Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 11:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 9:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Zobacz ten wał czy nie jest krzywy. Jeśli masz pieniążki gaźniczek 17.5 + szlif moim zdaniem. Nie kupuj tłoka meteora, bo nie są wcale dobrym zamiennikiem. W nsrce nie wytrzymał 1k, w nrg 2k. Polecam vertex. Będzie to rozsądny wybór.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 10:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
MrCannabis, Mam gaźnik 17.5 leży na półce bez chęci zakładania z tym, że po odpaleniu kręci max obroty.

Wał kupiłem od plastusia 100% prosty z 5.000km przebiegu.
A co sądzicie o tym TEC HQ, będzie coś lepszy od serii szlif + vertex ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 11:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
KaaC, ja miałem HQ i naprawdę byłem MEGa zadowolony....moc była odczuwalnie większa od serii...vmax większy o jakieś 4-6km/h....tłok nie puchł..teraz kupiłem Tec Eco i załuję...nie ma tej mocy co HQ....ja byłem zadowolony i mogę Ci go polecić :lol: :lol:




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 17:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
cześć, słuchajcie tłoku vertexa w mojej okolicy ani na mielochu nie ma... Szlif będzie pewnie, jutro albo w piątek wyciągnę silnik wyłoże cylinder i wał i dam znać co i jak, tylko martwi mnie to, że jest tylko meteor... Co robić?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 20:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Kac, przecież żurawka w nrg miał meteora i jezdzil wiec czego sie boisz ?




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 6:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Furian50, ktoś ostatnio pisał, że meteor wytrzymuje dość krótko... A vertex wydaje się być lepszy.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 16:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
KaaC, ja to pisałem. 2x meteor nie wytrzymał 2k przy dobrej docierce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 9:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Witam ponownie, wczoraj wyjąłem silnik z ramy... Tak jak przeczuwałem - wyleciało zabezpieczenie po czym z jednej strony przycieło tłok razem z pierścieniem z tym oczywiście pierścień w pół strzelił.
Spustoszenia aż takiego nie ma na cylindrze, oprócz takiego ubytku :D Wgłębienie w cylindrze za to tłok wygląda gorzej do wszystkiego są zdjęcia.

Na końcu ten drugi cylinder ( dwa ostanie zdjęcia ) to seria po 14.000km ojciec proponuje go zalożyć lecz tlok jest w jednym miejscu przytarty z tym, że kiedyś mi spuchł. Wolałbym któryś z cylindrów na szlif i dać meteora/vertexa.

Zdjęcia :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 10:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:49
Posty: 106
Pojazd:
załóż 50cc na tłoku vertexa i zrobisz spokojnie z 20.000km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
tylko gdzie dostanę ten tłok ? W okolicy tylko meteor, tak na marinesie założyłem już wał od PlastusR50X teraz tylko powiedzcie mi gdzie kupić ten tłok vertexa w nie zawyzonej cenie.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 18:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
KaaC pisze:
wisnia1995, Słabnie stąd ta myśl o szlifie.

Venom9STI, Nie liczę na rewelacje, ale na coś lepszego niż seria w sensie nie liczę na moc jak airsal 70cc, tylko trochę lepszą niż 50cc seria.

I teraz pytanie do was.

1. Czy Vertex/Meteor różni się konstrukcją od seryjnego tłoka ?

2. Który tłok jest lepszy ?

3. Na którym długo pojeżdżę ?

4. Czy zamiast szlifu kupić tylko tłok Vertex/meteor ?

5. Opłaca się takie coś ?

6. Czy lepiej kupić inny cylinder ?



1. Mogą się różnic konstrukcją i jakością wykonania, oraz materiałami

2. Najlepsze wg to robi Wossner

3. Jak będziesz dbał to baaardzo długo

4. Jak już kupujesz tłok to najlepiej nadwymiarowy i dać do szlifu

5. zależy, jak ci nie potrzebne to nie, ale w twoim wypadku jeżeli chcesz zostać przy 50cc to rób szlif

6. to od ciebie zależy, jak cylinder jest już w opłakanym stanie że aż szlif może nie wiele pomóc to nowy


Ostatnio zmieniony 11 lis 2011, 18:40 przez barto96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 19:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
barto96, Co masz na myśli pisząc nadwymiarowy ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 21:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
oryginalny to 40mm, nadwymiarowe tzn większe niż 40mm, 1 szlif cylindra jest to powiększenie gładzi o 0.25mm czyli tłok 40.25mm, 2 szlif 40.5, 3 40.75mm itd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 21:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
barto96, w tgb seria to 41 prawdopodobnie... Także na chyba na 1 szlif pojdzie.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 9:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
TGB seria ma 41mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 14:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Pamiętaj, że przed kupnem tłoka oddajesz cylinder do zakładu, aby ocenili na jaki wymiar można ten szlif zrobić.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 15:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Mówie ci przestań wymyślać tylko weź ten swój stary cylinder i zanieś do szlifu bo zastanawiasz sie pół roku co zrobić a każdy ci mówi że szlif.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 17:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Furian50, Oddalem na Piaski, trzeba zrobić 2x szlif odrazu.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Marcin194, Tłok gość dopasuje meteora tylko, ze pawie za 150 zeta akurat tam jest ...
Zobacze po ile bedzie vertex.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 19:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
150zł szlif plus tłok? Nie jest źle.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy