Dzisiaj jest 26 lut 2025, 22:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2012, 15:59 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
A czy taki zestaw jest cokolwiek warty ??

http://allegro.pl/nowy-cylinder-tlok-50 ... 72884.html

w sumie z wysyłką wychodzi taniej niż sam szlif...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2012, 16:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
W nim tylko tłok do wymiany, przez co wychodzi lepiej zrobić szlif.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2012, 18:04 
*

Rejestracja: 24 sty 2010, 19:13
Posty: 165
Lokalizacja: Ciechomin/Warszawa
Pojazd:
Na tym tłoku jeszcze będzie chodził załóż nowe pierścienie i ogień :) to koszt 25 zł:)




_________________

gażnik dellorto 21
wydech malossi mhr team 2
wał stage6 HPC
filtr polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2012, 19:37 
*

Rejestracja: 19 mar 2012, 22:28
Posty: 35
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
jak ma chodzic skoro cylinder i tłok są zatarte i :shock: jesli sam tłok by był przytarty to by pochodziło z nowymi pierscionkami, tylko że nie na dłuższą metę. Szybko by sie zjechały. Kolego, nie kupuj tego shitu za 50zł. Robisz szlif za 50 + tłok 120 i masz na kolejne duuuzo km, a z tym to możesz długo nie pojezdzic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2012, 21:48 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
problem jest taki, że nie robiłem wcześniej takiego remontu.

z wymontowaniem poszło gładko.

Tylko boję się, żeby mi się tłok nie przytarł przy pierwszym odpaleniu...

bo szkoda byłoby 200 pln na darmo.

a tak za 65 pln nawet jak się coś stanie to nie będzie tragedii...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 20:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
Nie kupuj tego chińskiego syfu, bo to od razu po dotarciu mi się rozleciało 50 km od domu.


Zróbi jak mówią szlif+tłok, polecam meteora.

Jeśli masz wątpliwośći co do pompy oleju, wyjmij bendiks, później zdejmij przeciwtalerz wariatora, wyjmij tuleję i cały wariator. Sprawdź czy jest pasek, za wariatorem do pompy oleju, taki mały. Jeśli jest to sprawdz czy idzie przewód od zbiorniczka oleju - do pompy i drugi cieniutki którego robiłeś foto od pompy do gaźnika bez żadnych wycieków.

Odpowietrza się pompe taką malutką śrubką na środku pompy, na śrubokręt gwiazdkowy, odkręcasz i czekasz aż zacznie cieknąć z tamtąd olej, i zakręcasz.




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 17:50 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
Cześć, mam pytanko co do samego szlifu.

Oddałem cylinder i teraz pytanie jak go zeszlifować ??


do kupienia są tłoki vertexa 40.20 40.40 itd.

tzn, że na tyle trzeba zrobić szlif, czy taki wymiar mają tłoki i szlif ma mieć 40.27 40.47 ?

thx




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 23:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
kupujesz tłok i dajesz go do zakładu gdzie ten szlif ma być wykonany , tam oni już zadbają o wszystko ( luz montażowy).

Plus jeszcze tak od siebie dodam ,że nie wiem czy warto przepłacać i kupować vertexa do serii , według mnie do serii wystarczy zwykły RMS , znam wiele osób ,które go posiadają i nie narzekają.




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 11:35 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
ok, szlif zrobiony na 40.20 . zamówiłem tłok meteora 40.20, bo rms nie mogłem znaleźć w tym rozmiarze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 13:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
no i dobrze że meteor a nie rms ... :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 8:36 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
dobra, cylinder odebrany, wszystko ładnie spasowane do tłoka 40.20 meteora.

teraz tylko jedno pytanko - na tłoku mam na górze wyrytą strzałkę.

W którym kierunku ma wskazywać ?? w kierunku jazdy czy odwrotnie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 9:27 
*

Rejestracja: 25 lut 2012, 22:06
Posty: 168
Lokalizacja: Majdan Królewski
Pojazd:
Tą strzałkę weź w stronę wydechu czyli tak jak byś jechał do przodu :D




_________________

Mate57 pisze:
sprawdzę jeszcze fajkę jak sprawdzić czy ma przebicie :?:

tajniaq pisze:
przytraymaj fajke i popros zeby ktos kopnol, jesli zatanczysz brek-densa :p to znaczy ze jest przebicie.


Ostatnio zmieniony 01 lut 2013, 9:27 przez Bejbe15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 11:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 13:40
Posty: 349
Lokalizacja: Rzeszów/Łańcut.
Pojazd:
Ta strzałka ma iść w stronę okna wydechowego, jak się nie mylę ;)




_________________

Facebok'owy Project Bike xD.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 14:35 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2012, 8:46
Posty: 417
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
strzałka w stronę okna wydechowego ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 11:27 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
thx :]

a co do samego docierania. To trzeba lać jakąś bogatszą mieszankę, jeżeli tak, to jaką.

Ile czasu i jakim stylem jazdy docierać ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 14:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Ja lałem 1:40
Docieraj tak około 400km.
Docieraj go na różnych obrotach.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 8:56 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
generalnie u siebie mam mieszalnik automatyczny z pompą oleju, tzn, że mam dolać nieco oleju do benzyny, jeżeli tak, to ile ml na 4L beny ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 23:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
na tych zdjeciach widac ze masz uszkodzony przewód ten cienki od pompy do gaźnika. ja bym tez odpowietrzył pompke. na dotarcie lej do benzyny 1;40 ,1;35 jakiś ja bym radził dobry półsyntetyk:)
aha i sprawdź jeszcze pasek od pompy bo tam na zdjeciu tez widać jakieś strzępy.




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm


Ostatnio zmieniony 05 lut 2013, 23:38 przez Kamilkadze, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2013, 19:09 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
potrzebuję porady. pękły mi pierścionki w moim meteorze. nie wiem w sumie jak to się stało.

Czy muszę dokupić pierścionki w tym samym wymiarze firmy meteor, czy mogą to być pierścionki vertexa, motoforce'a np ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2013, 19:40 
*

Rejestracja: 02 lut 2013, 20:31
Posty: 27
Pojazd:
Czy na pewno prawidłowo założyłeś pierścienie? Zeszły się dobrze na zamkach? Pierścienie muszą być pod wymiar tłoka, niezależnie jakiej firmy. I czy nie zrobiło ci większych szkód na cylindrze i tłoku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy