Dzisiaj jest 23 lip 2025, 23:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 11:27 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
grzecho142, stary, no bez jaj, wyreguluj sobie gaźnik a nie walisz głupoty, że pali 10l/100km, mój na full sporcie pali 5,5l/100km i speedy ogólnie palą prawie dwa razy więcej niż keewaye, więc, szkoda pisać.
klarok, ale przydałby mu się gaźnik większy, a ja taki posiadam na sprzedaż DellOrto PHVA 17,5mm.

Co do paska, jak zużyty to niech kupi wzmocniony np. Polini For Race, sam taki mam i jest to cudo.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 13:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
Kioshi, ile chcesz za gaźnik? bo ja mam u siebie w skuterze phva 12mm chyba a chce 17.5 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 14:08 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
za gaźnik wraz ze stożkiem 180zł(wysyłka już wliczona)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 19:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Kioshi, Ja nie mówie, że mój keeway pali 10/100 tylko kolegi. Czytaj ze zrozumieniem a nie się czepiasz a on ma zipa qantuma GTS po portingu streetrace. Tyle, że mu idze 120km/h. A co do spalania keewayów to ludzie na forum mają właśnie z tym problemy bo piszą że 4,5-5l na serii.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 19:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 20:32
Posty: 33
Pojazd:
Niewiem czy ci już pomogli bo do 3strony tylko czytałem wiec miałem to samo tylko cylinder 72cc Naraku. Okazało się że źle wsadziłem uszczelką pod cylinder i uciekała kompresja xD Sprawdz uszczelkę pomiędzy cylindrem a głowicą i pod cylindrem. Ja mam 4t wiec może to być co innego ale warto sprawdzić.




_________________

Stunt <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 19:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Napewno to ma znaczenie w każdym skutzerze, ale raczej to widać na oko czy dobrze siedzi uszczelka. Więc nie sądze, że coś takiego przeoczył. Ewentualnie może śrób na głowicy by nie docisnął, ale już okazało się, że ma lipny zestaw i tyle.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 20:25 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
grzecho142, wątpie, że Zipp Quantum na cylindrze streetrace leci 120km/h(chyba z przepaści) seryjnie zippy latają 60 no max 70km/h, a na 70ccm nie poleci więcej niż 90-100km/h nawet po portingu. No chyba, że swapa zrobił od p/g to wtedy może i tak.

Wracając do tematu, jeżeli by za słabo przykręcił głowicę byłaby możliwość, że ona by wystrzeliła, pomijając głowicę, jeżeli ktoś źle włoży uszczelkę to jakby nie patrzył to silnik by po prostu nie chciał odpalać. W co bardzo wątpie bo wymiana cylindra w 2t jest prostsza niż odkręcenie sprzęgła :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 22:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
macie propozycje dyszy <rozmiar> , do 70cc? juz mam załorzony ;p
tylko teraz musze dysze dać wiekszą niż 50 bo tyle teraz mam w seryjnym gazniku , jaka może spasować ???;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 5:43 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
xaM, a jaką masz teraz seryjną dyszę w gaźniku??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 6:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2011, 19:27
Posty: 388
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
Oryginalna w Keeway'u jest 57,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 15:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
ja mam seryjna 50..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 15:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
xaM, najpierw się przejedź i zobacz czy w ogóle coś trochę się wkręcan na obroty. Potem wywnioskuj mniej więcej czy dużo większą czy nie. A jaki cylek wsadziłeś?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 17:06 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Ja bym próbował z dyszami od 70 do 80.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 22:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
wsadziłem 70 ke dysze , ale coś mi sie dusi jak sie wkreci na obroty , a cylinder 70cc HEBO MANSTON




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 6:08 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
xaM, to jest ten mocniejszy cylek, a masz gaźnik chociaż 17,5mm?? Bo jak masz seryjny to strzel dysze 80 i jak go będzie zalewało to dawaj mniejsze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 22:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
wsadziłem 70 i coś go dusi ... jak sie w obroty wkreci ...
co mam robic??..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 18:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
xaM, widzisz mówiłęm że będziesz miał takie problemy. No co jak kupiłeś taki mocny cylinder to bez gaźnika większego nie ma mowy. Wyskakuj z kasy na gaźnik minimum 17,5 ale bym radził 19. Nawet jak wyregulujesz go dobrą dyszą to i tak będzie się zagrzewał szybko.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 20:36 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 9:09
Posty: 150
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
w sumie to jeszcze jakiś wydech lepszy by się zdał bo zx jest dobry do 50ccm ja bym radził lasera x-pro gaźnik to minimum 17,5 dysza 75-95 i załóż stożka np malossi, a wgl jaki masz wario, pasek, i sprężynę??




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208799

oceń mojego matrixa xdd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 2:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 13:57
Posty: 151
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
wario malossi multivar , sprezyne malossi biała, sprezynki sprzęgła hebo niebieskie , pasek serie , zx jest do 50 i 70cc




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy