Dzisiaj jest 02 lip 2024, 15:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 357 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 20:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Wszystkie zdjęcia ładują się super. No maszyna typowy drag jest po prostu zaje**$ta :cool: Podoba mi się to że nie kupujesz gotowców od np ssp czy str8 tylko kombinujesz i robisz coś sam i naprawdę to doceniam. Kiedy zamierzasz skończyć sr :?:


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2010, 20:56 przez mateusz24, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 21:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 21:42
Posty: 103
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
Widać że dbasz o każdy szczegół i to się ceni :)
Tarcza jest mega, kartery fajnie wyglądają w czarnym macie .
Projekt godny uwagi :)




_________________

Był
- Peugeot Trekker
- Aprilia Sr
- Piaggio Nrg
- Mbk Booster
- Yamaha Aerox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Mam pytanie po co ta przepustnica nie lepiej dać ciągły dostęp powietrza .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 22:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
grzes1211 pisze:
Mam pytanie po co ta przepustnica nie lepiej dać ciągły dostęp powietrza .

Właśnie. Przecież jest mniej kombinacji, a napęd chłodzony byłby lepiej jakby cały czas dostawał porcje świeżego powietrza. Gaźnik to niezłe bydle :mrgreen:. Cały skuter już robi wrażenie, a co dopiero jak go skończysz. Szacun i powodzenia w pracach!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 22:34 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Lubię gadżety. Może niektórzy uznają ją za folklorystyczny akcent ale mi sie podoba. Uważam ze jest oryginalna, podłącze do niej odpowietrzenia gaźnika - 3 przewody i linkę z manetki.

Narazie jest kurnik:) Staram się wszystko skręcać w maksymalnej czystości a jednak dalej jest wypalcowane, wybrudzone. Oficjalne zdjęcia silnika niebawem. Przygotowuje wlaśnie wydech, będzie przepalany palnikiem i lakierowany jak nówka. Żmudna robota..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 9:11 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Z góry przepraszam za post pod postem.

Mam już lakier. Arancio Lamborghini
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 12:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Kolorek fajny. Będzie tylko jeden? :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 14:35 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Ile tego wszystkiego kupiles co jest w tym kartoniku ? Starczy na cala SR?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 16:40 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Starczy na całą SR. Będzie też trochę czarnej perły możliwe że też jakieś ciekawe paski.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
No kolorki żywe na pewno będzie widoczny z daleka :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 17:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Mam coś podobnego jeżeli chodzi o kolor naprawdę piękny kolor :D

Czyli już koniec prac nad plastikami jak malujesz :wink:

A silnik już skończony "!!" :?:


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2010, 17:58 przez grzes1211, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 21:18 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Może nie ma wielkiego show:).. Odnowiony wydech. Jeszcze bez żaroodpornego lakieru klar.
Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 wrz 2010, 8:12 przez yasiek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 17:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ten wydech maxi wygląda jak racing do 50 :mrgreen: A tak to spoko :cool: Kiedy malujesz :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 17:55 
*

Rejestracja: 06 mar 2010, 14:45
Posty: 41
Pojazd:
no wydech super:D




_________________

Aprilia sr 50WWW wpadnij skomentować ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 10:10 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Ostatnio zastanawiałem się nad pewną kwestią.. czemu miałbym pominąć instalacje nitro?:) Z racji tego że prawie 3 tys pln to troche za dużo jak na oryginalny luksus NX zrobię wszystko sam.

Mały rysunek poglądowy
Obrazek

Czesci które już mam to:

Wysokociśnieniowe przewody, reduktor, butla 1 kg, kompresor. Z zatankowaniem mojej butli nie będzie problemu dowiadziałem się właśnie na ten temat. Jak myślicie, gra jestwarta świeczki? :lol: Cena za komplet jest rozsądna i kusząca.

EDT: najwiekszy problem to takie wartości jak.. ciśnienie paliwa i rozmiar dysz. Będę musiał poprosić chłopaków na niemieckich forach chociazby o rozmiar dysz.


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, 10:11 przez yasiek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 10:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
hmm tylko pytanie jak to bedzie z zywotnoscia i gdzie to wykorzystasz?




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 12:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 20:52
Posty: 8
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
Jeśli tylko koledzy z niemiec pomogą Ci w dobraniu odpowiednich dysz, żeby wtrysk chodził jak ma chodzić, to myślę, że czemu by nie spróbować? + to, że mówisz, że nie będziesz miał problemów z ładowaniem butli. Próbuj próbuj ; )




_________________

"Remember to always be true no matter what you do(..)"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 14:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
instalacja nitro podniesie ci w nagłym tępię obroty nawet o 3tyś
do takiego wysilenia jest potrzebny bardzo wytrzymały tłok z najwyższej półki zmniejszający tarcie w komorze spalania
itp... poza tym na nitro twój silnik łącznie będzie mógł przepracować do jakieś 1-3min zależy od ustawień i wytrzymałości silnika(po takim czasie cylek będzie do wymiany) a maksymalny czas użycie nitro będzie się wahał w granicy 6-7s po tym czasie może się posypać silnik, aby te części wytrzymały takie czasy co ja podałem muszą być maksymalnie wytrzymałe, dodatkowo każde użycie nitro to praktycznie nowy tłok

więc cylek wytrzyma do max 10 odpaleń nitro

trochę kiedyś usłyszałem informacji o dragsterach więc wątpię że twoje nitro wypali, zresztą do skuterów jest bardzo mało części co wytrzymują takie przeciążenia, a jak już są, to wiadomo jest to ekskluzywny towar za wysoką cene
(na schemacie nie masz podane źródła zasilania)


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, 14:08 przez DR_Evolutio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 15:04 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Zastanawia mnie na jakiej podstawie sądzisz ze pomysł ma nie wypalić szacując nawet czasy możliwego doładowania i przebiegi...
Cytuj:
(na schemacie nie masz podane źródła zasilania)


Chodzi o akumulator? Pomijam tak oczywiste kwestie, byloby to niepotrzebne skomplikowanie rysunku.

Mysle że wypali, będzie sprawne. To ma BYĆ, poprostu BYĆ, sprawne może użyte okazyjnie 1 raz na 1 góra 2 sekundy. Nie chce atrap dlatego tworzę ten sprzęt. Drag to drag, bez podtlenku wg mnie jest nim tylko z nazwy. Przemyślałem wszystkie kwestie, znalazłem odpowiedni elektrozawór, przeczytałem wszystko co znalazłem w internecie na temat takich właśnie instalacji. W sprawie dysz napiszę za chwilę maila do sklepu scooter attack i sk może pomogą.. jeśli to nie da rady poszukam odpowiednich ludzi na niemieckich forach.
Jeśli wszystko jest przemyślane, a uwierzcie że jeśli robię to naprawde dużo myśle; nie widzę żadnych przesłanek do tego aby nie zadziałało. Proszę o konstruktywną krytykę, jeśli coś ma nie zadziałać- co to takiego.

pozdrawiam :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 15:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Śmieszna sprawa, mieć nitro ale nie używać go :) No ale rób, twórz będziesz jedyny w Polsce, chyba że ;D




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 357 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy