Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lut 2016, 16:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Rolki teraz mam aktualnie 6.8g i był mu zmniejszył o 0.5g żeby szybciej do momentu obrotowego wydechu wszedł. Lałem 100ml oleju na 5l paliwa, teraz dałem 130ml. Na większy gaźnik niestety na razie mnie nie stać i warto dyszę z gaźnika 16mm 65 zmienić na np. 80? cylinder mam 72. Zobaczę jeszcze dzisiaj jak ma się świeca, podreguluje jak będzie potrzeba dziś.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 lut 2016, 16:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Sprawdź co dzieje się na lżejszych rolkach , co do oleju możesz lać tyle ,nie zaszkodzi mu to.
Daj znać jak wygląda świeca lub daj foto to się okaże czy dać więcej paliwa.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2016, 17:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Zapaliłem skuter był całkowicie zimny, ma teraz moc ale nie wiem dlaczego rezo było przy 45km/h a teraz jest 55-60kmh jak złapie to już jest elegancko, a do tej prędkości długawo się zbiera. Poniżej daje zdjęcie świecy, jest ona jakaś dziwna może na zdjęciu tego nie widać ale jest jakby czerwona :shock:

http://zapodaj.net/efc06bda04eb1.jpg.html
http://zapodaj.net/7ad2f37c90b17.jpg.html

-- 06 lut 2016, 17:54 --

Elektroda również robi się tego koloru

-- 06 lut 2016, 18:11 --

A może to być np. od tego ,że dzisiaj dałem troszeczkę smaru na wał, bo ciężko mi przeciwtalerz schodził lub od tłustego wariatora?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2016, 17:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
O widze że irydówka, skład mieszanki wydaję się być dobry sądząc po świecy .To za długie zbieranie do 40-50 to może być wina zbyt ciężkich rolek.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2016, 17:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Tak świeca irydówka, zgadłeś :D Jak wsadzę 3 po 5g i 3 po 6,8g to mi odcina zapłon. Mogę zrobić taką dziwną kombinacje 4 rolki s6 5g i 2 rolki 6,8g? te 2 rolki były by na przeciw siebie




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2016, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Ja czegoś takiego nie robiłem a nawet steram się nie mieszać rolek pół na pół.
Są takie nieraz napędy że 0,1g robi różnicę i z tym nie trafisz, możesz spróbować co będzie ,ale jak trafisz że będzie git to po tym i tak bym zmienił na rolki o równej wadzę , w tym przypadku 5,6g
Wydaj mi się że idealne rolki będą w granicach 6g.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2016, 17:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Ok,ok zmieszam 3 rolki 5g i 3 rolki 6,8g powino wyjść mniej więcej 6g, (jak będę miał pieniądze moduł wpada prędzej czy poźniej, bo na cylinder typowym sporcie 72 będzie blokował moc) a jak będzie odcinać spróbuje 4 rolki 5g i 2 rolki 6,8g naprzeciwko siebie, jak będzie ok raczej nie będe tak jeździł. Ok. 1500km zrobiłem na 3 rolkach 4g i 3 rolkach 5g i ok, bo różnica wagowo była mała i dawałem na przemian :)

-- 07 lut 2016, 18:46 --

Słuchajcie, może to być przez to ,że od tego czasu powoli wchodzi na obroty? Mam b. mało okładzin na sprzęgle i dwie okładziny z 3 się jakby odklejają z jednej strony,ale trzymają. Niestety kupiłem całe sprzęgło na allegro za 100zł jesienią i już ma malutko okładzin,a sprzęgło seryjne które ma 10 lat ma o wiele więcej. Jutro zamawiam moduł i wsadzam lżejsze rolki jak przyjdzie i zobaczę czy się poprawi.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2016, 18:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Grubek Rolki dawaj zawsze na przemian, jeżeli mieszasz dwie gramatury. W innym przypadku zaczniesz odczuwać z czasem wibracje i wywali Ci łożyska na wale korbowym.
Masz zużyte sprzęgło. Seryjne części wytrzymują więcej, niż zamienniki w podobnej cenie i to się tyczy chyba wszystkiego, co mechaniczne. Sprzęgło Ci prawdopodobnie ślizga, przegrzewa dzwon i wywołuje nie potrzebną nikomu temperaturę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2016, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Dzięki za info, jak mieszam to zawsze mieszam x,y,x,y,x,y :lol: Teraz mam inny problem :roll: Spytałem się parę dni temu o ten moduł (http://allegro.pl/modul-zaplonowy-cdi-y ... 49714.html) ODBLOKOWANY, czy na pewno nie posiada blokady na obroty. Typek odpisał mi dzisiaj o 8:03, że niestety nie jest w pełni odblokowany, a w aukcji piszę ODBLOKOWANY. Czyli posiada blokadę na obroty silnika,a podobno jest ODBLOKOWANY. No i zamówiłem ten moduł zapłaciłem,bo dzisiaj mogłem albo za 2 dni. Wszedłem na pocztę zobaczyć czy wszystko jest ok i zauważyłem tą wiadomość ,że nie jest całkowicie odblokowany. Płatność odemnie poszła 5min temu jak napisałem wiadomość do sprzedającego ,że nie zauważyłem że jest ''zablokowany na obroty'' odpisał mi oburzony ,że nie rozumie napisał mi o tym 8:03 napisałem ,że dopiero na pocztę wszedłem i czy da się coś z tym zrobić, ucichło nie odezwał się... :| Powinien mi odesłać pieniądze bo nawet tego jeszcze nie wysłał...

-- 08 lut 2016, 21:23 --

hmm.. a przelew poszedł około 11:30... specjalnie u niego kupiłem,bo zamawiałem parę razy i było ok. Teraz mi szopki stawia...




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2016, 20:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Z tego co widać jest to sklep ,więc nie powinieneś mieć problemu ze zwrotem.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2016, 21:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Jaro pisze:
Z tego co widać jest to sklep ,więc nie powinieneś mieć problemu ze zwrotem.


Ale czy według ciebie nie jest to naciąganie? Ktoś chce sobie kupić moduł, np. ja. Nie napisałbym nic,aby się upewnić, bo widzę że piszę w opisie przedmiotu ODBLOKOWANY to czego chcieć więcej? Przyjdzie mi i będzie łudududu bo na aukcji piszę odblokowany,a jest zablokowany. Oczywiście ,że powinni mi zwrócić pieniądze,bo nawet tego jeszcze nie wysłali...

-- 08 lut 2016, 22:12 --

Przelew doszedł 15min przez PayU allegro




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2016, 21:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Zachowaj korespondencje ,i będziesz miał podstawę o zwrot kosztów przesyłki.
Jest to troszkę świństwo ze strony tego sklepu, ale czy nie legalne to nie wiem.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2016, 21:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Przecież powinnem dostać tyle ile zapłaciłem, bo nie zostało to jeszcze wysłane ze sklepu.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2016, 22:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
To zadzwoń do nich jak nie odpisują.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2016, 19:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Teraz mi nie odpiszą,bo już nie pracują. Sprzedawca dobrze wie ,że jeśli to będzie mi odcinać to tego nie chcę,ale napisałem że proszę o zwrot.

-- 09 lut 2016, 10:42 --

Ten typo mnie chyba nie rozumie :D ''Jeśli Pan chce,aby skuter odcinał proszę kupić motor'' hehehe :lol: Ale już napisał ,żebym podał numer konta i dodatkowo napisał,że nie wie w jakim stopniu jest odblokowany,a zablokowany :roll: nie wie co sprzedaje

-- 09 lut 2016, 20:25 --

Mam pytanko :lol: Żeby zwiększyć dawkę paliwa na iglicy trzeba dać ząbek niżej czy wyżej?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2016, 19:54 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Niżej, bo wtedy ją podnosisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2016, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
:shock: Ja miałem na środku i z miesiąc temu chciałem zwiększyć i podniosłem do góry na prawie najwyższy ząbek :shock:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2016, 20:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
No to się troszkę walnąłeś :/ .Żeby zwiększyć dawkę t o logicznie że podnosimy iglicę do góry tak więc zabezpieczenie niżej .




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2016, 20:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Nie wiem czy zmieniać jeszcze dwa rowki niżej, to normalne że skuter 2t jeźdzący z prędkością ok. 90-95km/h pali ok. 5.5l? Raczej nie jeżdzę wolno.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2016, 20:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Musisz ocenić spalanie, jak świeca ciemna to iglice opuszczasz, jak świeca jasna to iglice podnosisz.
Pamiętaj że jak dasz za mało paliwa narażasz cyl na zatarcie.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy