Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lut 2016, 17:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, dzisiaj zamontowałem stage 6 sport pro (wariator) i skuter zmienił się nie do poznania :) Przedtem jechał 75 teraz 83-85kmh. Jechałem tak z 2 minuty full gaz ile się rozhuśta i zamknęło licznik i było 85 i nagle skuter strzelił z wydechu i go zdławiło jakby benzyny zabrakło zwolnił do 75 i jechał normalnie, co się stało? Jutro zamieniam swój wydech chiński sportowy na wydech tecnigas next-r. Czy ten mój problem był przez za małą dyszę?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 lut 2016, 17:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Jeżeli sytuacja się nie powtórzy to bym się tym nie przejmował, pamiętaj o regulacji gaźnika po zmianie wydechu.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2016, 17:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Złapałem lekko z górki i tak prułem opór i walnęło z wydechu i go zdusiło jakby paliwa zabrakło,ale jeździłem dzisiaj dużo i ta sytuacja się nie powtórzyła :) POLECAM STAGE 6 SPORT PRO. Dyszę zmieniać? Nie wiem jaką mam teraz bo nic na niej nie pisze. Gaźnik to WM MOTOR 16mm, cylinder china 72cc, wariator stage 6 sport pro no i będzie tecnigas next-r. Filtr mam pudło,bo stożka nie chcę.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2016, 17:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Pod takie 72 fajnie by było dać troszkę większy gaźnik, chociaż 19. Ten gaźnik będzie go trochę trzymał.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2016, 17:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Fundusze nie pozwalają :lol: A nawet to jaką dałbyś dyszę taką na oko co można wytestować?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2016, 18:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Większą od tej co masz gdzieś o 0,1mm tzn jeżeli masz 70 to dał bym 80 musisz tą zmierzyć. Będziesz miał taką w granicach 70 pewnie




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2016, 18:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Będzie to jakoś fajnie chodzić z tym wydechem? :) Mam aktualnie rolki 5g stage 6 cały komplet i 3 rolki 6.5g do zmieszania, sprężyna stage 6 średnia, sprężynki stage 6 średnie




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2016, 21:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Jak zamontujesz wszystko to wtedy trzeba myśleć o rolkach i sprężynie.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2016, 17:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
O luju wsadziłem wydech.... z ledwo 80 zmieniło się na 90kmh :) Rezo łapie 45km/h (pierwszy raz jechałem na rezo) jestem taki podjarany ,że aż mi się ręce trzęsą, ale mam do was pytanie :lol: Chciałem chwilowo zrobić z kolegami uszczelkę , niestety od starego wydechu nie pasowała a chcieliśmy się koniecznie przejechać i wycieliśmy z dętki i wytrzymała przetestowanie v-maxa i rezo. I jej już nie ma :< Chodzi teraz jak czołg,ale rezo trzyma. I mam do Was pytanie jaką kupić dobrą uszczelkę pod wydech (prosiłbym o zdjęcia) końcówka tłumiąca wydechu to laser x-pro, a bańka tecnigas next-r. I jaką mniej więcej dyszę mam gaźnik 16mm, ale nie wiem jaka jest w środku dysza. Najlepsze były cyrki po założeniu wydechu :D rolki 5g 40km/h i łudududududu :D rolki 6g 50km/h łudududuudu rolki 6,8g idzie do końca bez odciny obrotów :lol:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2016, 17:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Uszczelki na taką ewentualność tworzę z gambit af-300. Działa i jest nie zastąpiony kiedy nie mamy oryginalnego wydania.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2016, 18:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Lepsze są takie kółka z metalu czy czegoś, czy na całe wkręcenie wydechu? A z dyszą na jaką byś ''strzelał'' :) Ostro się gotuje bo cały czas rezo trzyma, ale wsadziłem wentylator motoforce racing i muszę chwytak powietrza tylko skręcić

-- 04 lut 2016, 18:50 --

I jeździłem tak cały czas na rezo i hamowałem do furtki to pare razy z wydechu strzelił, co to może być??

-- 04 lut 2016, 19:59 --

Ktoś może wie dlaczego tak było? Gaźnika nie regulowałem po tym tylko wsadziłem przejechałem z 5km i postawiłem do garażu bo ciemno (byłem u kolegi) przed założeniem wydechu kolor świecy kawa z mlekiem, mam 4 rowki na iglicy i jest 3 od góry czyli dawka paliwa zwiększona niż normalnie. Jutro jadę do sklepu, kupować większą dysze czy nie ma sensu?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2016, 19:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Masz jeszcze regulację na iglicy o jeden rowek więc spróbuj, nóż widelec wystarczy.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2016, 21:27 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jaro, to zależy co chce regulować. Iglica reguluje zakres obrotów od 1/3 do 2/3. Dalej to dysza główna. Oczywiście gdy damy dyszę główną większa to i zakres pracy iglicy się zmienia bo dostaje więcej paliwa wcześniej zgodnie ze stożkiem iglicy.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2016, 21:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Tak jak mówisz ,tylko wiesz że co silnik to inne objawy...
Tak więc warto sprawdzić co będzie po podniesieniu iglicy jeżeli chodzi o te nieszczęsne strzały z wydechu.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2016, 1:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
To jeszcze więcej mam mu paliwa zaoferować? :D Teraz pali około 5- 5,5 l na 100km ale za to moc jest. Normalnie przejechałem przez całą swoją wieś manetka opór i z powrotem hamowałem do furtki i z 3 razy z wydechu strzelił, nie wiem czy ogniem ale na pewno strzelił. Czy to nie wiąże się z tym,że wtedy do domu musiałem dojechać bez uszczelki? Bo musiałem jakoś dojechać 2km,ale jutro jadę po nową.

-- 04 lut 2016, 23:55 --

Mam jeszcze jeden rowek do góry możliwy, poprzednio po podwyższeniu skuter stał się bardziej dynamiczny,ale dziwne jeden strzał również zdarzył mi się na samym wariatorze stage 6 sport pro jadąc 80km/h cały czas nagle strzelił z wydechu i go zdusiło do 75km/h i jechałem normalnie przyśpieszając do tej samej prędkości :roll: Mi te strzały nie przeszkadzają, tylko żeby nic się nie stało.

-- 04 lut 2016, 23:56 --

Palił około 5l, jak wył straszliwie przy starcie. Teraz mam rolki 6.8g bo była odcina i rusza z niskich obrotów :)

-- 04 lut 2016, 23:57 --

to chyba nie powinien tyle palić, i wtedy jak go zdusiło do niższej prędkości hm.. przez chwilę nie reagował na gaz jakby paliwa nie miał przez chwile

-- 05 lut 2016, 2:34 --

Witam warto kupić moduł zapłonowy odblokowany? Mam dokładnie taki sam kabelki itp. tylko jest zablokowany (http://allegro.pl/modul-zaplonowy-cdi-y ... 49714.html) na tecu i stejdżu na 5g i 6h w ogóle nie dało się jechać 50km/h max i łudududu odcinało. Teraz są rolki 6.8g i nic nie odcina. Warto to kupić za cenę około 20zł z wysyłką? Nie chce się bawić w jakieś sportowe modułu,bo skuter przestanie palić i dopiero będzie. Da to coś? Jakbym kupił mógłbym wsadzić lżejsze rolki :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2016, 7:52 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Nie pamiętam czy pisałeś ale czy masz zrobiony porting?
Z reguły to strzały są z niespalonej mieszanki paliwowo powietrznej która dostaje samozapłonu w rozgrzanym wydechu.
Ja bym zmniejszył o 5-10 jednostek dyszę i dobierał położenie iglicy.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2016, 15:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Co to jest porting? :lol: Jak mam zmniejszyć dyszę, nie wiedząc jaką mam aktualnie o 10 jednostek :lol: Mam taki o to gaźnik (http://allegro.pl/gaznik-tuning-skuter- ... 34642.html) i on jest wm motor 16. Wiem ,że jest to trochę dziadostwo,ale jak kupowałem nie znałem jeszcze Mieloch, Scooterkingz :) Jakbym wiedział dopłaciłbym do jakiegoś motoforce racing 17,5mm lub te 19 :D

-- 05 lut 2016, 10:09 --

Napisałem do nich jaka tam dysza siedzi to się chyba zacieli na tym pytaniu :roll: W normalnym gaźniku powinno pisać na dyszy?

-- 05 lut 2016, 18:28 --

P.S w moim gaźniku 16mm jest dysza 65

-- 05 lut 2016, 20:34 --

Założyłem taką uszczelkę dokładnie (https://www.google.pl/search?q=skuter+u ... ZRmNgcM%3A) i dudni tak samo, mój wujek powiedział ,że do tego wydechu musi być cała uszczelka :roll:

-- 06 lut 2016, 16:38 --

Dzień doberek, właśnie dałem do pieca mojemu skutsowi i zaczął wolniej wchodzić na obroty, wcześniej łapał rezonans przy około 45, a teraz 65. Czyżby tłok spuchł? Na mocy trochę stracił i o wiele wolniej wchodził na obroty. Będę lał też trochę więcej oleju. Czy to późne rezo to przez rolki 6.8g? Centralka stage 6 medium, sprężynki stage6 medium. Jak wsadzę lżejsze będzie lepiej? Są takie ciężkie,bo odcinało




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2016, 15:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Na lżejszych rolkach powinien łatwiej wchodzić na obroty, ale masz objaw jak przy spuchniętym tłoku jak wcześniej było dobrze.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2016, 15:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Akurat jak stracił moc, byłem od domu 0.5km to pojechałem i dałem mu odpocząć zaraz pójdę sprawdzę czy jest ok. Teraz mi jedzie 90kmh lać trochę więcej oleju? olej mobil extra 2t
Tak zrobię lżejsze rolki szybciej wejdzie na obroty potrzebne dla wydechu.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2016, 16:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Więcej oleju raczej nic nie pomorze, a ile lejesz?. rolki możesz dać lżejsze ale nie za dużo bo nie rozwinie maksymalnej prędkości.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy