Dzisiaj jest 21 cze 2025, 23:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 15:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
Dokładnie , jeśli będziesz dbał o alu to dużo pojeździsz. Nicasil jest na prawde wytrzymały.

Na twoim miejscu brałbym Malossi. Bo strach jeździć Manstonem na seryjnym wale :)




_________________

[center]
Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 15:06 przez DzZz!ad-oo, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 15:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
1. Wału nie zmieniam na pewno, ani łożysk wału ani nic co wymaga wyciągania silnika - ta kwestia nie podlega dyskusji, po 1 nie chce mi się, po 2 uważam że wał wytrzyma.
2. Chyba założę airsala ze względu na cenę i to że jest alu, najwyżej się zatrze ale przynajmniej będę miał trochę aluminium do robienia różnych rzeczy. Ale że się zatrze to mało prawdopodobne, ogólnie polecali mi ten cylinder.
3. Wydech.. niestety rs2 skończyły się w cenie promocyjnej (350zł) a wydawanie 600 zł nie ma sensu ^^ albo dorwę używkę albo zostanie nextr lub wyspawam wydech sam.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 16:12 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Zdecydowanie bez namysłu Hebo Manston Replica 70cc.

1. aluminium - zdecydowanie lepsza wytrzymałość i żywotność oraz chłodzenie
2. lepsze osiągi

Nie ma żadnej wady i w porównaniu do Malossi Sport 70cc raczej bym się nie zastanawiał.

Aluminium gwarantuje dłuższe przebiegi przy mniejszym zużyciu.


Ktoś kto poleca żeliwo - nie ma albo pojęcia, albo się boi, że zatrze.

A dlaczego miałby się cylinder zatrzeć? Regulacja to podstawa - wystarczy tak na prawdę założyć większą dyszę i po sprawie.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 16:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Junior pisze:
Ktoś kto poleca żeliwo - nie ma albo pojęcia, albo się boi, że zatrze.

Sam się na to złapałem ale po poczytaniu trochę zmieniłem swoje nastawienie i jestem za alu.

Gaźnik przy AC 19mm starczy? Nie chcę spalania kosmicznego i do tego króciec mam na 19mm.
Wał zostawiam serię. Jedynie nad wydechem bym pomyślał, na razie śmigałbym na nextr - raczej nic nie powinno się stać poza słabszymi osiągami.
Mieszanki nie będę sam robił, jedynie mogę dolewać trochę oleju do baku.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 16:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Junior pisze:
Ktoś kto poleca żeliwo - nie ma albo pojęcia, albo się boi, że zatrze.

A dlaczego miałby się cylinder zatrzeć? Regulacja to podstawa - wystarczy tak na prawdę założyć większą dyszę i po sprawie.


Przecież przy seryjnym wale i tak mocnym cylindrze jest to możliwe (luz na korbowodzie, rysy itp.), wiadomo że do powstania luzu trochę km się natoczy. W dodatku kolega chce zostawić dozownik oleju, a ich wadliwość jest okropna i to nie tylko w skuterach więc co do zatarcia to są podstawy do tego by się bać ale to tylko moje skromne zdanie.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 18:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Kamek46, jaka wadliwość, o czym Ty mówisz.. Szybciej Ci połamie się przedłużka amortyzatora albo odkręci kierownica bmx niż dozownik padnie.
Jak dla mnie prawdopodobieństwo że coś się stanie z dozownikiem jest takie same jak to że zapomnę zrobić mieszanki.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 23:15 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Czy jak wał ma się już do wymiany to co za różnica czy będzie aluminium czy żeliwo?

Przy wymianie cylindra jednak można sprawdzić stan wału i łożysk i w taki oto bardzo łatwy sposób uniknąć awarii...

Skąd wy bierzecie tą całą wiedzę?

Wystarczy podejść do sprawy logicznie i nie stwarzać przede wszystkim sobie problemów.

Gaźnik 19mm wystarczy ze spokojem.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 23:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Więc na 90% ładuję hebo + gaźnik, a do sezonu skołuje jakiś wydech.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 23:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
Czy jak wał ma się już do wymiany to co za różnica czy będzie aluminium czy żeliwo?


Autor tematu twierdzi że nie ma do wymiany wału i pisze że go zostawia więc zmienia to postać rzeczy w stosunku do wymieniania wału, wtedy nie ma przecież problemu. Natomiast w obecnej sytuacji przy standardowych łożyskach i wale żeliwny słabszy cylinder mniej obciąży te elementy, a nawet jak dojdzie do powstania luzów na korbie po x km to będziemy mieli możliwość wykonania szlifu cylindra, lecz to jest oczywiście moje zdanie, każdy ma inne podejście do tematu i przeznaczenia jego skutera.


Pozdrawiam.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 23:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Luz, przez 3 lata zrobiłem niecałe 7k km więc przez kolejne 3 nic mi się nie powinno stać ;) Jeszcze możecie podpowiedzieć jaka mniej więcej dysza by stykła przy gaźniku 19mm i cylku 70cm^3 np hebo przy seryjnym filtrze i jaka przy stożku.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 23:56 przez Ficu, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 10:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
ja mam u siebie w manstonie przy gaźniku 21mm dyzę 78




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 11:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
sebagbw, widzę że Ty masz pro replice więc nextr też styknie na razie.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 11:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2010, 22:22
Posty: 403
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
pro replica jest wiele wyżej niż next r




_________________

Sprzedam całą Aprilie SR na częsci
gg 1064217




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 16:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
ficu, no nie do końca... pro replica kręci dużo wyżej niż next-r... Ale i tak za słaba...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 16:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Zostaje nextr, jak będzie nadmiar gotówki to załatwię coś lepszego.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 20:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak już koledzy zauważyli nie porównuj tych dwóch wydechów do siebie bo mają całkiem inną specyfikę. Dotrzeć możesz spokojnie na Next-R ponieważ kręci mniejsze obroty i jest łagodniejszy co wpłynie korzystnie na dotarcie. Oczywiście nie mówię tutaj o zamulaniu skutera tylko nie kręceniu go jak najwyżej.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 21:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 23:11
Posty: 227
Lokalizacja: Blachownia
Pojazd:
Czy tych co odpisali zaraz na początku pop***doliło ?! Manston Replica a racing ?! przecież to jest sporcik tylko że na nicasilu, i aluminium nie ma dłuższej żywotności niż żeliwo ;f
ja bym brał malossiego, można ew. zrobić szlif. i osobiście nie ufam nicasilowi, bo z tego co słyszałem po 10k km nicasil się łuszczy ( co do tych 10k to nie sprawdzone info) ale łuszczyć się faktycznie łuszczy. widziałem taki cylek, i wygląda to masakrycznie !




_________________

ಠ_ಠ
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 22:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Czy duża różnica w mocy będzie między hebo manston replica 70 a airsal sport 70? Tak myślę że raczej częściej będę używał samochodu i lepiej kupić cyl prawie 2x tańszy :D




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 23:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
krzysio952, miałeś ten cylinder że tak mówisz?
Ja bym kupił hebo manstona, airsale są podobnież niedopracowane (tak słyszałem gdy sam zastanawiałem się nad cylem właśnie hebo v airsal, i padło na hebo jak widać), spokojnie zakładaj next-r na docierke, ja docieram na LV TT i szczerze to ma to dużo mocy na tym wydechu. Pro replica leży sobie w pudełku i czeka,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 23:15 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
airsale maja dupne tłoki ze tak powiem. lepiej dołozyc i kupic manstona.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy