Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 10:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Szlif Cylindra.
Post: 30 paź 2011, 11:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Siema.
A więc chciałbym się zapytać czy przy szlifie seryjnego cylindra, po założeniu moc jest mniejsza niż wcześniej ?

1. Czy Vertex/Meteor różni się konstrukcją od seryjnego tłoka ?

2. Który tłok jest lepszy ?

3. Na którym długo pojeżdżę ?

4. Czy zamiast szlifu kupić tylko tłok Vertex/meteor ?

5. Opłaca się takie coś ?

6. Czy lepiej kupić inny cylinder ?

7. Czy Docieranie w trakcie Zimy może wpłynąć na jakość Dotarcia ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945


Ostatnio zmieniony 11 lis 2011, 9:19 przez KaaC, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 11:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 14:24
Posty: 293
Lokalizacja: Giżycko
Pojazd:
moc jest większa




_________________

× CPI Popcorn '03
√ Rieju rr '05
× Keeway F-act NKD '09
√ Keeway RY-8 '09

Zajrzyj do mojego garażu: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318597




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 11:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Jeżeli zrobiłbym szlif, dałbym tłok Vertexa bądź meteora, wy(rzucił)bał dozownik w "pole" robiłbym sam mieszankę moc byłaby większa (odczuwalna) niż wcześniej na 9b kompresji ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 11:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 14:24
Posty: 293
Lokalizacja: Giżycko
Pojazd:
myślę że troche tak, ale nie licz na rewelacje




_________________

× CPI Popcorn '03
√ Rieju rr '05
× Keeway F-act NKD '09
√ Keeway RY-8 '09

Zajrzyj do mojego garażu: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318597




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 11:30 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
KaaC, czy ja dobrze rozumiem ze ty chcesz robic szlif cylindra który ma 9b kompresji?? przeciez to jest jak nówka cylek




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 11:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
wisnia1995, Słabnie stąd ta myśl o szlifie.

Venom9STI, Nie liczę na rewelacje, ale na coś lepszego niż seria w sensie nie liczę na moc jak airsal 70cc, tylko trochę lepszą niż 50cc seria.

I teraz pytanie do was.

1. Czy Vertex/Meteor różni się konstrukcją od seryjnego tłoka ?

2. Który tłok jest lepszy ?

3. Na którym długo pojeżdżę ?

4. Czy zamiast szlifu kupić tylko tłok Vertex/meteor ?

5. Opłaca się takie coś ?

6. Czy lepiej kupić inny cylinder ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 11:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
2. Vertex
3. Jak dobrze zamontujesz to na każdym.
4. Jak zmieniasz tłok to rób już i szlif.
5. Zależy...
6. Zależy ile masz na to kasy.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 11:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Pat!, Tak z 200zł + do tego za osobną kasę wał kupić.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 13:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 14:24
Posty: 293
Lokalizacja: Giżycko
Pojazd:
za 200zł, ja bym brał cylinder




_________________

× CPI Popcorn '03
√ Rieju rr '05
× Keeway F-act NKD '09
√ Keeway RY-8 '09

Zajrzyj do mojego garażu: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318597




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 13:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Zrobie ci port kanału wydechowego to lepiej pojedzie :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 13:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
KaaC, http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 749e2fb835

Myślę że na szlif + dobry tłok więcej wydasz...

Ewentualnie jak cię to nie przeraża to poszukaj jakiejś używki ;)




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 14:45 
*

Rejestracja: 21 sie 2011, 16:39
Posty: 124
Pojazd:
jezeli amsz seryjny(orginalny cylinder) to zrób szlifa i zaloz nowy tlok najlpeiej meteora lub vertexa.ew mozesz zrobic porting i zwiekszy to osiagi, i rozwiercic okno wydechowe tez pomoze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 15:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Pat!, Nie ma mowy o Tecu ;]

Furian50, Będzie miał papcia na wysokich obrotach tylko - odpada




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 16:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
KaaC, jak masz 9bar to nie opłaca ci się robić szlifa bo wyrzucasz pieniądze w błoto nie lepiej ci zrobić port a jak nie umiesz to rozwierci tylko kanał wydechowy i kup dobry komin i regulacja i tyle a nie wydawaj kasy. bo to nic nie poprawi nie daje może o 2-3km/h będziesz szpeciel jechał i tyle ! :|


Ostatnio zmieniony 30 paź 2011, 16:19 przez Zwierzak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 16:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
KaaC, cylinder Tec'a HQ jest naprawdę bardzo dobry...tłok nie puchnie,moc odczuwalnie większa niż na serii ..mogę Ci polecić...naprawdę dobrze mi się na nim jezdziło :lol: :lol: :lol:




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 17:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Opłaca się robić porting w serii ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 18:44 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
KaaC, Na pewno kosmicznych osiągów nie będzie. Ale jeśli chcesz to zrób. Mógłbyś też pomyśleć o lepszym wdechu, jeśli takiego jeszcze nie masz. Zx,pro replica...ect. :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 19:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Oskar., Mam tak :
Laser X-Pro
Seria wario (wymienione)
Przeciwtalerz wymieniony seria
Sprzęgło 4race Racing Pro
Docisk s6 hard/strong
sprezynki s6 medium
Rolki rms 7.0g
pasek dayco




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945


Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 19:09 przez KaaC, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 19:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Czekaj czekaj, mówisz że masz 9bar ciśnienia? Więc skąd pewność że to cylinder jest winny? Może zapchał Ci się tłumik? Może coś z gaźnikiem? Przecież jak już ktoś napisał, 9 bar to duże ciśnienie. :wink:




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 19:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Wisnia1504, Dziwne.
Bo prędkość spadła o 12-15km/h -.-
Słabsze przyśpieszenie...
Teraz ma trudności, żeby się do 8.000 rpm rozbujac i wycignac to 80km/h
A wcześniej miał 9.200rpm i mialem 90-93km/h...




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945


Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 19:31 przez KaaC, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy