Dzisiaj jest 11 kwie 2025, 11:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 wrz 2013, 19:16 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
siema mam kingwaya ibisa w 4t czy opłaci się go tuningować ?
i co mogę zrobić prócz wymiany cylindra ?
jakie sprzegło polecacie do 4t ?
jaki wariator ?
ogólnie wszystko bo już nwm nie chodzi mi żeby więcej leciał tylko żeby przyspieszenie było lepsze niż u mułowatego chinola.




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 wrz 2013, 21:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
gaznik wymien na sportowy i bd ci szybciej zasuwał i cylek tez mozna lepszy kop a wariator i sprzegło no cos tam da ale ile ja miałem załozone top racing i leciał gorzej jak oryginał a załozyłem od kymco s9 to troche osiagów dał ale nieduzo




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2013, 21:23 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Tylko cylek 80cc+gaźnik jak kolega wyżej pisze i będzie git




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2013, 21:35 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Wariator dużo daje w 4t, ale nie jakieś gówno typu WM MOTOR tylko jakiś Polini albo Malossi :)




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2013, 3:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
zrób wstecz, tam będzie wuja tematów dot. tuningów . po co mamy to pisać setny raz kolejnej osobie? czytajcie ludzie inne tematy ..




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2013, 22:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2013, 20:48
Posty: 82
Pojazd: Kingway Coliber
-cylek 80ccm
-wariator Malossi Multivar
-sprzęgło Tec Evo Racing 107
-Dzwon Stage6 Wingcooler 107
plus jakieś części regulacyjne.




_________________

Kingway Coliber 4T:
-WM 90ccm+głowica
-Wał MCN
-Malossi Multivar
-Tec Evo Racing
-Stage6 WingCooler
-Tec 22mm Black Edition
-Korektor WM
-Malossi X-Kevlar
-stożek Vicma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2013, 23:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
dajcie spokój z multivarem do 4t bo on gówno daje w nim szczerze mówiać ...

Sprzęgło starczy RMS zwykłe , dzwon WM czarny , cyl 72cc. Nie przesadzajcie , to nie 2t.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 0:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Daj tam cylek 90, multivar, rolki 6g, sprzęgło rms/tec dzwon tec/malossi + pasek wzmacniany kup dayco, do tego głowicę z powiększonymi zaworami, dobry olej pół-syntetyk, gaźnik możesz zmienić, aczkolwiek jak skuter nie był jakoś specjalnie zaniedbany i brudny, choć jak piszesz, że mułowaty, to pewnie zaniedbany jest, więc gaźnik kup tec'a 19mm dysze 80+odblokuj filtr seryjny i jakieś części, tj. sprężynki sprzęgła/centralkę ew rolki jakieś dokupić i regulować :)

Nie zapomnij o zmianie świecy i cewki jak założysz 72.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 7:33 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jakub03 pisze:

Nie zapomnij o zmianie świecy i cewki jak założysz 72.


Co to da?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 8:42 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
No nie chodzi o to że mułowaty tylko wiecie 4t na seri mocą nie grzeszy:)




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 9:05 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jeśli nie chcesz pakować dużo kasy to cylek+większa dysza i będziesz miał więcej mocy




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 9:45 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
No to tak na dzień dzisiejszy steup jaki planuje To:
-cylinder chińska 90 , bedzie tec performance 80
-wariator też tymczasowo wm Będzie top racing sv1
-sprzęgło rms
-dzwon tec
-pasek jeszcze niewiem jakiś wzmocniony
-i jeszcze pytanie jaki gaźnik do tego wszystkiego?




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 12:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Killer85 pisze:
Jakub03 pisze:

Nie zapomnij o zmianie świecy i cewki jak założysz 72.


Co to da?


Nowa świeca potrzebna, bo będzie większa iskra to jest raz, a dwa po paru tysiach kilometrów i tak i tak trzeba ją zmienić, a co do cewki do zwiększa woltaż :) Jeżeli w pytaniu było choć trochę ironii z Twojej strony, to proszę weź lepiej trochę poczytaj, zainteresuj się, bo jakoś nie widzę, żebyś się udzielał tam gdzie trzeba :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 12:39 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
cewkę już zmieniałem bo nie chciał palić :P
świecę mam irydową

-- 8 wrz 2013, o 12:39 --

cewkę już zmieniałem bo nie chciał palić :P
świecę mam irydową




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 14:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Weźcie ogarnijcie te bzdury... Gaźnika nie zmieniaj jak w serii masz 18/19 mm.
Nie wkładaj cylindra 51mm bo rozpieprzysz kompresją silnik w krótkim czasie.
Cyl 50mm/47mm + głowica 47mm z powiększonymi zaworami. Dysza 95+ stożek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 20:06 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jakub03 pisze:
Killer85 pisze:
Jakub03 pisze:

Nie zapomnij o zmianie świecy i cewki jak założysz 72.


Co to da?


Nowa świeca potrzebna, bo będzie większa iskra to jest raz, a dwa po paru tysiach kilometrów i tak i tak trzeba ją zmienić, a co do cewki do zwiększa woltaż :) Jeżeli w pytaniu było choć trochę ironii z Twojej strony, to proszę weź lepiej trochę poczytaj, zainteresuj się, bo jakoś nie widzę, żebyś się udzielał tam gdzie trzeba :)


Zapytałem tylko bo o tym nie wiedziałem

-- 8 wrz 2013, o 21:00 --

btw.

Cewkę trzeba wymienić na jakaś najprostszą zwykłą?

Jak to jest z cewkami tunningowymi?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2013, 8:10 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
przecież to forum jest po to żeby zadawać pytania i oczekiwać na nie odpowiedź :D




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2013, 20:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2011, 19:59
Posty: 92
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Kup sprężynę centralną , mi dużo dała !




_________________

WBIJAJ DO MNIE !
Aprilia SR Replica By Ziele <3
http://forum.mieloch.pl/aprilia-sr-replica-project-by-zielee-t373842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2013, 20:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2013, 20:48
Posty: 82
Pojazd: Kingway Coliber
Tylko wymiana centralki to regulacja, a nie tuning.




_________________

Kingway Coliber 4T:
-WM 90ccm+głowica
-Wał MCN
-Malossi Multivar
-Tec Evo Racing
-Stage6 WingCooler
-Tec 22mm Black Edition
-Korektor WM
-Malossi X-Kevlar
-stożek Vicma


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2013, 20:43 przez Arko96, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2013, 20:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Do pana wyżej , weź sie chopie .. bez urazy
Przecież napęd można stuningować równie dobrze.
Fakt służy do regulacji , ale odpowiednie ustawienie na serii nawet pomoże :D Tzn nie zatartej serii z kompresją powyżej 8 bar :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy