Dzisiaj jest 24 lis 2024, 23:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 kwie 2014, 8:31 
*

Rejestracja: 06 kwie 2014, 12:21
Posty: 46
Pojazd: Coliber
Siemano, mam w swoim posiadaniu kadeta od 8 lat, były różne pomysły, modernizacje.
Do oryginału nie powracam, zostawiam w opocji "dłubniętej".
Do Kadeta mam wielki sentyment, ponieważ to mój pierwszy motorower, nauczyłem się na nim mechaniki i to dzięki niemu zdecydowałem się na wybór szkoły :diabel:
Rama dostosowana pod silnik 223. :)
Kierownica rowerowa "prawie jak BMX" :P
Amortyzatory tylne od WSK.
Manetki od chiny.
Lusterko nie wiem od czego.
Stacyjka od WSK.
Lampa z dziadkowego garażu, prawdopodobnie c-360, jednak światło z niej jest bardzo ładne i zostaje.
Ogólnie trzeba jeszcze pozakładać błotniki i ogarnąć gaźnik, bo prawdopodobnie będzie od simsona, króciec już wyspawany, teraz tylko wyregulować, podpiąć ssanie.
Motorek nie jest jeszcze skończony, a talentem lakierniczym nie grzeszę :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


AKTUALNIE Kadet stoi rozebrany, silnik na warsztacie, będzie szlif lub kupię 'nowy' silnik.

Żeby motorek lepiej się zatrzymywał spy photo:

Obrazek

W najlbliższym czasie trafi do niego soczewka ze skutera MOTOBI ŻBIK, tarcza przednia od motoroweru Benzer lub innego z tarczą o średnicy 17~22 cm. Napisałem do sprzedawcy i czekam na odpowiedź. Akumulator i instalacja 12v też w trakcie ogarniania, pozdro!


Ostatnio zmieniony 28 paź 2014, 8:13 przez kotoss, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 kwie 2014, 10:21 
*

Rejestracja: 29 lis 2013, 17:49
Posty: 152
Pojazd: Simson SR 60/4/3
Heh fajny, też mam Kadeta, a jakieś dokumenciki są ? xD




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2014, 10:38 
*

Rejestracja: 06 kwie 2014, 12:21
Posty: 46
Pojazd: Coliber
Dokumenty są, zarejestrowany na dziadka, ale ostatni raz opłacony chyba z 12 lat temu :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2014, 13:13 
*

Rejestracja: 29 lis 2013, 17:49
Posty: 152
Pojazd: Simson SR 60/4/3
O ku**a xDD




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2014, 14:51 
*

Rejestracja: 06 kwie 2014, 12:21
Posty: 46
Pojazd: Coliber
Zainteresowanie tematem zaginęło wraz z pracami nad projektem.
Kupiłem auto i wszystko zaczęło się zmieniać, a kadet poszedł w kąt, porzucony w kilkudziesięciu kawałkach.
Jakoś na początku czerwca nadszedł pomysł zmiany silnika na konkretny swap, ale z epoki.
Wybór to oczywiście WSK 125. Mam nadzieję, że obędzie się bez hejtów, bo nie takie cuda ludzie wyprawiaja z Rometami, a przerobić kadeta to nie jest łatwa sprawa, inna konstrukcja ramy niż ogar i rzadko kto podejmuje się przeróbki tego jednoosobowego pojazdu.
Z racji tego, że kuzyn kupił migomat to:
-rama została wydłużona o 20 cm,
-główka ramy + wzmocnienie zrobione od podstaw,
-zaspawany ' schowek' na klucze (bagażnik na gładko)
-rama wzmocniona, dorobiona 'płoza' pod silnik

Kilka zdjęć:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dorobiona półka, żeby się lepiej pracowało :P

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2014, 16:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
fajny kadecik powodzenia w projekcie




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 15:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 17:21
Posty: 201
Lokalizacja: Leszno/Przemyśl
Pojazd:
Do kształtu kadeta bardziej by pasował silnik WSK 175 lub Mińska 125 ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 22:05 
*

Rejestracja: 06 kwie 2014, 12:21
Posty: 46
Pojazd: Coliber
Pewnie też ładnie by to wyglądało, jednak wolę silnik wsk 125.
Dziadek mi odradził silnika wsk175, bo podobno się już psuły i były gorsze od 125cm3.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2014, 20:02 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
kotoss, 125 w WSK to chyba najlepsze silniki ;p 0 problemów w razie naprawy, mam w sumie 2 sprawne WSK 125 i w każdej jak coś się psuje to nie silnik, dziś napinacz łańcuch zerwał się nawet nie wiem jakim cudem zaś w drugiej przed wyjazdem nad morze odkręciła się zębatka przednia, same pierdoły a jak nie ma iskry to cewka winna u mnie przeważnie, zajebiste silniki i mało awaryjne, będę zaglądał bo temacik ciekawy :) Powodzenia i wytrwałości




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2014, 0:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2013, 22:20
Posty: 555
Lokalizacja: Opole
Pojazd: Honda NTV650R / BMW F650GS
Zapowiada się zacnie :) Będę wpadał :P Zapraszam do siebie :)

Linki w podpisie :P




_________________

https://www.facebook.com/Peyt3rPhotoStory




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2014, 9:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 17:21
Posty: 201
Lokalizacja: Leszno/Przemyśl
Pojazd:
kotoss, gorsze były tylko pod tym względem że nie można było ich naprawiać przy pomocy "ruskiego klucza" (młotka i przecinaka).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2014, 17:32 
*

Rejestracja: 06 kwie 2014, 12:21
Posty: 46
Pojazd: Coliber
Dzięki Panowie za miłe słowa, dziś po powrocie z wakacji walczę dalej z kadetem :)
Lampa tylna przymierzona.
Wycięte mocowanie przednie do silnika z blachy grubości 3mm.
Zbędne mocowanie błotnika tylnego zostało wycięte, ponieważ będzie przykręcony do wahacza.

Panowie co myślicie jakbym założył do kadeta amortyzator centralny? Jak wizualnie by to wyszło?
Ja mam mieszane uczucia, ponieważ kadet jest jednoosobowy i chyba raczej lepiej jakby miał klasyczne amortyzatory, ale od innego motorku typu simson, wsk.

Klika fotek, sory, ze odwrocone ... :roll:

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2014, 18:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2012, 14:21
Posty: 1468
Pojazd: Simpli / Rs50
kotoss, szykuje sie ciekawie :) czekam na dalsze upy , bede zagladal , Wbij do mnie ;)




_________________

Zipp Simpli LC & Longja Custom SR :D Garage By Wojtek369
KLIK : http://forum.mieloch.pl/post2383958.html#p2383958




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2014, 17:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2014, 15:47
Posty: 76
Lokalizacja: Ciechanów/Pułtusk
Pojazd: Zumico Eos 2t
Kdd dobra rzecz najlepiej mieć zawsze jeden oryginalny a drugi przerobiony :D




_________________

Jawa Mustang 1982 i 1978--> http://tnij.org/jawamustang
Zumico Eos 2T '11 --> http://tnij.org/zumi2t
Romet 50 T-1'81 --> romet-romek-50-t-1-projekt-odnowa-t396720.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2014, 12:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Moim zdaniem lepiej silnik mińska 125.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2014, 14:47 
*

Rejestracja: 06 kwie 2014, 12:21
Posty: 46
Pojazd: Coliber
Aktualnie z powodu braku kasy projekt ma lekki przestój :)
Ogarniam też swojego chinola, bo odkąd mam auto to poszedł w zapomnienie.
Zdjęcia się pokasowały, wiec wstawiam te co były :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 wrz 2014, 20:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2014, 15:47
Posty: 76
Lokalizacja: Ciechanów/Pułtusk
Pojazd: Zumico Eos 2t
Ale trochę się coś dzieje :D




_________________

Jawa Mustang 1982 i 1978--> http://tnij.org/jawamustang
Zumico Eos 2T '11 --> http://tnij.org/zumi2t
Romet 50 T-1'81 --> romet-romek-50-t-1-projekt-odnowa-t396720.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2014, 18:19 
*

Rejestracja: 06 kwie 2014, 12:21
Posty: 46
Pojazd: Coliber
Prace nad kadeciokiem ruszyły :D
Mam praktyki miesięczne i siedzę popołudniami w garażu, rama poszpachlowana, idzie teraz w podkłąd :)
Obrazek

-- 15 paź 2014, 18:13 --

Rama poszła w czerwony podkład, widać gdzie są niedociągniecia. Prac ciąg dalszy.
Obrazek

Obrazek

-- 27 paź 2014, 19:19 --

Zainteresowania brak..
Z nudów złożyłem szkielet silnika wsk, zeby zobaczyc jak to bedzie wygladać po wlozeniu silnika w ramę...
Kilka zdjęć z dziś:
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2014, 18:23 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Mmmmmmm stary dobry romecik. Az mi sie przypomnialo jak swoja motorynke po nocach robilem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2014, 20:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Ciekawy pojazd. W tej ramie spalanie małe,duża elastyczność ,a mocy w miare będzie.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy