Dzisiaj jest 26 lut 2025, 11:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 14:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Właśnie o dziwo nie przyprawia. Tak dla młodego się liczy kasa dlatego kupiłem Yarisa 1.3 ze względu na dojazdy na studia 500zł miesięcznie jak nie więcej w kieszeni. Yarisem miałem okazję jeździć po autostradach za granicą i powiem wam, że szokował mnie ten samochód pod dystrybutorem, że tak mało zeszło przy takim zapieprzaniu. Z Wiednia do Lublany palił mi koło 7l (fakt tam jest trochę górzysto :D) W drodze powrotnej zadowolił się 8,5l na 100 a non stop leciało się te 170 więc to chyba nie jest dużo :D

Dante182, tylko co w takim słabym silniku może się zepsuć? On nie jest wysilony tak jak wersja 130 koni a to mocno wpływa na żywotność (one się prawie nie różnią po za wtryskami mapami i turbo reszta identyko).

Od czego masz kredyty :D Ja Yarisa chcę trzymać 5 lat czyli już od 2 lat będę w pracy czyli stałe źródło dochodów itd coś kasy odłożę resztę wezmę na kredyt tu nie ma co się bać :D No tak w używanym jest mniejsza różnica w zakupie, ale większe ryzyko trafienia bubla :D




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 14:57 przez razor99, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 15:03 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
No co,fajne wozidlo,albo sie je kocha albo nie nawidzi.Jak juz upatrzysz jakas to jedz ja gdzies sprawdzic,co do silnikow sie nie wypowiem slyszalem wiele razy ze te TS nie sa za dobre i jak brac to JTD.Sam sie nad taka zastanawiam,ale nowsza buda bardziej mi sie podoba,ale wiadomo-kasa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 15:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
No każdy samochód przed zakupem wypadałoby przejrzeć :) A ja właśnie o silnikach TS nigdy nic złego nie słyszałem.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 15:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2010, 23:01
Posty: 17
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Razor, masz rację .
Nowe diesle ( Common Rail , ewentualnie pompowtryskiwacze ) są drogie w naprawie i dosyć czułe na złej jakości paliwo, ale zwykłe 1.9 TDI na pompie rotacyjnej ( czyli 90, 110km ) pojedzie na wszystkim , a koszty serwisu wcale nie są takie duże, jak to mówisz , nie dużo większe niż benzyny, na prawdę .
Nie pomyślałeś jeszcze nad jedną rzeczą .. można sobie załatwić jakieś podbicie do kierowcy TIR'a , a wtedy takim autem śmigasz praktycznie za darmo .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 15:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
No tak ruski diesel za 3zł :D




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 15:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Boże , jak chce się auto w dieslu to stary grat (na początek) a jak benzyna to byle co :P




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 15:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
"pierwszy samochód to taki żeby uczyć się jeździć" ja się uczę na VW T4:).


Pyle Alfa czyli podwyższone koszty eksploatacji:) lepiej za tą sumkę kup sobie Yarisa. Jeśli Ci nie odp silnik 1.0 to szukaj 1.3.




_________________

Wolę pchać Opla niż jeździć VW... no chyba, że T4<3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 16:03 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Mnie tam ciągle jara stara ibiza :) Silnik 2.0 115km ewentualnie diesel 1.9 110km :)

ładne autko, małe zwinne za małe pieniądze :)

Ewentualnie taki Peugeot :P http://otomoto.pl/peugeot-106-sport-zar ... 70389.html Tyle że silniczek mały:(


Edit: Znalazłem fajnego :P Z 1,6 http://otomoto.pl/peugeot-106-s16-C19115894.html

Na razie nie polecam gdyż nic o nim nie wiem :P:P Ale myśle że warto się zastanowić, poczytać :):)

Co do Ibizy to wszystko cacy poza blachą :P Lubi rdzewieć :P




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 16:15 przez przemek.99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 16:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2010, 23:01
Posty: 17
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
razor99
Jaki Ruski diesel za 3zł ...
Ciężarówki teraz już jeżdzą na normalnych paliwach, to nie te lata , gdzie śmigały Kamazy i można było wlać kujawskiego i śmigać .
Nowe ciężarówki są na tyle zaawansowane technologicznie, że właściciele firm już nie oszczędzają na paliwie, bo potem mogło by się to skończyć bankructwem firmy - nie wyrobili by na naprawy tych samochodów .
Tak więc tak jak mówię , kupujesz sobie starszego diesla, jak dasz rade załatwić dobre podbicie, to sobie śmigasz prawie za free .

Nie każdy jest tak bogaty jak Ty, że stać go na samochód za ponad 50 tys , wlać do niego benzyny i poprostu jeździć .

EDIT: A jak będziesz zalewał normalnie na stacji, to też śmigasz tanio . Mi Audika nie daje rady chlupnąć więcej niż 6.5l , a jeździ przeważnie tylko po mieście, bo na dalesze wypady mamy inny samochód .


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 16:11 przez patryczeq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 17:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Kolega ma 156 1.9 JTDm 140km 2004(razor może kojarzysz z cargo taka czarna) Spalanie miasto około 8.5L trasa 6L. Ja osobiście wole dieselka ze wzgledu że dysponuje dużym momentem z samego dołu, ale nie mam nic przeciwko benzynie, wiadomo kto co lubi :P Wiadomo jak bym miał poruszać się cały czas po mieście to wtedy diesel odpada bo turbina raz, dwa zacznie lać olejem :angry: Aczkolwiek u mnie w rodzinie często jeździ się w dalekie trasy więc mamy 5.0 V10 w TDIku, i do ciągania przyczep też zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest Diesel.
A co do samego samochodu, możesz brać śmiało, nic z elektryki nie siada, jak to można usłyszeć od właścicieli niemieckich pojazdów... A wręcz przeciwnie bo tak naprawę alfa tak jak i wszystko inne w dzisiejszych czasach jest na częściach bosha, więc niemcy!

http://www.forum.alfaholicy.org/

Polecam Ci to forum, najlepiej tam pytaj o szczegóły i specyfikację 147
Pozdrawiam :wink:

A i co do tej ropy :P U mnie tam dalej ruska jest dostępna po 2.80 za litr i cały czas się to do ciężarówek leje bo po prostu jest to duża oszczędność ale nie o tym temat, jeżeli ktoś chce się zagłębić zapraszam na PW lub GG :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 18:24 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Po kupnie najlepiej od razu wymień rozrząd, bo jak to zaniedbasz to może być w przyszłości nieciekawie. Co do reszty części eksploatycyjnych to oczywiste.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
razor99 pisze:
więc nie róbcie off topu bo się później dziwić, że są rewolucje naskoki na modów itd.


To jest off top.Współczesne diesle mają bardzo zbliżone niemal takie same osiągi co benzyna przy czym benzy więcej pali a przy dzisiejszych cenach paliwa da sie odczuć po kieszeni a szczególnie dla młodego kierowcy 10l a 5-6l rzy TDI (110km).




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Tylko jak coś się w dieslu zepsuje to młody kierowca będzie klną, że nie wziął benzyny bo teraz na naprawę nie ma. Ja nawet jeżdżąc 30tyś rocznie (w sumie na studiach tyle będę robił) jak nie więcej nie chcę pchać się w diesla fakt lepiej może by było jakbym sprowadził sobie jakąś hybrydę, ale takie już porządne hybrydy (Prius 3 gen czy Lexus CT200h) są z reguły na rynku dość krótko i nadal kosztują blisko 100tyś.

Alfę z Cargo kojarzę aż mi się chłopaka żal zrobiło bo trochę nie wie w co się wpakował chociaż jednostki JTD są już najlepszymi jednostkami diesla, ale jednak ten dźwięk i możliwość wystąpienia drogiej awarii nigdy by mnie do tego nie przekonał :D Wolę płacić więcej przy dystrybutorze a mieć spokój w serwisie. A nie powiedziałbym, że nowoczesne diesle są już na równi z benzynami nowoczesne silniki benzynowe (te turbodoładowana na bezpośrednim wtrysku) chyba nadal są przed dieslami w sumie wolnossące jednostki przegrywają tylko momentem obrotowym, ale benzyny nic nie zastąpi :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 20:55 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 21:58 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Koszt naprawy diesla jest duży ale to przeważnie w przypadku nowszych konstrukcji:) A dlaczego? Kto kupując auto za 6-10tys da 2-3 za nową turbinę?? Można równie dobrze oddać do regeneracji, lub kupić używaną na której też się polata. Części używane do takich aut na prawdę nie odbiegają ceną od benzyniaków. A przede wszystkim jednostka 1.9 jest prostą konstrukcją i można śmiało powiedzieć że nie zawodną.
O swoim aucie będę myślał dopiero na początku roku ale jak nie będzie to S80 to pewnie wybór padnie na jakiegoś diesla 1.9, ropę spokojnie kupie za 3,8 z pewnego źródła także wychodzę dużo na plus:) Gazu nie wstawię do swojego auta...




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 22:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
Alfa Romeo 147 to piękny samochód z dobrym wyposażeniem , ale niestety największą wadą tych samochodów nie jets sam silnik , ale zawieszenie . W naszych warunkach po 10 tys zaczyna coś pukać stukać itd . NIe jest to samochód tani w utrzymaniu więc radził bym Ci się zastanowić czy chcesz mieć szpanerską Alfę czy może cos z rodziny VAG-a z 1.9 lub 1.6 benzyna ( bezobsługowy silnik ) .
Mam w rodzinie Golfa III 1.6 benzyna ( łyka ok 6 l głównie miasto ) i golfa plusa 1.9 105 KM ( ok 6.2-6.5 l ) z tym ,że ma już Plus przejechane 190 tys a silnik i zawieszenie jak nowe tak samo z 3-jką która ma 240 tys a silnik chodzi cichutko i jak żyleta , może zawieszenie już nie jest super , ale od nowości nie wymieniane ( 97 r .) . Z tym ,że VW są jak by to powiedzieć przereklamowane i kojarzą się z wieśniactwem itp . ale tak naprawdę wieśniakiem może być typ w mercedesie :D . Bierz Alfe jak chcesz , bo samochód pod względem komfortu jazdy jest super ( do momentu jak zawieszenie nie zacznie nawalać) .




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 22:56 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Jak kupisz to jezdzic z glowa,omijac dziury,nie jezdzic szybko po bocznych to zawiecha wiecej wytrzymie.Proponuje tez tobie zapoznac sie z cenami czesci do Alfy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 7:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
http://www.auto-swiat.pl/1-alfa-romeo-1 ... az-do-bolu masz tutaj poczytaj sobie o nim tylko oni to jednak sieją volkswagenowsko-dieslowską propagandę więc na 100% nie wierz w to co piszą lepiej poczytaj też na forach alfy romeo o tym wozie. A jak jakieś tulejki drążki czy coś padnie raz na dwa lata to jest mały koszt w ASO Toyoty zapłaciłem 170zł za wymianę tulei zawieszenia oraz poduszek zawieszenia (po walnięciu w próg zwalniający) więc to wcale drogo nie jest w Alfie będzie pewnie +/- 50zł




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 17 lip 2011, 7:36 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 8:10 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Jakiś czas temu też się strasznie najarałem Alfą 156/147, ale rozmawiałem jakiś czas temu z pewnym mechanikiem, wybił mi ją trochę z głowy, naczytałem się o nich na różnych forach i opinie są różne. Wiadomo - jak dbasz, tak masz, tyle że jako pierwsze auto faktycznie może być ono zbyt drogie w utrzymaniu. Wg danych technicznych silnik 1,6 spokojnie da radę w takim autku, osiągi są przyzwoite, tyle że spala w mieście niby 10-11l (praktycznie tyle samo co 1,8) a forum alfaholików jakoś niezbyt polecają silniki TS... Musisz spędzić dużo czasu na forach alfy i dowiedzieć się o wszystkich słabych stronach tego auta, może wcale nie jest tak źle. A kasę na ewentualne naprawy zawsze trzeba mieć odłożoną, niezależnie od marki auta.

Ale jak to gdzieś czytałem, każdy facet w swoim życiu musi mieć Alfę :D

Też zaczynam rozglądać się za autem, jak już pisałem początkowo byłem przekonany do 156, ale chyba jednak zdecyduję się na vectre 1,6 16v 101PS / focusa 1,6 16v. Chyba że warto rozglądać się za czymś innym, kryteria max 8.000zł, >1998r, tylko i wyłącznie benzyna oraz by nie był to golas z wyposażenia.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1


Ostatnio zmieniony 17 lip 2011, 8:10 przez mattiz1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 10:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Focus będzie lepszy. Lepiej się będzie prowadził a i awaryjny za bardzo nie jest.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 12:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2010, 15:03
Posty: 72
Lokalizacja: Lędziny
Pojazd:
http://otomoto.pl/lancia-lybra-1-9jtd-1 ... 49125.html poleciłbym to ;)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy