Dzisiaj jest 26 sty 2025, 10:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 278  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 15:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
gvt, ADR ma przepustnicę na linkę, APT ma na potencjometrze, a więc mają inne sterowniki silników jeszcze.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 15:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Który mniej awaryjny? Czy to to samo?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 15:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
raczej to samo
ale jak masz linke to tani koszty naprawy jak cos
ale znów mocniej trzeba cisnąc gaz (potencjometr lzej chodzi )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 16:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 16:44
Posty: 153
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Teoretycznie na linkę jest mniej awaryjne rozwiązanie bo odchodzą ci silniczek krokowy, potencjometr ale praktycznie to i tak się bardzo rzadko psuje.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 18:48 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
A w razie naparawy, nowa przepustnica z potencjometrem to pewnie dużo większy koszt niż na linkę, więc ogólnie różnica między tymi silnikami to droższa eksploatacja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 19:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Dawno nie pisałem w tym temacie. :)

No i dzisiaj wymieniłem olej, filtr olejowy, paliwowy, powietrzny, kabinowy. Przy wymianie oleju miałem małe cyrki, ale udało się. :mrgreen:
Na wiosnę wymienię olej w skrzyni dla lepszego samopoczucia właściciela pojazdu, tak samo płyn hamulcowy (czarny jak smoła) i płyn chłodniczy (coś przypominające borygo... :mrgreen: )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 19:03 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
kEru! pisze:
Na wiosnę wymienię olej w skrzyni

Polecam ten zabieg ;)
Najgorzej tylko ruszyć zapieczone korki wlewu i spustu :D
Potem już z górki.


Ostatnio zmieniony 05 gru 2012, 19:04 przez Darex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 19:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Darex pisze:
kEru! pisze:
Na wiosnę wymienię olej w skrzyni

Polecam ten zabieg ;)
Najgorzej tylko ruszyć zapieczone korki wlewu i spustu :D
Potem już z górki.

Najgorsze jest to, że 2 miesiące temu sprzęgło mechanior wymieniał i wpadł na genialny pomysł, że zaleje starego i trochę nowego oleju, nawet się nie postarał o to, żeby simmering w skrzyni wymienić. Cuda na kiju. :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 19:17 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
UU, to fakt, nieciekawa sprawa.. Jeszcze jak tego samego gatunku (lepkość) to pół biedy, bo i tak podczas wymiany zawsze coś w skrzyni zostanie, ale jeżeli pierwszy lepszy to straszna głupota.. No i simemringi zawsze warto sprawdzić, nie ma dużo roboty z wymianą i koszt groszowy..
Dlatego ja nie wierzę mechanikom, staram się wszystko robić sam.
Na wiosnę też prawdopodnie wpadnie nowe sprzęgiełko to jako, że nie mam kanału, podjadę do kumpla i będziemy działać ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 19:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Darex, no ja nie mam odpowiednich kluczy, żeby taki zabieg wykonać, więc oddałem do znajomego mechanika, fakt zapłaciłem mało, a zrobił mi to wszystko w 1 dzień. :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 19:26 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
kEru!, no spoko, nie każdy ma odpowiedni sprzęt do takich zabiegów, w sumie ja też "gówno" mam, ale jakoś się daje radę :D
A co do oleju w skrzyni to polecam tylko ori olej z ASO, ok. 45zł/L. Skrzynie VW są specyficzne i warto nalać taki olej. Na allegro jest sklep, który taki olej właśnie sprzedaje, sam u nich brałem i elegancko.


Ostatnio zmieniony 05 gru 2012, 19:27 przez Darex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 19:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 16:44
Posty: 153
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
I mi się jeszcze przypomniało, jadąc tego samego dnia golfem mk4 gti z linką i mk4 gti z potencjometrem to ten z linką dużo szybciej reagował na wciśnięcie gazu :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 21:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
o takie pytanie mam
czy te silniki 1.8 mają bezkolizyjny rozrząd ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 21:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Pany problem. Mój golf do jutra zimuje sobie na dworzu puki garażu nie ogarnę, podchodzę ok 20:00 bo chciałem sobie skoczyć na wioskę obok , jadę i szczaiłem się że lampka nie zgasła w środku , myślę sobie, drzwi nie domknąłem, łapię za uchwyt a one otwarte.. hmm stanąłem zgasiłem auto, kombinowałem z tym zatrzaskiem zamka i wpadł, teraz na amen się przyblokował i próbując zamykać zatrzask opiera się na tym ryglu w słupku....

Wiadomo zima.. Co muszę zrobić żeby to wróciło do swojego wcześniejszego stanu? Jutro postaram się wjechać do ciepłego garażu, może odmarźnie i puści, zdjąć ten mechanizm i przesmarować ? Muszę chyba wyzbyć się tapicerki co nie ? :ups:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 22:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
JaJeCkO, o 1.8 20V chodzi? Kolizyjny.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 22:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
tak tak . ADR :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 23:00 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
JaJeCkO pisze:
1.8 mają bezkolizyjny rozrząd ?

Skąd ci to do głowy przyszło ? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 7:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Słyszałem , że w mk3 1.8 AAM ( 75km ) jest bezkolizyjny , prawda?




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 14:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Zamek w golfie i zatrzask zrobione. Rozebrałem tapicerke, co dziwne najwiecej kłopotu miałem ze zdemontowaniem korbki, później patrzę a to na zasadzie takiego zasuwki zatrzasku, wyjąłem korbkę, później tylko głośnik, rączka i 2 śruby, osłona klamki wew. Poszło dosyć łatwo, dalej zdjąłem pręt od klamki wew. odkręciłem 3 śruby trzymające zamek i 1 śrubę od klamki. Klamka zdjęta, ale zamek nie chce wyjść ponieważ blokuję ją prowadnica szyby. W miare możliwości spryskałem to autostartem ( jest bardzo suchy i szybko wyparowuje ) później dużo płynu hamulcowego. Wszystko złożyłem w odwrotnej kolejności i klameczki teraz na dotyk chodzą.. Muszę ten proces powtórzyć chociaż od strony pasażera . ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 14:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Panowie ma ktoś zdjęcie albo link do projektu z passatem B5 przed liftem + felgi 17 i sprężyny -40?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 278  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy