Dzisiaj jest 29 lis 2024, 6:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 mar 2010, 22:26 
*

Rejestracja: 28 mar 2010, 20:07
Posty: 105
Pojazd:
dokładniej myślę na tuningiem swej hondy co z czym będzie stanowiło dobre połączenie od czego zacząć jaki wariator jakie sprzęgło jaki tłumnik wyjaśnić i doradzić w sprawie przekładni pierwotnej wybrać wszystko od a do z
co zrobić by mieć więcej luzu na manetce ? (na początek chciałem tłumnik kupić jaki by był najlepszy narazie seri cylek) sklepy gdzie można dostać wszystko co napiszecie itd co można zrobić ,odblokować by leciał więcej na seryjnych częściach i wszystkie części ile by dał np Tecnigas Next R + 15 ? itp PROSIŁBYM O PORZĄDNĄ POMOC i najważniejsze jaki byłby efekt końcowy i koszt ;d zależało by mi by byłe rzeczywiste osiągi (moje marzenie ob-kręcić szafę do ogranicznika;p) ile bym pojeździł na tym cylku bo wiadomo czym większa moc tym mniejsza wytrzymałość ;p istnieje jeszcze inna opcja jaki silnik mocniejszy by pasował bez żadnej przeróbki do mojej ślicznotki x8r




_________________

Jeśli chcesz rozśmieszyć boga opowiedz mu o swoich planach na przyszłość ;)


Ostatnio zmieniony 31 mar 2010, 22:35 przez michałm, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 7:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
Nie jestem pewien ale chyba bez większych przeróbek od nrg

A co do części to polecam ci wario malossi multivar, sprzęgło polini 2g, co do przełożeń to lepiej je kupić jak zrobisz z hani 70cc niech jeszcze inni się wypowiedzą




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 9:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 10:24
Posty: 358
Lokalizacja: Kozienice
Pojazd:
Wariator - tu polecam Malossi Multivar 2000. Ma on dosyć dobre osiągi jak na sportowy wariator (pomijając MHRy i 9-cio rolkowe Polini). Dobry na początek.

Wydech - to zależy, czy chcesz 70ccm, czy nie. Dla 50ccm wystarczy LeoVince ZX, lub Yasuni Z (od Peugeota). Dla 70ccm poleciłbym Yasuni R, lub Polini For Race 3 (oba od Peugeota).

Cylinder - tańsza wersja to PowerForce 70ccm, a jeśli chcesz mieć coś lepszego to zainwestuj w Malossi Sporta 70ccm.

Wał - przy tych dwóch cylkach nie musisz wymieniać, ale jeśli kupiłbyś Malossi MHR Replice - wałek TopRacing STD byłby mile widziany.

Przeciwtalerz - Polini AirSpeed będzie tu jak na miejscu, w połączeniu z tuningowym wariatorem uzyskasz extra 5kmh (testy mówią same za siebie).

Sprzęgło - Hebo R będzie dobrym wyborem, masz solidne sprzęgło za cenę dosyć przystępną.

Dzwon - Stage6 WingCooler, bo chłodzenie jest najważniejsze.

Przełożenia - dopiero przy High End tuning.

Zestaw dopływowy - Stage6, w zestawie masz zawór membranowy i krociec.

Gaźnik - od 19mm do 21mm. Firma dowolna.

Filtr stożkowy - GĄBKA, byle nie siatkowy.

Kartery możesz dać do Portingu wraz z cylindrem, by uzyskać jeszcze lepsze osiągi.

No i to tyle :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 14:48 
*

Rejestracja: 28 mar 2010, 20:07
Posty: 105
Pojazd:
od jakiego peugota ?




_________________

Jeśli chcesz rozśmieszyć boga opowiedz mu o swoich planach na przyszłość ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 17:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 10:24
Posty: 358
Lokalizacja: Kozienice
Pojazd:
Obojętnie jakiego, byle nie od JetForce'a i Ludixa, a tak to od każdego.


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, 17:14 przez DamianKX8R, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 17:33 
*

Rejestracja: 28 mar 2010, 20:07
Posty: 105
Pojazd:
a tak na 70% to chyba się kolega myli po patrzyłem na tkr i speedfigher i tam są cylidry leżące a u mnie jest stojący ale nie mam pewności




_________________

Jeśli chcesz rozśmieszyć boga opowiedz mu o swoich planach na przyszłość ;)


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, 20:12 przez michałm, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 17:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
yyy kolega DamianKX8R, ma rację bo peugeoty mają też cylki stojące




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 20:22 
*

Rejestracja: 28 mar 2010, 20:07
Posty: 105
Pojazd:
DamianKX8R, sorry za pomyłkę




_________________

Jeśli chcesz rozśmieszyć boga opowiedz mu o swoich planach na przyszłość ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2010, 19:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 10:24
Posty: 358
Lokalizacja: Kozienice
Pojazd:
michałm pisze:
DamianKX8R, sorry za pomyłkę

Nic nie szkodzi.
Po prostu w większości Peugeotów są cylindry stojące chłodzone powietrzem (wyjątkiem są Speedfighty, bo mogą mieć chłodzenie cieczą). Do wyjątków należą właśnie JetForcy no i Ludixy. Na Mielochu masz zupełnie inny tłumnik do Speeda i zupełnie inny do Jeta.




_________________

Honda X8R-S by DamianKX8R

Ś.P. Mycen




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 12:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 20:33
Posty: 269
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
USUNAC POST




_________________

"Rób swoje dla siebie i nie pod kogoś" Sitek


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2010, 16:19 przez SpeeDMaN, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy