Dzisiaj jest 01 mar 2025, 21:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 14:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ok ... A ktos z was pomoze w wyborze ? Uzywana oska czy nowka RMS za 140zl ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 22:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Ale cały czas piszemy że jest to wada fabryczna (lub zrobione specjalnie?!?) wieć kupisz używke bedzie to samo ;p a ta RMS nie wiadomo może byc jedynie gorszej jakosći ;p




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 6:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ale Booyaka pisze, znowu, ze nic sie nie docisnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 9:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Ale nowy bedzie miał ta samą wade wiec wydasz kase a bedziesz miał to samo. Moim skromnym zdaniem trzeba naprawić stary... W jaki sposób? nie wiem.




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 14:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Hmm, ale ja jezdzilem tym skuterem i nic sie nei dzialo to czemu mam to naprawiac ? Moze sie jednak docisnie ?

EDIT. Dodam, ze te nowe lozysko jak wkladam na walek to wchodzi jak w maslo ( doslownie ), a jak obroce troche i znowu wloze to czuc jakis tam opor ... Wiecie o co chodzi ?
A jak scisne lozysko do walka mocno to wtedy sie wszystko obraca.


Ostatnio zmieniony 07 mar 2012, 15:03 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 22:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
No to powiedz prosze po co chcesz wymieniać wałek jak nic się nie dzieje?? ;p




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 22:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
chips, Tak jak mowie - Strasznie lekko wchodzi mi te lozysko, po prostu jak w maslo wchodzi na ten walek, a czasem wejdzie z oporem. Brzeczenie z okolic przekladni dochodzilo, ale jezdzilem ... Nie wiem co robic, chyba najlepiej naprawic wade fabryczna, ale to nie takie latwe :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 22:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
To niestety normalne że tak łatwo wchodzi w łozysko wiec wymiana nic nie da jedynie naprawa w JAKIŚ sposób :)

Jak by się dało napawać to luzik bo bym sobie zeszlifował dokładnie na maszynie ale ingerencja wysokiej temperatury nie wchodzi w gre w tym przypadku :(




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2012, 8:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Tylko dziwne jest to, ze w starym lozysku sie wszystko ladnie obraca ... Tyle ze nowe lozysko sie duzo ciezej obraca.


Ostatnio zmieniony 08 mar 2012, 8:09 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2012, 10:09 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Zawsze nowe łożyska zamknięte się ciężej obracają. Mają napakowane full smaru ale po jakimś czasie zaczną luźno chodzić.




_________________

Runner 50 '03




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2012, 16:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Wiec skladam to do kupy. Tylko jak poznam, ze walek obraca mi sie bez obroty lozyska ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2012, 20:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Przytrzymujesz śrubokrętem wewnętrzną bieżnię od strony koła i kręcisz wałkiem :roll:
Jeśli wałek i tak będzie wymieniany to próbował bym trochę napunktować miejsce, gdzie przychodzi łożysko.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2012, 22:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Ja tam napunktowałem swój w kilku miejscach i wszedł ciasno ;p na razie nie wiem jak to będzie działać ;p




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 20:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Dzieki za pomoc, pomysle nad tym napunktowaniem, bo nie glupi pomysl, a raczej swietny.

Jest tylko problem z lozyskami, szczegolnie walu, bo w wal nie chce walic mlotkiem rzecz jasna, wiec lozyska chce podgrzac w 120 stopniach ( skf metal ), ale widze z jednej strony smar ;/ A jak wiadomo, smar w duzych temperaturach sie wysusza - Co radzicie zrobic ? I zastanawiam sie jeszce czemu z jednej strony jest tylko ten smar ...
Pozdro :)


EDIT. Minimalnie wsadzilem lozysko osi tylnego kola ( minimalnie, bo nie mam prasy w rekach :P ) i wsadzilem walek. Wszystko pieknie sie obracalo. Jak do tego dojdzie waga skutera i moja to juz w ogole. Wiec jest ok ? Przy duzych obrotach szczegolnie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 16:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Łożysko możesz wypłukać, zamontować a później nasmarować od nowa-nie widzę problemu.
Te przełożenia hałasują pod obciążeniem, więc wątpię aby było ok.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 16:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
A halasuja pod obciazeniem, bo ? Mozesz sprecyzowac swoja wypowiedz ? :) Bo nie wiem czy chodzi ci o ten walek, ze lekko wchodzi w lozysko ( ale sie wszystko obraca jak powinno, wiec ... ) albo o cos innego ... ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 16:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Chodzi o ten wałek koła, ale nie wiem dlaczego tak akurat jest. U mnie hałas słychać też przy ostrzejszym hamowaniu.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 16:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Booyaka Rozumiem. Ale u mnie takiego czegos nie ma ( halasowania ). Bylo brzeczenie, ustalo, ale po klupnieciu w karter ( okolice przelozen ) bylo to slychac ... Ale coz, jak sie to obraca jak powinno to skladam.
Dzieki za pomoc, dam znac jak to zloze.


Ostatnio zmieniony 11 mar 2012, 16:58 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy