kąty nachylenia prowadnic, w korektorze p/g z prostymi prowadnicami kąt nachylenia jest jeden.

Z tąd się bierze między innymi mocniejszy start który odczułem u siebie :wink:

hakaman12345 pisze:
Jezeli mamy zablokowany korektor w piaggio to najlepszym wyjsciem jest kupno korektora ( samo gora wystarczy lub gornego talerze motodorca mhr itp. Byle prowadnice byly w miare proste. Uwazam to za najbardziej rozsadne zachowanie.


Dokładnie ! Tych korektorów było sporo z tego co zdążyłem zauważyć podczas zakupu obecnego z prostymi prowadnicami. Te zablokowane to już w ogóle kosmos :shock: Są różne średnice talerza, różne prowadnice (mniej i bardziej zakrzywione). Wszystko to ma duży wpływ na zachowanie napędu od startu aż po v-max.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2015, 19:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Eldo, mozesz napisac jakiego programu uzywasz do edycji video? Chodzi o ten bajer z podwojnym ekranem, jakos nie moge tego nigdzie znalezc.

-- 17 mar 2015, 20:13 --

jakas bzdura napisalem odpowiedz na ostatniego posta twojego i nagle wyskakuje ze taki post nie istnieje. Sprawdzam i faktycznie nie ma! zniknol :shock:




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 96  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy