Dzisiaj jest 03 maja 2024, 8:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 21:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Teraz bardzo mocno zastanawiam sie czy lozyska nie wbic na prasie


Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, 17:53 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 22:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Jak będziesz kiedyś jeszcze składał silniki to napewno się przyda :)




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 9:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Mi taka rurka pasuje nawet do przyciagania osi sprzegla ...


Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, 17:52 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:01
Posty: 144
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Może mały odkop, ale zna ktoś wymiary rurki, nakretek, śrubki do silnika minarelli?




_________________

HuRoxx 70cc.Jedyny taki w Polsce! Zobacz!!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2080035&highlight=#2080035




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 17:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
helloł mam do was pytanie na czym ma się opierać ten wciagacz na karterach czy łożyskach ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 18:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
ToMaSz123, możesz zrobić, że opiera się na łożyskach, a gdy dasz szersza rurke oprze się na karterze.

Ja wczoraj tym sposobem wciągnąłem sobie pięknie wał, ale chwilę później został rozpołowiony silnik z winy łożysk.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 19:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
czyli jak zrobiłeś oparłeś na karterze czy łożyskach ?>:D




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 19:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
ToMaSz123, ja w p/g uparłem na łożyskach. Polecam zamrozić wał to po 24h mrożenia powinien bez problemu wejść.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 21:35 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 21:48
Posty: 11
Pojazd:
ToMaSz123, Jeżeli będzie się opierać na karterze, to moim zdaniem to się mija z celem, bo siła ścinająca itak będzie działać. Moim zdaniem powinno się zapierać o wewnętrzny pierścień łożyska, wtedy siła jaką używasz do wciągnięcia równoważy się z tą która odpycha.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 22:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Przecież to nie ważne o co zaprzesz rurkę, ważne aby zaprzeć. Potem dokręcasz nakrętkę do rurki trzymając kluczem śrube, aby się nie kręciła i wchodzi.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 23:06 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 21:48
Posty: 11
Pojazd:
Boberko, Wiem na czym to polega, zadziała jak zaprzesz o karter i jak zaprzesz o łożysko, tylko jeżeli zaprze się to o karter np, to to tak samo jakbyś na chama wciskał wał w łożysko bo będą na te łożysko działały takie same siły i w tym i w tym przypadku. A jeżeli zaprzesz o wewnętrzną bieżnię łożyska To gdy to przykręcasz tą nakrętkę i wał się wciąga w łożysko to na tą bieżnię łożyska działa taka siła ze strony rurki która się oto zapiera jak ze strony wału który oddaję siłę w stronę rurki czyli siła działająca na łożysko jest taka sama z obu stron, czyli się równoważy.
A w przypadku kiedy zapierasz o karter to rurka zapiera się o karter a wał o łożysko na które działają siły przyciągania, i łatwiej o uszkodzenie łożyska, ogólnie trudno to napisać bardziej zrozumiale, bynajmniej mi.


Ostatnio zmieniony 25 lip 2012, 23:08 przez ku95ki, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 11:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
ku95ki, wiem, rozumiem. Ale gdy zamrozisz wał możesz bez problemu zaprzeć o karter, bo wał wchodzi gładko i wystarczy go tylko dociągnąć. Gdy robisz to na sucho to lepiej zaprzeć rurkę o łożysko. Jest tyle możliwości montażu :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 17:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
Ja składałem tym patentem to miałem jeden duży problem jak kręciłem nakrętką to mi się wykręcała śruba (ta przy wale) -.-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 13:55 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
Panowie a zeby do minarelli zrobic cos takiego to jakie wymiary tzn gwint inny m10 1,25 a rurka jaka długa.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2013, 13:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Znacie może jakiś sklep internetowy, w którym dostanę śruby / pręty i nakrętki M10x1.25 ?
W lokalnych sklepach i na Allegro jest bieda :cry:
W poniedziałek / wtorek ruszam ze składaniem silnika :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2013, 15:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
endriu1987, W Castoramie powinni wszystko mieć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2013, 20:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Sprawdzę, ale już wiele sklepów sprawdziłem takim gdybaniem :|




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 8:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Panowie, niestety dzwonię i dzwonię, a nigdzie nie mają śrub z pełnym gwintem 1.25.
Czy druga opcja (nakrętki i śruby / pręty M8) to chodzi o zwykły gwint dostępny w budowlanym ?
Taką opcję bez problemu uda mi się wykonać i do tego kupić gwintownik :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 8:45 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
W dużych sklepach jest raczej masówka [gwinty tylko metryczne] szukałbym w małych sklepach tylko z śrubami,nakrętkami, lub zakup gwintownika i narzynki z skokiem gwintu 1,25 i przegwintowanie na ten skok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 9:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
1.25 to również gwint metryczny, z tym że drobnozwojowy.
Dzwoniłem do wielu sklepów i mówią, że takie śruby / pręty nie istnieją, a jeśli już to mają jakieś 30mm gwintu (za mało).
Teraz chcę kupić nakrętkę długą M8 (mam już w domu taką na próbę, tylko że M10 bo ziomek w budowlanym mówił że to 1.25...) przewiercić ją wiertłem 8.5, nagwintować gwintownikiem M10x1.25 i zespawać z drugą taką nakrętką M8 już bez żadnej obróbki.
Następnie złączyć nakrętkę z wałem i prętem M8 ze zwykłym gwintem i nakrętką zwykła M8 z budowlanego do wkręcania pręta.
Dobrze kminię :wink: :?:


Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 9:13 przez endriu1987, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy