Dzisiaj jest 29 lip 2025, 15:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 12:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Chodzi o luz montażowy w cylindrze, skoro mówisz, że zrobił ciaśniej to pewnie przez to się zatarło.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 13:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Po co mówicie o zatarciu skoro odpala i jeździ ? :roll: :lol:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 13:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 14:06
Posty: 29
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
No bo na to wychodzi ze sie zatarł :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 13:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Furian50 pisze:
Po co mówicie o zatarciu skoro odpala i jeździ ? :roll: :lol:

Któż to tu napisał skoro z "dzieciami neo" nie rozmawiasz ? :roll:

tomek17t
On się nie zatarł, odpala i jeździ, ale wydaje się być słabszy.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 13:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 14:06
Posty: 29
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
KaaC pisze:
Dziś jadąc sobie normalnie 45km/h stopniowo zwiększając prędkość do 60km/h spuchł tłok.

No to chyba logiczne ze jak tłok puchnie to zaczyna trzec o scianki cylindra i dochodzi do zatarcia.
A tak wgl. to o czym my mowimy jesli ty nawet tego nie rozebrales...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 13:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
KaaC, z tobą nie rozmawiam :wink:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 13:56 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Furian50, To życzę powodzenia, skoro piszesz w jego temacie.

tomek17t pisze:
No to chyba logiczne ze jak tłok puchnie to zaczyna trzec o scianki cylindra i dochodzi do zatarcia.
Skończ już pieprzyć, bo mi się już odechciewa czytać tych twoich głupich wypowiedzi.
Jeżeli tłok spuchnął to musiała być jakaś przyczyna tego. Prawdopodobnie jak to już wyżej było poruszone - ktoś, kto robił Ci szlif po prostu zepsuł robotę, lub złe docieranie.
tomek17t, Wcale nie musiał się zatrzeć, puchnięcie tłoka powoduje stopniowe PRZYCIERANIE cylindra i znaczne uszkodzenie tłoka, wiadomo - po paru razach to już nie jest do odratowania, ale skończ pisać, że przy pierwszym spuchnięciu tłoka od razu jest pewne zatarcie - i nie kłóć się, bo tak się składa, że wcześniej miałem podobny problem i zatarł się dopiero przy 4 czy nawet 5 spuchnięciu.
KaaC, Proponuję Ci nie siedzieć przed komputerem i czekać, tylko ściągnąć cylek, bo tak to możesz sobie całe życie naprawiać... Jak nie ściągniesz to się nie dowiesz. Jeżeli jesteś pewny, że nic innego nie mogło mieć wpływu na to przytarcie, to zrób drugi szlif, dokup tłok i dobrze dotrzyj, przynajmniej do tych 500 km przy nie za dużych obrotach silnika i po wcześniejszym rozgrzaniu (żeby pochodził rano chociaż te 30 sekund)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 14:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 14:06
Posty: 29
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Igi pisze:
Wcale nie musiał się zatrzeć, puchnięcie tłoka powoduje stopniowe PRZYCIERANIE cylindra i znaczne uszkodzenie tłoka, wiadomo - po paru razach to już nie jest do odratowania, ale skończ pisać, że przy pierwszym spuchnięciu tłoka od razu jest pewne zatarcie - i nie kłóć się, bo tak się składa, że wcześniej miałem podobny problem i zatarł się dopiero przy 4 czy nawet 5 spuchnięciu.


No to pozdro myślenia logicznego.
Po 1 to czytaj ze zrozumieniem posty.
2.Nigdzie nie napisałem ze jest bankowe zatarcie.
3.Napisałem Ci post wyzej jakbys umiał czytać "A tak wgl. to o czym my mowimy jesli ty nawet tego nie rozebrales..."
Żebyś czasem 200 razy go nie zatarł...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 14:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Igi, Szukam przyczyny, bo wcale nie dawałem mu FULL manety, tylko 1/4-2/4 i prędkości od 35-60km/h i tak w kółko, a wtedy jeszcze nie jechałem już 30km czyli 40km, tylko normalny wypad za miasto, i przejechałem zaledwie 6km od domu po wcześniejszym nie odpalaniu.

A było czuć jakby silnikiem hamował, czyli, że bardziej niż byś zapłon wyłączył...

Będę go rozkręcał za tydzień więc sprawdzę co i jak.
Teraz jak mu dałem więcej paliwa to jest uczucie jakby "dłużej" się nagrzewał..




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 15:01 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
tomek17t pisze:
No to pozdro myślenia logicznego.
Po 1 to czytaj ze zrozumieniem posty

No to wytłumacz mi w takim razie gdzie źle je odczytałem?

tomek17t pisze:
2.Nigdzie nie napisałem ze jest bankowe zatarcie.

tomek17t pisze:
No bo na to wychodzi ze sie zatarł

Oświeć mnie w takim razie jak jeżdżący skuter może być zatarty? Chyba mylisz pojęcie przytarcia z zatarciem :roll:
tomek17t pisze:
3.Napisałem Ci post wyzej jakbys umiał czytać "A tak wgl. to o czym my mowimy jesli ty nawet tego nie rozebrales..."

Tego to wgl nie zrozumiałem :< Co ma piernik do wiatraka?
tomek17t pisze:
Żebyś czasem 200 razy go nie zatarł...

Oświeć mnie jak można 200 razy zatrzeć cylinder? Ty się chyba nie słuchasz... :roll:

EDIT:
KaaC, To nie ma sensu póki co oceniania sytuacji. Musisz rozebrać i sprawdzić, czy tak jak mówisz - tłok spuchnął (co jest najbardziej prawdopodobne), potem trzeba znaleźć tego przyczynę i ją zlikwidować, a na samym końcu kolejny szlif + tłok (najlepiej vertex :D)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)


Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 15:04 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 15:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Igi, A mogło być to np spowodowane zamokniętą elektryką czyli zanik iskry ?
Bo dzień wcześniej poźnym wieczorem myłem skuter na myjce i jak odpalił to gasł (na kopke), a na rozrusznik wcale.

Rano już wcale nie odpalał, iskra była, ale słaba - suszyłem kable - iskra znikła, potem znów była następnie znów suszyłem i iskra wrociła (kopała już). A Jak mi zgasł po tych 6km, to po niecałych 2 min, odpalił za 1 na rozrusznik. Teraz pali praktycznie na dotyk.

Ale to jest raczej nie możliwe żeby zgubił iskrę na chwile. Wgl całkiem inaczej hamował. Jak rozbiorę dam znać.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 15:23 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
tomek17t pisze:
Taki piernik ze skad on moze wgl. wiedziec ze tłok spuchl skoro go nie rozebral i nie widział
No pewności nigdy nie będzie do póki tego nie rozbierze, to chyba wiadome, ale z tego co opisuje to skuter zachowuje się tak właśnie przy puchnięciu tłoka.
KaaC pisze:
Igi, A mogło być to np spowodowane zamokniętą elektryką czyli zanik iskry ?
Bo dzień wcześniej poźnym wieczorem myłem skuter na myjce i jak odpalił to gasł (na kopke), a na rozrusznik wcale.

No jeżeli zgubił iskrę to tak, ale mówiłeś że to było mocne hamowanie (co właśnie jest zwykle przy puchnięciu tłoka), a gdyby by mu nagle brakło iskry to by po prostu było tak, jak byś puścił manetkę




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 20:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 14:06
Posty: 29
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Na jedno wyszło :cool:
Jeśli tłok puchnie to i tak pasowalo by zrobic next szlif tylko porzadnie a nie jakos "ciaśniej"
A jeśli to elektryka to miłej zabawy ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 22:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Dziś spuchł ponownie lecz dziś z mojej winy, przycislem go na chwile do 80 puscilem jechalem chwile 40 i znow do 80, jak puscilem gaz - momentalnie swiatla zgasly ja od razu awaryjki hamulce na pobocze poczekalem 2min odpalilem (zeby sprawdzic czy odpali) odpalił za 1, zgasilem poczekalem z 2-3min i jechalem dalej, ale zadnej straty nie odczulem w sobote sprawdze jak wygląda tłok.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 23:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Igi, Skoro chodzi dobrze i odpalil za 1 to chyba nie tak źle..
Co do tematu, daje mu więcej paliwa i więcej śrubką od regulacji i swieca wciąż sucha a dosc duzo wkrecilem..
Dysza 75, 3szlif, za mala ?
Probowac z 80 ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 1:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
KaaC pisze:
Mam meteora...

To jest główna przyczyna

Daj mu jeszcze więcej oleju i z dyszą możesz się pobawić. Wyczyść także filtr powietrza.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 9:38 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
zrób pozadnego szlifa a nie co chwile będziesz na poboczu stał i czekał az ostygnie , jeszcze kilka razy i ci padnie całkowicie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 11:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Konrad324 pisze:
KaaC pisze:
Mam meteora...

To jest główna przyczyna

Daj mu jeszcze więcej oleju i z dyszą możesz się pobawić. Wyczyść także filtr powietrza.


to juz nic nie da, cylek znowu do szlifu albo nowy, ja bylbym juz za nowym bo jak ten szlifiarz tak robi to ...

mi tlok puchl 2 razy nie wiedzialem oco be, tez zwiekszylem mieszanke i nawet dolewalem olej do benzyny i nic to nie dalo za 3 razem kaput ;p.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 12:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Pyle, Ale on na mocy wcale nie stracił...
Tak od przed wczoraj/wczoraj jakby troche zrywniejszy był, ale minimalnie...
Włożę mu dyszę 80 i zobaczę co i jak ;)




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 15:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ale ci sie bedzie to powtarzac powtarzac az wkoncu zatrzesz i taki bedzie final.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy