Dzisiaj jest 28 lip 2025, 18:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 151 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 15:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
sprawdź napęd . . . ;/




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 15:27 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:58
Posty: 168
Lokalizacja: Końskie
Pojazd:
Co mam sprawdzić ? Sprawdzałem wszystko i nic, jakie rolki włożyć ? centralke ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 15:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
pasek masz dobry ? sprzęgło , masz okładziny ? dzwon nie spalony ?




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 15:30 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:58
Posty: 168
Lokalizacja: Końskie
Pojazd:
Wszystko ok, pasek dobry, okładziny też, dzwon jak nowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 16:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
no to ja już nie wiem , sprawdz gaźnik od innej vivki




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 17:14 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 21:50
Posty: 98
Pojazd:
jak muli i gaśnie bez ssania to znacz, że gaźnik, napęd nie ma nic do tego. Podaj jeszcze raz wszystko co masz zrobione w gaźniku, dysze regulacja to będzie można coś poradzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 17:59 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:58
Posty: 168
Lokalizacja: Końskie
Pojazd:
A więc tak, do tej pory była dysza 80 i skuter słabo odpalał i po wyłączeniu ssania gasł..włożyłem dysze 108 i odpala jak marzenie, po wyłączeniu ssania już nie gaśnie nawet na wolnych pięknie pracuje. Lecz problem pozostał, wina będzie napędu bo próbowałem już z gaźnikiem. Gaźnik włożyłem z moją dyszą od innego skuter i jest to samo więc gaźnik mam ok. Może najlepszym rozwiązaniem będzie oddać go do serwisu ? ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 18:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
kup nowe sprzęgło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 18:21 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:58
Posty: 168
Lokalizacja: Końskie
Pojazd:
Tzn. po sprzęgle nie widać śladu zużycia, okładziny są w porządu, widziałem kolegów sprzęgła i okładziny są dużo bardziej zjechane i jeżdżą, może niech ktoś napisze jakie ma zestawienie sprężyn, sprężynek i rolek do sportowego tłumika. Będę jeszcze próbował, nie poddam się tak łatwo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 18:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2010, 13:30
Posty: 95
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
Włóż stary zawór membranowy, albo przełóż same membranki. Nie dam głowy, ale to może być to.




_________________

Spawanie i lakierowanie plastików:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=93804
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 18:31 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:58
Posty: 168
Lokalizacja: Końskie
Pojazd:
Zawór membranowy wymieniałem na nowy z mielocha, jakieś 2 miesiące temu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 18:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
no to wszystko wymieniłeś i nic nie pomogło , czyli ostatecznie wina zostaje w cylindrze chyba




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 18:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2010, 13:30
Posty: 95
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
Właśnie o to chodzi, że nowy zawór mógł mieć inną twardość membranek i przez to ma muła. Sprawdzić nie zaszkodzi;)




_________________

Spawanie i lakierowanie plastików:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=93804
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 18:58 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:58
Posty: 168
Lokalizacja: Końskie
Pojazd:
I co sprawdzić w zaworze ? Płytki normalnie przylegają tak jak powinny. A w cylindrze co ? Cylinder nowy ;/

Kupiłem ten : http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 33599bf9ba


Spójrzcie co jest napisane na samym dole :

W niektórych silnikach Peugeot chłodzonych powietrzem fabryka zastosowała zmniejszoną średnicę wewnętrzną karterów - pod cylindrem. Prosze sprawdzić przed montażem i w razie potrzeby dokonać odpowiedniej modyfikacji - powiększenia otworu.


Napisane zostało to nie tak dawno, ale jak ja zamawiałem to tego nie było. Jeśli jest średnica wewnątrz karterów to co ? Czyli chyba mamy odpowiedź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 18:58 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:58
Posty: 168
Lokalizacja: Końskie
Pojazd:
I co sprawdzić w zaworze ? Płytki normalnie przylegają tak jak powinny. A w cylindrze co ? Cylinder nowy ;/

Kupiłem ten : http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 33599bf9ba


Spójrzcie co jest napisane na samym dole :

W niektórych silnikach Peugeot chłodzonych powietrzem fabryka zastosowała zmniejszoną średnicę wewnętrzną karterów - pod cylindrem. Prosze sprawdzić przed montażem i w razie potrzeby dokonać odpowiedniej modyfikacji - powiększenia otworu.


Napisane zostało to nie tak dawno, ale jak ja zamawiałem to tego nie było. Jeśli jest średnica wewnątrz karterów mniejsza od cylindra to co się będzie działo ? Czyli chyba mamy odpowiedź.


Ostatnio zmieniony 27 wrz 2010, 19:00 przez Bartek15, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 19:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2010, 13:30
Posty: 95
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
Spróbuj zamienić te membranki i sprawdź czy przewód od podciśnienia paliwa nie jest czasami przetarty albo nieszczelny.




_________________

Spawanie i lakierowanie plastików:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=93804
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 19:16 
*

Rejestracja: 31 gru 2009, 11:49
Posty: 1
Lokalizacja: Somonino
Pojazd:
sprawdź te membranki bo to dziwny przypadek




_________________

Obejrzyj Mojego NRG
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=429185#429185




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 19:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Naprawde dziwny (pomagam bartkowi troche przy nim). A moze wina w wydechu leży. Bo ma kolanko seryjne dospawane. xD
Sprzęgło ma jak nowe. Moje w roxie jest zjechane bardzo i jezdzi. Ale zamienimy odemnie wraz z dzwonem. Podejdzie z roxa?




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 19:28 
*

Rejestracja: 31 gru 2009, 11:49
Posty: 1
Lokalizacja: Somonino
Pojazd:
raczej wina wydechu to nie jest




_________________

Obejrzyj Mojego NRG
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=429185#429185




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 6:17 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:58
Posty: 168
Lokalizacja: Końskie
Pojazd:
No dobra to dzisiaj po szkole sprawdze membranki, a i jeszcze jedno. Mechanik zmieniał wszystkie wężyki paliwowe i wężyk od podciśnienia jest zrobiony z 2 kawałków po prostu jeden jest włożony w drugi..ale paliwo podaje normalnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 151 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy