Dzisiaj jest 31 lip 2025, 9:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Słaby V-Max
Post: 27 sie 2011, 0:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Setup:

-Cylinder: Seria Minarelli
-Gaźnik: Mikuni 12mm
-Wariator: Stage6 Sport Pro
-Wydech: Stage6 Pro Replica - Chrom
-Sprężynki sprzęgła: Hebo Niebieskie
-Sprężyna dociskowa: Stage6 Medium
-Moduł C.D.I: Seria
-Rolki: Stage6 5.00g
-Dysza: 62.5
-Filtr Powietrza: Seria

Problem jest nastepujący.

Na pro replice w ogóle nie chce zaryć mi nawet na piasku, dopiero jak przechyle go troche to wtedy cos tam zaryje,

V-max to marne 86 licznikowo real 82 i to pochylonym trzeba być.

Na tecnigasie i wariu s6 i rolkach 5.5g mialem 87 licznikowo i zryw ze ... ciagle ryl.

A na pro replice juz dupcia. Czego to wina? za miekkie sprezynki sprzegla? bo rusza od 5tys, i ma kopa dopiero po 15km/h.

i drugi problem to to ze mam sprezynki sprzegla stage6 czerwone do sprzegla torque control ale pasuje niby tez do seryjnych, i nie moge ich zalozyc za chiny ludowe takie są twarde, macie pomysly moze jak je zakladac?


edit: oczywiscie to na silniku minarelli horizontal ;)




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 30 sie 2011, 12:33 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 1:24 
*

Rejestracja: 11 cze 2009, 21:20
Posty: 55
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Regulacja jeszce raz regulacja,zmien na rolki jakies 3,5 i wtedy mysle ze bedzie dobrze i zrobiles blad kupujac wydech stage 6 dobre sa ale na seryjny cylek nie za bardzo za ta cene mogles zakupic jakies hebo lub teraz juz yasuni z




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 1:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
3.5g oszalaes koles? teraz mi wyje na 5g ma obroty z 9tys + bo mi obrotek przy 9tys wylacza nie wiem czemu.

mysle ze tu wina sprezynek sprzegla i modulu.

ale on nawet zaryc nie chce i ten v-max ;/ na tecnigasie juz lepiej bylo jap... a to gowno a nie wydech.

blokade z kolanka usunałem jak by co.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 9:31 
*

Rejestracja: 16 kwie 2011, 11:04
Posty: 32
Pojazd:
Jak się nie umie wyregulować to wszystko jest "gówno". Kup zestaw rolek i sprężyn to wyregulujesz nikt Ci w tym nie pomoże. Po za tym pro replica to wysokoobrotowy wydech i bez odblokowanego modułu się nie obejdzie.


Ostatnio zmieniony 27 sie 2011, 9:33 przez chmiel220, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 10:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
mam testowe rolki... od 4g do 5.5g.

moze to przez modul taki slaby v max?

bo u mnie jak zaloze lzejsze to wyje a nie jedzie prawie ;p.

5g są idealne ale to chyba przez modul.


sorki za ppp, ale nowe wiadomosci.

juz nie przerywa bo byla winna swieca (dzieki chlopaki).

Ale v-max dalej taki sam 83-84 max, rolki testowe od 4g patrzylem to sie wkrecal na 10tys az wszystko normalnie wibrowalo ale co z tego niby fajna przyspiecha ale v-max duzo nizszy tylko 78, na 4.5g 80, 5g 83-84, 5.5g 86 mialem ;p

wiec cos tu nie tak jest ;p moze mam przelozenia krótkie jak myslicie? moze trzeba od aeroxa kupic te przelozenia dlugie?

bo moj kolega na aeroxsie jak bylem na zlocie tez mial pro replice i tylko ją nic wiecej tyle ze rolki niby 3.5g to sie wkrecal tez jak glupi i wiecej jechal ode mnie ;/ o jakies 2-3km/h wiec moze przelozenia?

bo na serii lecial mi 83 a z wariem i wydechem tez tyle samo to jakas kpina.

edit: jak kiedys patrzylem to 12 obrotów dzwonem to bylo 1 przekrecenie kola wiec chyba ok mam przelozenia z aeroxa? bo jak wiecej to krótkie. sam nie pamietam juz dzisiaj pokrece i zobacze.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 21:37 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 12:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
W aeroxie przełożenia są 12.5/1. Są to długie przełożenia.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 12:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no to ja takie chyba mam, kurde to co jego boli ze taki slaby v-max? tylko 83 toz to tyle idzie seria, myslalem ze kupie wario i wydech to bedzie z 90 conajmniej, a tu lipa, kolega na roxsie tylko z pro replica mnie przegania ;/ a ja mam jeszcze wariator.

kompletnie nie wiem co robic, regulacja nic nie daje pod zadnym kątem, lzejsze rolki to tylko wyje a nie jedzie ...




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 30 sie 2011, 12:19 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 12:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Moj stary 20 letni bws, z 50cc, i tylko sport wydechem leci 80-82 kmh licznikowe. I to na wychechłanym wariatorze, łysym sprzęgle i paliwie 95 :)

Jesli mowisz ze moduł zablokowany to go wymień


edit :

Pyle pisze:
a ja mam jeszcze wariator.


Hę??? Co to ma znaczyć? wariator ma niby dac 10 czy tam więcej kmh ? ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 30 sie 2011, 12:31 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 12:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
slawek5t, modul jednak jest odblokowany, to była wina swiecy.

Kompletnie rozkladam rece co mu moze dolegac ;( twoj bws tyle leci a moj ma wario i wydech i patrz jakie cuda robi ;/ :angry:

i jeszcze te chlodzenie.

blagam pomuscie, wywalilem 800 zł i chce miec efekt a nie jak seria ;/.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 30 sie 2011, 12:34 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 16:43 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
a mi sie wydaje ze to wina dyszy jest poprostu za mała. kumpel w maladze tak miał ze z tecnigasem i multivarem ledwo co ruszała jak miał taką dysze zmienił bodajże na 75 i pocisk jest i jeszcze w filtrze jest taka zwęzka przez co mniej powietrza dostaje. mozę ci to pomoze a jesli nie to przykro mi bardzo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 17:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2011, 16:15
Posty: 55
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
50ccm i cuda chcecie... wywaliles 800zl to trza bylo kupic wydech cylek wał filtr stozkowy dysze wieksza gaznik i bedziesz mial efekt wtedy dobry :D




_________________

Aprilia RX 50 - MACHINA xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 17:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 14:20
Posty: 130
Lokalizacja: Brać kasę?
Pojazd:
No mogłeś cylek 70ccm kupić. Potem wydech a na koniec wariator


Ostatnio zmieniony 30 sie 2011, 17:45 przez Stage6**, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 21:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Riding92, nie rozumie Twojego rozumowania, na 50ccm można osiągnąc prędkość w granicach 100km/h w minarelli i nie mów że nie. Seria jeździ około 80km/h.
Pyle, ja bym na Twoim miejscu przerobił cylinder, tzn rozwiercił kanał wydechowy i podniósł o około 1mm okno co znacznie wpływa na charakterystyke pracy silnika. wtedy montujesz hebo +90 i rolki około 3,5g, obroty ma w granicach 12k obrotów ale prędkość to też około 100km/h. Sam tak robiłem w seryjnym cylindrze keewaya co miałem w karterach miny z apki sr i prędkość była około 100km/h licznikowo czyli 90km/h realne, a miałem AC czyli Ty w LC powinieneś mieś wyższą. Start też był mocny. Do 80km/h była rakieta, do 90km/h dobrze jechał a powyżej to już takie dobijanie było. Mowa o licznkowych oczywiście. Z tym że jak się okazało pierścienie były wytarte, jak by były dobre by było lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 21:33 
*

Rejestracja: 23 sie 2011, 13:34
Posty: 49
Pojazd:
Jak to podnieść okno o 1mm jak to zrobić i czy chodzi Ci o okno wydechowe?


Przyłączam się do tematu też mam taki problem.Wydech doppler s3r cylek po porcie kanału wydechowego moduł odblokowany i wario stage6 sport pro i jedzie 80 trochę za 80 czasami mierzone sr.Silnik taki sam mam jak Pyle...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 22:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
napewno wieksza dysza? bo w sumie jak dalem 75 to moc jak by mial wieksza wiec nie wiem co robic ? bo w sumie to on powinnien miec wieksze obroty juz na v maxsie no nie.

To u mnie jak jade 84 to ma 9tys a ja wiem ze mozna wiecej z niego ;p.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 7:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2011, 16:15
Posty: 55
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
ja mam am6 i kreci do 12 tys bez zadnych modyfikacji wiekszych ;p tylko jakis cylek no name ~70ccm wał 90 sport, sprzeglo top racing kevlar, blokada na kolanku zdjeta i membrana odblokowana i jedzie mi 85-87 kmh realne. tyle ze to RX 50 z 1999r ale to chyba to samo prawie ;p tyle ze ja mam biegowke i kola 18/21




_________________

Aprilia RX 50 - MACHINA xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 11:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Riding92, ale do czego zmierzasz?

nie wiem co u mnie moze byc problemem ;/ jak nawet moj kolega na samej pro replice mnie bierze, a ja jeszcze wariator mam ;/

edit: wsadze dzisiaj dysze 80 i stozek i zobacze co sie bedzie dzialo, ale spalanie bedzie wielkie auććććć




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 11:12 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 11:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 14:20
Posty: 130
Lokalizacja: Brać kasę?
Pojazd:
No spalanie będzie trochę ale będzie może dobrze chodził :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 11:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
nie wiem, zaraz jak zjem sniadanie lece do garazu i zakladam i zdam relacje czy sie cos poprawilo ;p



sorki za ppp ale jak mowilem zdam relacje.

i jednak lipa dalej to samo, no moze ma lepsze przyspieszenie i troche mniej sie grzeje wiecej nic, dysza 80 i przedostatni ząbek od dołu czyli wieksze spalanie.

srubka od powietrza wkrecona na maxa, filtr stozokowy.

nie wiem co mu moze byc juz .... pomocy.


edit: moze to temu ze kompresja moze byc slaba czy cos? bo nie mierzylem, bo teraz cos on stracil na obrotach jak jade ledwo 8.5tys wykreca a wykrecal 8.9tys ;/ i v max spadl juz do 66 ;/ jak wymienilem dysze bylo ok tylko teraz cos zaczal odwalac ze 66 max bo kiedys 71 z kumplem a sam 84 na liczniku, ja wiem ze on moze wiecej ale cos go blokuje na pewnych obrotach... dawalem wiecej paliwo poprzez dysze i igilice i to nic nie dalo no moze jedynie lepszy start i przyspiecha do 50 a potem ...




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 21:31 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 19:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 14:59
Posty: 120
Pojazd:
widze ze kolega ma ten sam problem tylko ze ja mam troche inny setup :
s6 streetrace 70cc
wario s6 sport pro 5g rolki
gaznik s6 dollerto 19mm BE

a v-max to zaledwie niecale 80km/h realne 8,6tys - 8,7tys obrotow na prostej , i jeszcze tez mam jeden problem ze niemoge zlikwidowac przerywania w skuterze i jezdze na 1/2 manetce , moze ktos wie co to za problem z tym przerywaniem ?? zawor membranowy wymieniony na nowy .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy