Dzisiaj jest 23 lip 2025, 23:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 12:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
a czemu bym i tak stracił sprężanie ??? Czego to jest wina ???...




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 13:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
weź zrób z tym cylindrem to samo co ja zamierzam zrobić na wiosnę czyli:

Wpierdzielam podwójne uszczelki choć nie wiem czy tak się da
Szlifuje kanały dolotowe
i rozwiercam kanał wydechowy
i jeszcze dam głowice do planowania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 13:50 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
barto96, da się wpierniczyć sporo uszczelek, o ile się nie mylę, po splanowaniu głowicy, na 100% będziesz musiał dać dwa razy wiecej uszczelek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 16:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
acha




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 17:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Miałem doczynienia z wieloma firmami różnych części i powiem że to wszystko to samo tylko cena inna.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 18:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
no niewiem ..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 17:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
słuchajcie , rozkręciłem cylinder .
Wyszło na to że pierscienie na śmietnik oraz tłok .. cylinder tak samo , mechanik mi powiedział że lepiej sie niebawic w szlify bo z tego juz nic niebedzie dobrego .. Bo to chinski cylinder...
teraz jest taka sprawa , jestem zmuszony kupić nowy cylinder co kto poleca ale markowego . bo chiny już niemam zamiaru kupować ...
czekam na wasze podpowiedzi ;) pozdro xam




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 17:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Dodam jeszcze żeby nieprzesadzać z cenami ;p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 18:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
s6 streetrace
http://moto.allegro.pl/cylinder-stage6- ... 02798.html


kiedyś widziałem w jakimś sklepie streetracea za 330zł w promocji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 18:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
przypomnij sobie gdzie ;d




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 0:25 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 18:38
Posty: 184
Pojazd:
Szczerze to znacie sie tyle co nic.
Cylinder stracil kompresje i tyle.
wgl naprawde nie miales doczynienia z s6 jak pisal kolega wyzej.
Kup s6 streetraca albo mallossi sporta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 20:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
wyśle ktoś mi linki z allegro jakie dokładnie ???;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 21:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Jak kupisz te s6 to będziesz musiał zmienić wał a sam tego nie zrobisz i zabulisz tyle co on kosztuje, konicznie musisz zmienić gaźnik na jakieś 19mm, pasek kevlarowy do tego moduł sportowy bo nic ci to nie da. Później będziesz musiał wiecznie go regulować sprężynami, rolkami i dyszami że będziesz miał dość. Jak już go ustawisz to będziesz miał spalanie 10l/100km i na baku zrobisz jakieś 50km. Opłaca się??

Kup najlepiej dobrą 50cc, jak bardzo chcesz to możesz nawet 60ccm bez większych modyfikacji. Jak chcesz mocy to kup motocykl kolego a nie ze skuterka chcesz zobić motor.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Ostatnio zmieniony 06 lis 2011, 21:35 przez grzecho142, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 6:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2011, 19:27
Posty: 388
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
grzecho142 Co wy w ogóle piszesz ?! Jaki wał do StreetRace? Jaki gaźnik ?!
Pasek kevlarowy ? Wystarczy wzmacniany , gaźnik 17,5 a zamiast wału wystarczą uszczelki.
A regulacja to chyba jedna z normalniejszych części tuning'u. I nie wiecznie tylko do możliwie najlepszego ustawienia !

Ty mu polecasz 50-tkę ? Polini czy Malossi ? Bo do wysilonej 50-tki trzeba zmienić więcej niż do Street'a.

10l/100 km ? A to Ciekawe ! Chyba niewyregulowanym ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 15:52 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Logit3ch, co nie?? Grzechowi się coś w główce poplątało, mam speedfighta na 70 i pali mi 4,5l na 100km, więc nie przesadzaj, że 10l/100km, wystarczy do streetrace wymienić jak ja łożyska i uszczelniacze na wale, no gaźnik 17,5mm by mu się przydał, a regulacja to zawsze to trzeba robić i jeżeli ktoś tego nie lubi to fakt, będzie to dla niego męką, a jak ktoś lubi to z przyjemnością to zrobi wszelkimi kosztami. Więc grzecho142, nie piernicz głupot.

A pro po gaźnika, mam na sprzedaż nówke DellOrto PHVA 17,5mm, jak coś to pisz na gg 6853363.


Ostatnio zmieniony 07 lis 2011, 15:53 przez Kioshi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Dobrze wiem co pisze. Jak chcę się zrobić dobrze to wał trzeba zmienić przy 70ccm bo nie pochodzi mu długo na samych nowych łożyskach. Co do gaźnika to możliwe że 17,5 wystarczy ale do tego zaleca się 19mm.

Kioshi, wszystkich których znam na 70cc maja spalanie na poziomie 10/100. Niektórym na serii pali 4,5/100. To zależy od skutera.

Logit3ch, nie poleciłem mu żadnej 50-tki tylko poradziełm żeby kupił dobry zmiennik. I co ma regulacja do spalania? Dyszę musi zacząć od największej i stopniowo zmniejszać jak się dławi, ale nie sądzę że wstawi za dużą najwyżej regulacją można zwiększyć dawkębo jak za mało paliwa to może zniszczyc silnik. A pasek wzmocniony to niby jaki? Serjny mu zaraz zerwie.

Kioshi, ty masz peugeota to wiesz to jest inna bajka. A to jest chińczyk. Zresztą niech xaM, zdecyduje to jego decyzja.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 19:53 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
grzecho142, co do paska, kevlarovy montują do wyścigów i cylindrów wyczynowych, niektórzy w cylindrach poziomu high-end mają zwykłe paski, ale szybko się zużywają, kevlarowy może zrobić próg na wariatorze.

Co do wału, do sport i mid race nie trzeba wymieniać wału, chyba, że ma przejechane z 500k km :D Taniej wymienić łożyska i uszczelniacze, a i tak wiecznie na tym jeździł nie będzie.

Co do spalania, nie chcę nic mówić, ale mam peugeota na 70ccm sporta i jest to jednostka bardzo paliwożerna, na racingach skutery palą po 6-7l/100km ale nie porównuj racinga na gaźniku min. 21mm do sporta czy mid race z gaźnikiem 17,5mm, bo to się myli z celem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 21:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Każdy skuter inaczej pali. W sumie nie wiem jak im pali 10/100 trochę to dziwne. U kolegi street race po po portingu.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 21:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
grzecho142, Co ty wgl chłopie za przeproszeniem "pierdzielisz" ? .
Streetrace to nie jest jakieś evo, a keewaye to nie sa jakieś np srki z 95 roku wał i łożyska zapewne wyglądają jak nowe więc po co Ci wał i łożyska ? . Gaźnik nawet seryjny dał by radę, ale całej mocy by z cylka nie wyciągnął więc pasuje wsadzić 17.5 używke Tec-a lub Dellorto . Moduł nie jest potrzebny na seryjnym da radę . 10l ? Full racingi regulują żeby 5l paliło i osiągi były fajne, a ty mówisz o 10l ? - stuknij się w głowę . Co do paska to jak ma dobry stan to tez nie trzeba wymieniać, a jak juz chcesz to kupic jakis Dayco, który jest wzmacniany i tylee -.-




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 23:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
klarok, piszesz teorię którą przeczytaeś gdzieś a w praktyce jest inaczej.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy