Dzisiaj jest 08 lis 2024, 15:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Stuki w silniku
Post: 29 kwie 2010, 13:51 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:31
Posty: 39
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Witam, miałem słabą kompresje i wał huczał, tak wiec wymieniłem pierścienie, łożyska wału oraz uszczelniacze. Teraz wał nie huczy i kompresja niezła ale za to pojawiły mi się stuki w silniku! Na wolnych obrotach mało słyszalne ale na wyższych to aż ciarki przechodzą (brzmi jak zawory, ale przecież ich nie ma :P ) Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 20:14 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
pierścienie, niewłaściwe łożyska




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 20:16 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
sprawdz czy masz dokrecony iskrownik . Ja tez mialem u siebie taki problem , a winy szukalem w przekladni i w ten sposob zalatwilem sobie wal :] ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 20:53 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Masz dobrze wszytko skręcone??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 17:35 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:31
Posty: 39
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
enduromaster pisze:
pierścienie, niewłaściwe łożyska

łożyska takich samych wymiarów co poprzednie, a pierścienie nojka sztuka

Bartek_r50x pisze:
sprawdz czy masz dokrecony iskrownik

iskrownik? tj pod magnetem tak? czy sie myle?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 19:33 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
a z jakim luzem ?
powinny być c3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 21:00 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:31
Posty: 39
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Tak, założyłem firmy skf luzem c3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 23:01 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:31
Posty: 39
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
kurde wymieniłem łożysko igiełkowe pod tłokiem i nadal to samo! na wolnych obrotach w miarę spokojnie ale po odkręceniu mateki wkręca się jak wiertarka z udarem! <fuck> juz nie mam na nią sił! co to może być?
proszę o pomoc !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 23:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 23:19
Posty: 16
Lokalizacja: Gabryelin :D
Pojazd:
sam montowałes wał? jak tak to na 99,99 % jest lekko skrzywiony i dziaął jak wibra w telefonie :D wał do wymiani :D




_________________

Moja Super 9 By Gronio
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=56461

Sprzedam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=61194




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 10:38 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:31
Posty: 39
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
a czemu jak sam montowałem to skrzywiłem? przecież wał nie jest zgumy tylko to kawał metalu! wydaje mi się że raczej ciężko skrzywić ręką wał!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 16:05 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
o świecę/głowicę tłok nie uderza ? łożysko na korbie bez luzów ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 16:07 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Żeby wał skrzywić wystarczy go lekko upuścić albo złapać za sam koniec i też się może zgiąć. To się tylko wydaje, że jest taki twardy w rzeczywistości jest bardzo miękki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 17:54 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:31
Posty: 39
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
enduromaster pisze:
o świecę/głowicę tłok nie uderza ?

no własnie takie mniej więcej wydaje dźwięk! ale sprawdzałem i nie ma żadnych śladów żeby uderzał
Cytuj:
łożysko na korbie bez luzów ?

są nowe więc luzów nie mają
Dzisiaj jeszcze raz rozpołowiłem silnik myślałem że coś może zobacze (jakies obtarcie czy cus) a tu nic! Złozyłem dokrecajac wszystko dokladnie i nadal wiertarka udarowa ;(
juz nie mam sily ........... macie moze jeszcze jakies pomysly? da sie sprawdzic czy wał jest krzywy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 20:30 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
odpal go bez wariatora i zobacz jak chodzi, może to z przekładni dzwięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 9:05 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:31
Posty: 39
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
odpalałem już ;( (sciagnalem wariator i pompe wody nawet . Na wale zostało tylko magneto i wydawał te same dźwięki ;(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 9:18 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
a pod magnetem iskrownik przykręcony dobrze? może tam jest coś nie tegez?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 12:56 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
wykręć świecę i podepnij pod wiertarkę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 18:49 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:31
Posty: 39
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
matey pisze:
a pod magnetem iskrownik przykręcony dobrze? może tam jest coś nie tegez?
nie no raczej wszystko w porządku! mocno przykręcone

enduromaster pisze:
wykręć świecę i podepnij pod wiertarkę

jako że nigdy nie podpinałem silnika pod wiertarke, mogły ktoś udzielic wiecej info?
zdjac gaznik? magneto? z ktorej strony podpiac i jak ? ze tak jak bym wiertło w wiertarce zaciskal ? to przecie gwint na wale sie zepsuje? czy nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 20:49 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Wiertark podpina się pod magneto. Trzeba zdjąć wentylator i na nakrętkę od magneta założyć wiertarkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 22:37 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
kotini, potrzebujesz krótka przedłużkę klucza nasadowego, do tego nasadkę i mocujesz na nakrętce od strony magneta albo od strony wariatora, gdzie wygodniej i kręcisz , jak załapie to szybko cofasz wiertarkę
sprzęt min 500W




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy