Dzisiaj jest 23 lip 2025, 23:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 21:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
a kopniak ma opór? czy nie da się nim ruszyć?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
To spalanie masz ok. Może się zagrzał poprostu? Poczekaj do jutra i napisz jak odpala z rozeusznika jak szybko to raczej sprężanie ok.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 11:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
grzecho142, nieodpala wogole... ;/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 11:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Po wielu probach odpalania , wkoncu odpalił , Co jest z nim grane ?????




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 14:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
standardowa procedura czyli:
Czyszczenie filtrów i gaźnika, oraz jego regulacja, sprawdź czy masz wszystkie kabelki do gaźnika podłączone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 15:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
barto96, to co napisałeś już dawno zrobione . MOWIŁEM ŻE BYŁEM U MECHANIKA I POWIEDZIAŁ MI ŻE NIEMA KOMPRESJI W SILNIKU.....!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 17:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
xaM, najprawdopodobnie coś mu przytkało czy lekko zdławiło i temu nie chciał odpalić ale to nie istotne. A mierzył ci mechanik ciśnienie czy tylko tak o powiedział? Z tym ciśnieniem to nigdy nie wiadomo najlepiej zmierzyć. Skoro faktycznie słabe to zrób szlif serii. Seryjne cylindry w keewayach są według mnie naprawde dobre i solidne. Jak ci zrobi dobry szlif to będzie silniejszy bo się nieco zwiększy pojemnośc. Będziesz miał może 60ccm z seryjnego i powinien być silniejszy od tego co teraz jeździsz. No i będziesz musiał dołożyć jeszcze ze 70 - 100zł na tłok i pierścienie.

A co to za cylinder kupiłeś? Daj link.
Jak go docierałeś? Mocno czy spokojnie? Jak ci chodził jak go założyłeś? Był silniejszy a teraz osłabł czy cały czas według ciebie jest lipa?

Spróbuj założyć seryjny wydech i zobacz jak chodzi.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Ostatnio zmieniony 24 paź 2011, 17:45 przez grzecho142, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 17:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
no to tak:
Kupiłem ten cylinder u mnie w mieście w sklepie gdzie odrazu mi go włorzyli , Tam był za 130 , i robota 130 ....;/ Porąbani,...ale cuz niemiałem innego wyjscia bo sie na tym zabardzo nieznałem ...
Docierałem go spokojnie , przejechałem na dotarciu ponad 1000km, jadac 40-45km/h , lejąc castrola , i lałem co chwile mieszanke do benzyny (baku) tak jak mi kazali...
Od początku był lipą , ale od pewnego czasu zaczął naprawde sie sypać....
a mechanik moj , nie ten co mi zakladał go tylko inny , powiedział że niemam ciśnienia w silniku bo sprawdził tylko na oko jak chodzi wario , i powiedział że poprostu niema żadnego oporu , a powinien niby być... Ja na seryjnym wydechu jeździłem i powiem szczerze jak ostatnio ten co mam kupiłem sie lepiej jedzie ..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 18:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Jak od począdku lipa to ten cylinder jest do kitu. Ja pier.... jakie teraz robią cześci. Teraz dobrego cylindra to nie kupisz nigdzie po prostu nie kupisz dobrego i tyle. Czy dasz za 50ccm przykładowo 220zł (jak ja) czy 86zł za zmiennik orginału i ten za 86 może być silniejszy i odwrotnie. Nie mam pojęcia co za buble teraz robią i sprzedają kit opisując, że moc wieksza niż na serii itp. Najlepiej jak się zajeździ cylinder to zrobić szlif całego zestawu i wtedy będzie znowu chodził bo tylko fabryczne części są coś warte w tych skuterach. Nie wiem jak jest z tymi leprzymi skuterami typu Yamaha, Peugeot czy Aprilla, ale właśnie podobno do tych są dobre części zamienne. Zresztą saria pochodzi około nawer 40 czy 50tys km.

Powiem swoją sytuacje. U mnie seria się zatarła po 9tys km i postanowiłek kupić jakiś dobry zmiennik, żeby tam nie za mocny bo ja uważam że nie ma sensu skutera mocno modyfikować bo tylko będzie palil 10/100km. No ale taki firmowy nieco nawet mocniejszy od orginału. No i kupiłem tec hq podobno mocnejszy dobry żeliwny cylinder i co się okazało? V-max po prostej 50km/h zero startu, przyspieszenia i czegokolwiek. Ciśnienia w silniku w ogóle brak. Na pomiarze miał 6-7bar. Jeszcze na dodatek ma zwężony kanał wydechowy. Jak to silniejszy cylinder od serii ma mieć węższy kanał wydechowy i mi jeszcze sprzedawca wciskał że to tak ma być, przeciez każdy wie że im leprzy wylot spalin tym silniejszy. Jak się robi porting cylindra to się poszerza kanał wydechowy nawet jak jest standardowy. Ale to nie mój temat chciałem tylko żeby każdy kto to czyta pomyślał pare razy zanim zdecyduje się kupić jakąś część bo może się rozczarować.

A w jakim stanie jest twój fabryczny cylinder? Jest zatarty czy wymieniłeś bo chciałeś żeby był silniejszy?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Ostatnio zmieniony 24 paź 2011, 18:13 przez grzecho142, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 18:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
grzecho142, ten stary to jest dziwny , bo po 1 , ja mam keeway'a a on jest z cpi. Jest to normalne czy mi go podłorzyli tam gdzie go wymieniali ??
Po 2 tłok i głowica jest rozjechana w mak , a sam cylinder ta 50 cc stary to nawet dobry ponoć choc niewiem na 100pro.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 18:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
xaM, na moim fabrycznym cylindrze też pisze CPI :) .
Ale to nie chodzi o markę tylko jakieś oznaczenia tych mechaników czy może cyindra napewno nie chodzi o markę.

To zrób szlif tego tłoka a głowica to gdzie masz rozjechaną? Chyba że gwint na świecy bo gdzie indziej? Głowica to raczej tam nic nie wpływa na osiągi chyba że peknięte czy coś w tym stylu. Daj fotki najlepiej. I sprawdź jak twoje stare pierścienie czy nie wyrobione. Zdejmij pierścienie z tłoka i umieść je równo do gładzi cylindra tak je tam wsadź poprostu i jeżeli mozna powiezieć, że oba końce pierścienia się stykają to są ok, a jeżeli jest spora szczelina nawet ze 2-3mm to już wyrobione. A ile przebiegu zrobiłeś na tym seryjnym zestawie?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 18:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
ten co teraz mam to dalej jest w skterze .
a ten stary to glowica i tłok jest wyjechany ... na starym zrobiłem z 9 tysiecy




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 19:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Czyli co chcesz powiedziać że masz seryjny tłok w 65ccm? :shock:

Bo trochę nie zrozumiałem twego ostatniego posta.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 19:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
nieeee , przeciez najpierw pisałem o tym nowym ze mam skuterze... a pozniej napisałem o tym starym 50cc ...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 19:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
hehe a jednak, w keewayach są silniki od cpi a nie odwrotnie.
Mam podobny problem ze swoim 70cc i mam pytanko, czy można dać podwójne uszczelki? tzn. że dwie zamiast jednej i ściasnąć, będzie miał kompresję w porządku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Ciśnienie to wy macie w gaciach . W silniku to kompresja . Chcesz dobry cylek i moc to kup jakiegoś s6 streetrace , wsadź większy gaźnik i wymień łozyska może i wydasz sporo kasy ale będzie igła a nie te chińskie cylki gorsze od seri




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 20:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
klarok, a co to jest kompresja ? To jest ciśnienie pajacu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 18:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
xaM, właśnie.

Gdybyś kupił tego stage6 załóżmy to i tak zaraz straciłby sprężanie. Bo skuter to skuter a nie pojazd do szarży.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Ostatnio zmieniony 25 paź 2011, 18:40 przez grzecho142, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 18:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
grzecho142, Mam takie Pytanko miałeś kiedyś do czynienia z firma stage6 ? :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 19:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2010, 19:45
Posty: 275
Lokalizacja: Końskie
Pojazd: Yamaha Neos
grzecho142 pisze:
Gdybyś kupił tego stage6 załóżmy to i tak zaraz straciłby sprężanie

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy