Dzisiaj jest 22 lip 2025, 19:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2011, 21:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
A ja właśnie czytałem i słyszałem dobre opinie o airsalu. Mam sprawę do przemyślenia ;x

EDIT:
Szkoda kasy za dużo ładować w skuter i chyba wezmę airsala 70 ;b

Zamówiłem już gaźnik 19mm + filtr polini airbox.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2011, 23:09 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
airsal jest dobrym cylindrem tylko po prostu oryginalne tłoki zaraz siadają.


Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 23:09 przez lukaszek5232, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2011, 23:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
lukaszek5232, puchną czy rysują cylinder? 10k km nie wykręci?




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2011, 11:57 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
niektorzy nawet 1k nie zrobili na oryginalnym tloku. tutaj komuś na forum już sie po 900 km zatarł z winy tłoka. nie pamietam już dokładnie komu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2011, 12:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
ficu, Nie koniecznie,niektóre Airsale wyciągają bardzo długo lecz w tych słabszych jest jak loteria,obrazowo tak jak z chińskimi cylindrami, (mianowicie może się zatrzeć przy dotarciu a może przelatać 20k.) oczywiście Airsala nie można porównywać do chińskich cylindrów bo to wielka różnica jakości oraz przede wszystkim osiągów.Słyszałem opinie między innymi od Fornala, że Airsale przycierają się przy kanale wydechowym,taki sam przypadek miał użytkownik bodajże MonsterEnergy w swoim sliderze. Najlepiej weź tak jak Ci radzi Junior:Hebo Manston Replica, a będziesz zadowolony.Lecz Airsal nie jest zły,wręcz przeciwnie.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2011, 12:33 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
ficu pisze:
lukaszek5232, puchną czy rysują cylinder? 10k km nie wykręci?



Airsal to najgorszy cylinder jaki wyszedl.Moi dwaj koledzy je mieli i nie zrobili nawet 1k...
Tłoki sa strasznie słabej jakosci.Kup streetrace'a tłok vertexa i nie do zajezdzenia..

Albo s6 sport pro.



Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2011, 12:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2010, 22:22
Posty: 403
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
streetrace do nie ma kymco




_________________

Sprzedam całą Aprilie SR na częsci
gg 1064217




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2011, 12:44 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
ja bym na twoim miejscu dołożył i kupił manstona a nie pchał się w airsala.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2011, 15:55 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
krzysio952 pisze:
Czy tych co odpisali zaraz na początku pop***doliło ?! Manston Replica a racing ?! przecież to jest sporcik tylko że na nicasilu, i aluminium nie ma dłuższej żywotności niż żeliwo ;f
ja bym brał malossiego, można ew. zrobić szlif. i osobiście nie ufam nicasilowi, bo z tego co słyszałem po 10k km nicasil się łuszczy ( co do tych 10k to nie sprawdzone info) ale łuszczyć się faktycznie łuszczy. widziałem taki cylek, i wygląda to masakrycznie !


Nie rozumiem jak ktoś kto jak widać ma zerowe pojęcie może pisać takie bzdury i bez sensu miesza innym użytkownikom w głowie.

1. Manston Replica to od zawsze był i jest Racing. Sporcik? :roll:
2. Cylinder aluminiowy z nicasilem od zawsze był, jest i będzie bardziej wytrzymały od cylindra żeliwnego.

Słyszałeś bzdury i po co je powtarzasz? Nicasil się łuszczy? Skąd Ty masz takie informacje?
Jakoś jeździmy na wyścigach na cylindrach aluminiowych od ponad 10 lat i nic się nikomu nie łuszczy :lol:

________________


Airsal najgorszy cylinder? Skąd macie takie informacje? Od kolegi, który nie założył większej dyszy i zatarł w kilka minut?

Dla Waszej informacji Airsal jest uważany za jednego z najlepszych producentów cylindrów w Europie. Lwia część produkcji Airsal to cylindry dla innych marek / producentów. Z pewnością też kładzie nicasil, który jest uznany przez najlepszych zawodników i mechaników w europie zarówno w skuterach, jak i motocyklach.

Cylindry Airsal są fenomenalne w mega dobrej cenie. Faktycznie w wersji Sport tłok nie należy do najlepszych i nie można porównywać go z tłokami Asso czy Mahle. Ale w wersjach T6, Tech Racing tłoki są już dużo lepsze - stąd też wyższa cena cylindrów.

Na cylindrze Airsal przez 2 lata w wyścigach wielogodzinnych skuterów w klasie 70cc zwyciężał Mieloch Racing Team, a to już chyba o możliwościach i wytrzymałości Airsal świadczy najlepiej.



Jak cylindry się zacierają to informacja, że zostały źle ustawione. Wady fabryczne na rynku to mniej niż promil (0,01%) sprzedawanych cylindrów.

Z naszej wiedzy wynika, że 99,9% zatarć wynika z zaniedbań użytkowników czy to przy montażu, regulacji, czy eksploatacji.

Żeby zatrzeć wystarczy niewiele - choćby dać za małą dyszę, mieć brudny, czy też suchy filtr powietrza, jeździć na oleju typu Orlen (jedyny znany mi olej, który zostawia nagar nawet w komorze silnika (na wale itp)! )

Nie ma znaczenia, czy to alumium, czy żeliwo - i tak zatrzemy jeżeli coś będzie nie tak.
Z tym, że aluminium wytrzyma duuuużo więcej niewiedzy niż żeliwo. Przyciera się komuś przy wydechu? :mrgreen: I to niby wina tłoka? Wybaczcie, ale aż przykro czytać takie rzeczy.

Cylindrów aluminiowych boją się i unikają tylko użytkownicy, którzy nie potrafią wyregulować gaźnika i prawidłowo eksploatować pojazdu - taka prawda.

Dajcie mi najlepszy cylinder znanej marki, a zatrę go dla Was w kilka minut, dajcie mi także najtańszy (wg wielu najgorszy) cylinder znanej marki (Tec, Airsal, Polini, Malossi, Stage6, Hebo, R-Setup itp itd) a zrobię tak, że się nie zatrze i zrobi duży przebieg.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !


Ostatnio zmieniony 07 sty 2011, 16:11 przez Junior, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 14:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Junior, pisałem wczoraj mail do sklepu z zapytaniem min. o kryzę do króćca kymco i o dyszę do hebo manston replica 70 przy gaźniku 19mm i filtrze polini airbox i jeszcze odpowiedzi nie dostałem a nie chciałbym aby promocja mi przeleciała koło nosa ;b

Jednak zdecydowałem się na hebo, zrobię do niego blokadę obrotów żeby wał się nie przeciążał.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 15:54 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
przeciez i tak masz odcinke przy 10,5tys wiec sie nie przeciazy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 16:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
To po co wkładasz cylek racing jak nie stać cię na wał :roll: Dla mnie to bez sensu. Nie masz kasy nie tuninguj lub kup cylek klasy sport i odblokuj moduł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 17:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
mateusz24, czemu czepiacie się wału? Jak mi rozwali silnik to pój problem - już o tym pisałem, to nie kwestia pieniędzy więc spokojnie.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 17:46 przez Ficu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 17:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ale to jest bez sensu kupować taki cylek i blokować go na obrotach :roll: Nie osiagniesz pełnej mocy z niego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 17:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
mateusz24, bez sensu to jest kupowanie sporta i ciśnięcie go na 120%.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 20:36 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Sklep miał długi weekend - w poniedziałek wraca do pracy.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Wolał bym wysilić sporta niż blokować racinga.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 21:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
A ja odwrotnie ^^ i tak moduł blokuje więc wał da radę ;) EOT, będzie hebo i nextr :twisted:




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 21:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
jak widać najwięcej do gadania mają ci co nigdy czegoś nie mieli ja mam airsal i jest ok docierałem go na full manetce i żyje :D




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 1:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
@Junior

jak gadalem z mechanikiem ktory mi skladal skuta mowil ze MK ,Airsal i cos jeszcze to praktycznie to samo tzn. wychodzi z tej samej fabryki :wink:




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy