Dzisiaj jest 29 lis 2024, 23:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2013, 22:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Cześć koledzy :wink:

Mianowicie mam mały problem.
(Skuter to chińczyk 4T koła 10 cali)

Ostatnio ukręciłem wał w silniku a że, mam trochę skuterów z Francji postanowiłem przełożyć cały silnik.

Silnik jaki włożyłem to chińczyk z kołem 12 cali - po odpaleniu kopci bierze olej i mocy tak średnio osiągał 65-70km/h mniej więcej.

Rozebrałem silnik a w środku - wał korbowy TOP RACING (napis na korbie wału) oraz cylinder Airsal 85cc - cylinder w stanie idealnym tłok również - natomiast pierścienie zjechane puszczają olej oraz słaba kompresja...


Miałem w zapasie chiński tłok nówkę sztukę 50mm z nowymi pierścieniami oraz głowice od 72cc z nowo dotartymi zaworami i nowymi uszczelniaczami założyłem i chodzi elegancko nie bierze oleju komprecha duża strasznie i mocy sporo przybyło..

Lecz powstał jeden problem.

1. Mocy jest bardzo dużo lecz V-Max mały - wynosi w granicach 60 - 65km/h

Czym to może byś spowodowane ?

Dodam iż podkładka pod króćcem wymieniona od skutera 125 oraz króciec duży odblokowany - gaźnik z dyszą 85 i filtrem stożkowym.

- spalanie cud miód i malina (kolor kawa z mlekiem) i pracuje równiutko.


Może wy coś doradzicie co może być powodem tak małego V-Maxu ??


PS: Poniżej załączam fotki cylindra :mrgreen: :mrgreen:
ObrazekObrazek


Ostatnio zmieniony 05 cze 2013, 22:29 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 15:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2013, 19:34
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Za lekkie rolki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 2:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 18:05
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco ZX

Ostrzeżenia: 1
Napęd regulowany?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 12:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Tak...
Najlepiej zachowuje się na rolkach 5,5g

Gdy wsadzę cięższe (próbowałem na 6 - 6,5 - 7 i 9gram) prędkość ta sama a przyśpieszenie maleje... :roll:

PS: Centralka jest seryjna bo na seryjnej ma największy v-max - wsadzę twardszą v-max spada... sprężynki na sprzęgle czerwone..
Start bardzo dobry przyśpieszenie też...

PS2: na 72cc miałem najlepszy v-max :wink: licznikowych prawie 80


Ostatnio zmieniony 22 cze 2013, 12:04 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 14:05 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:27
Posty: 47
Lokalizacja: Mielec
Pojazd:
może tłok nie rozwija maxymalnych obrotów na większych rolkach (może pasek się ślizga)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 18:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Na pewno nie rozwija maksymalnych obrotów ma dość niskie..

Cały napęd jest nowy więc ślizganie się paska wykluczone.

Na stopkach kręci się tak wysoko jak by miał silnik z ramy wyskoczyć....

PS: Koledzy a to nie jest przypadkiem wina tego, że wsadziłem seryjny wałek rozrządu zamiast sportowego (ze zmienionymi krzywkami) ??


Ostatnio zmieniony 22 cze 2013, 18:13 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2013, 19:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2013, 9:43
Posty: 448
Lokalizacja: ELC
Pojazd: GPR Nude & Jog RR
To może być to że ma straty na napędzie albo ma zły wydech i pod obciążeniem nie ma siły się wkręcić.




_________________

Wpadnij Jog na S6 Racing
yamaha-jog-rr-by-rafi20ps-t362842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2013, 19:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Za mała dysza do tego cylka ze stożkiem. Daj o 10 większą.
Pasek w jakim stanie ?


Ostatnio zmieniony 26 cze 2013, 19:54 przez kamilos999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2013, 20:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Koledzy "!!"
Przecież pisałem wyżej, że cały napęd jest nowy "!!"
Pasek również (PowerLink Gates 788)

PS: Jak dam dyszę o większą (90) to się zalewa i nie spala paliwa.

Wydech jest seryjny...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 13:23 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:27
Posty: 47
Lokalizacja: Mielec
Pojazd:
a może cewka nie daję wystarczająco prądu abyś rozwinął tą prędkość, albo moduł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2013, 14:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
jakim cudem Ci może zalewać na dyszy 90 + stożek i iglica na środku? Weź sprawdź świece i ogólnie zapłon bo to nie możliwe przy tym cylu . Jak 72cc przy dyszy 90 pracuje idealnie ze stożkiem .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 9:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
moze go zle dotarłes ile go docierałes miałem podobnie na 65ce z duzej gurki 60 70max załozyłem 50tke i licznik zamykał tylko ze dotarłem a 65 niebyła docierana tylko od razu maneta full




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy