Dzisiaj jest 26 lut 2025, 22:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lis 2012, 11:45 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
Witam.

Dzisiaj w trasie motocykl nagle zgasł i nie dało się go uruchomić.

Nie pomagało nawet zalanie paliwa do cylindra. Iskra jest. Więc stawiam na tłok.

No i teraz co dalej.

Skuter ma w sobie:

cylinder i tłok seria - kompresja jaka byłą 6.5 bara

multivar

LeovinceZX


No i teraz co dalej ? Bawic się w 70cc motoforce (nie chciałbym,żeby skuter palił mi tyle co motocykl) czy sam tłok meteor ze szlifem cylindra ??

dodam, że do tej pory skuter sprawował się dobrze. Rozpędzał się do 89km/h licznikowych.

Z góry dzięki


Ostatnio zmieniony 10 lis 2012, 13:11 przez levis, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2012, 15:09 
**

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:00
Posty: 295
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Proponował bym szlif i tłok vertexa.
Może wystarczy zmienić też tylko tłok bez szlifu.
Sciągni cyl i sprawdź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2012, 15:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2011, 19:25
Posty: 54
Lokalizacja: Zabiele
Pojazd:
Dokładnie, jak mówi swap, ściągnij cylinder, sprawdź stan jego, jeśli poszedł tylko tłok, to wymiana tłoka tylko, a jeśli cylinder, to również proponuję Ci szlif, skoro nie chcesz większej pojemności cylindra.




_________________

SIMO / Baccari swap NRG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2012, 15:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
ja znowu polecam jakiegos sporta wsadzic :) maszyna zmieni sie nie do poznania:) duzo wiecej nie spali po odpowiedniej i dokladnej regulacji :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2012, 10:07 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
Sprawdziłem wczoraj kompresję - 5.2 bara.

Więc to chyba powód nieodpalania...

a taki zestaw sport cylinder + tłok + ewentualnie głowica to w jakiej cenie można kupić ??

bo tłok meteor czy vertex ze szlifem zamknę się pewnie w 200 plnach.


Aha no i mam gaźnik delorto 14 , więc chyba sport odpada, a nie chcę zmieniać gaźnika.


Ostatnio zmieniony 07 lis 2012, 10:08 przez levis, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2012, 19:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
powinien odpalić. raczej to nie to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 8:53 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
Więc co może być przyczyną, jeżeli nawet po wlaniu paliwa do cylindra nie próbuje zagadać...

iskra jest mocna i wyraźna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 15:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
przy takiej kompresji to już nie odpali... odpala tak do 6 barów i to już z problemami a jeśli masz poniżej to zapomnij...




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 15:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
levis, zdejmij cylinder to dowiesz się co jest nie tak.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 17:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
odpala nawet przy 4.5 i nie gadaj takich głupot ... mów co chcesz ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 17:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
bart1aerox100, zależy jaki motor.
Moja np Honda poniżej 7 nie chciała już palić, a kumpla neos przy 4 palił normalnie.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 20:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
z tym się zgodzę że zależy jaki. bo różne silniki mają różny stopień sprężania i taki np aerox nowy powinien trzymać 9bar a jakiś inny powiedzmy 13 i jak w tych dwóch by spadła do 5 to aerox będzie chodził a inny nie :) trzeba wiedzieć jaką powinien trzymać nowy silnik i wtedy porównywać


Ostatnio zmieniony 09 lis 2012, 18:54 przez bart1aerox100, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2012, 12:15 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
Typhoon nowy ma mieć około 11 z tego co gdzieś wyczytałem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2012, 13:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
bart1aerox100 pisze:
odpala nawet przy 4.5 i nie gadaj takich głupot ... mów co chcesz ...
dokładnie , mi cagiva paliła nie najgorzej jak miała niecałe 4 bary :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2012, 18:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
czyli masz kolejną odp że 6,5 bar to nie jest jeszcze aż taka tragedia :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 13:06 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
Dzisiaj rozebrałem skuter. Wygląda mi to na zatarty tłok (nie znam się za dobrze).

Z tego co zauważyłem to tłok to oryginalny piaggio nominał 0.

Cylinder cholera wie. jak tłok oryginalny to cylinder chyba też...

Przyczyną awarii było chyba słabe smarowanie - wydaje mi się, że coś tam się uszkodziło z przewodami idącymi od pompy oleju - sorki za słabej jakości zdjęcia.

Gdzie można takie przewody dokupić w razie W ?

No i co dalej ??

Oddać tłok na szlif - na jaki rozmiar.

Kupić tłok Vertex, tylko jaki rozmiar.

Z góry dzięki.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 21:38 
*

Rejestracja: 19 mar 2012, 22:28
Posty: 35
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
tłok ewidentnie przytarty, cylinder raczej też, przeleć palcem i jak beda nierownosci to na szlif. Co do szlifu to w tym zakładzie co bedziesz robił, tam Ci wszystko powiedzą na jaki rozmiar będzie, wtedy kupisz tłok taki jaki oni Ci powiedzą Vertex - bardzo dobra firma, mam, polecam. Nie widze za bardzo czy coś się stało z tymi przewodami, ale jeśli chcesz je kupić to dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 11:03 
**

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:00
Posty: 295
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Szlif innej opcji nie widzę, według mnie wymiana samego tłoka nie pomoże.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 11:20 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
a jak poznać czy ma się nicasil czy zwykłą tuleję żeliwną ?


nicasil daje się podobno do honowania...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 11:52 
Zbanowany

Rejestracja: 30 sie 2012, 20:03
Posty: 145
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
levis, tak ale koszt nałożenia nicasilu jest większy jak kupno nowej bardzo dobrej 70;p Ty masz żeliwo śmiało dawaj do szlifu




_________________

Malaga f12
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=321633




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy