Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 10:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 19:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
To coś z napędem. wario, pasek, sprzęgło




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 20:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Ja tylko mówie co myślę :)




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 8:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Wisnia1504, Gdybym miał pracę obok domu, skuter bym rozkręcił w mak, nie śpieszyłbym się ze zlożeniem tylko całego obadał.

Już znów mam luz na wale - 2.000km zrobiłem na nich...
Wał jest krzywy. Bije. Co powiecie o NOWYM wale do serii za 100zł ? Wytrzyma chociaż to 9.500rpm i 10.000km ? z łożyskami SKF ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 14:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
KaaC pisze:
Wisnia1504, Gdybym miał pracę obok domu, skuter bym rozkręcił w mak, nie śpieszyłbym się ze zlożeniem tylko całego obadał.

Już znów mam luz na wale - 2.000km zrobiłem na nich...
Wał jest krzywy. Bije. Co powiecie o NOWYM wale do serii za 100zł ? Wytrzyma chociaż to 9.500rpm i 10.000km ? z łożyskami SKF ?


Wytrzyma:) A co do spadku osiągow to sprawdz w jakims stanie jest pasek i rolki:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 15:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
navi777, Pasek dayco ma przebieg teraz z 600km więc odpada - rolki też - rms 7.0g i są w ok stanie. wario bez rowków. wiec już rozkładam ręce...




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 15:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
KaaC pisze:
wy(rzucił)bał dozownik w "pole" robiłbym sam mieszankę moc byłaby większa (odczuwalna)

Venom9STI pisze:
myślę że troche tak


Ja pier** - Co to ma byc ? A moze ci slabnac z powodu lekko zabrudzonego gaznika, filtra powietrza, itp ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 12:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
maciek805, Ja już tu od zmysłow odchodzę...
Mówię..
On coraz ciężej idzie... Gaźnik czyściłem, filtr całą obudowę z środka i zewnątrz gąbkę wyprałem i nic...
Tak czuć tak jakby go coś trzymało na obrotach i ma ciężej.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 14:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
no tak to spadek kompresji już skuter pada..mam to samo..skuter też slabł v-max spadł o ok 15km/h jak zmierzyłem kompreche wyszło 5,3. ale już skuter stoi w cześciach i czeka na szlif :D




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Ale najbardziej interesuje mnie to, bo ludzie mówią, że skuter po szlifie już nie jest ten sam...




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:25 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
KaaC, jak szlif zostanie zle zrobiony i słabej jakosci tlok to tak jest albo jak ktos nie umie docierasc cylindra to wtedy sa problemy




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 9:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
KaaC, Ja robiłem szlif około lutego tego roku zapłaciłem 30zł za szlif i za tłoka 60 zł(Piaston jestem z niego bardzo zadowolony ! ) Zero raz mi spuchł tylko co musiałem mu zrobić to zmienić dysze o 6 stopnie większa (74) moc po lekki dodarci czyli około 150 km sprawdziłem na 2s jaki mam V-max wy nius mi 78\79km/h a przed tym jeździł mi 74/75km/h wiec różnica jest i nie docieraj go do 600km po 50km/h bo to jest bezsensu silnik trzeba przyzwyczajać do wysokich obrotów ! 100\150km śmigaj spokojnie czyli 40\50 by silnik się ułożył itp a potem od czasu do czasu baw się gazem (Np: 40km/h przyśpieszaj do v-max uzyskałeś 80km/h spuszczasz go z obrotów i 50km/h itp by silnik nie miał cały czas stałej prędkości ! ) Ja tak robiłem do 400km a potem ubzdurałem sobie stunt noj do tego czasu nim stuntuje i V-max spad około 6-7km/h ale to z mojej winy ! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 17:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
KaaC pisze:
Ale najbardziej interesuje mnie to, bo ludzie mówią, że skuter po szlifie już nie jest ten sam...


Mocy Ci na pewno nie przybędzie i prawdopodobnie żywotność minimalnie spadnie w porównaniu z oryginałem ale to i tak dużo lepsze rozwiązanie niż kupowanie nowego zestawu "No Name".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 17:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
stem pisze:
prawdopodobnie żywotność minimalnie spadnie

Yyy niby czemu jak będzie dbał to tak samo jak na oryginalnym cylku zrobi "km" no chyba ze kupi lipny tłok i będzie go katował ! :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 17:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Zwierzak, Yyy, bo nawet vertex to nie to samo co oryginalny :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 17:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
W nowym cylindrze gładź jest poddawana obróbce termicznej, mającej na celu odpowiednie jej przygotowanie do pracy w ciężkich warunkach - tarcie, wysokie ciśnienie i temperatura.

Po szlifie struktura tej warstwy zostaje zmieniona (sam szlif to już ogromne obciążenie termiczne) co ma raczej negatywny wpływ na żywotność.
Są to oczywiście niewielkie różnice i szlif oryginalnego cylindra to najlepsza rzecz jaką można zrobić po zatarciu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 18:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Po szlifie zwiekszysz luz montazowy, sfazujesz ladnie okna i bedzie super.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
stem, Dziękuje za dokładnie wytłumaczenie i za nową wiedzę na ten temat ! :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 8:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
No i stało się.
Odpaliłem tgb ładnie sobie chodziło, po chwili coś pukło i zgasł momentalnie - dźwięk tak jakby się coś wcieło ;/
Kurde teraz mam kursy i nie bardzo jak rozkręcić...
Sprawdziłem momentalnie przekładnie - wał ciężko chodzi coś trze, następnie kompresja (palcem) wypycha, ale jestem w stanie go trzymac... Przytarł się i tyle...

Rozmyślam teraz między szlifem + vertex/meteor, a airsalem 70cc

P.S Czy może coś takiego podpasuje ? :

http://allegro.pl/cylinder-80-suzuki-ad ... 05268.html




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945


Ostatnio zmieniony 06 lis 2011, 8:35 przez KaaC, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 8:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 13:38
Posty: 234
Lokalizacja: Okolice Wołomina
Pojazd:
Up. Chińskie cylindry niby nie są złe, ale tłoki puchną i potrzebna jest wymiana na np. Vartex'a :) Czyli koszt całkowity ponad cylindra i tłoka 400żł więc lepiej kupić zamiennik oryginału lub np. Streetrace albo inny markowy cylinder w podobnej cenie.




_________________

Obrazek
Wpadnij do mojego Roxa :D


Ostatnio zmieniony 06 lis 2011, 8:53 przez Qu4k, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 9:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
To co teraz robić ? I Jakie będą osiągi na :
Seria cylek + szlif + Vertex/meteor - jakieś 200zł
TEC HQ 50cc - 202zł
Airsal 70cc - 269zł

Co mówicie ?
Myślę, że jak szlif to będzie słabszy
TEC HQ nie przekonuje mnie i myślę, że będzie tak jak na przytartej serii...
Zaś Airsal, mnie przekonuje, ale nie wiem czy wał wytrzyma, nie wiem jaka dysza bo gaźnik 12mm...




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy