Dzisiaj jest 01 mar 2025, 21:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 21:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
U Ciebie też by było podobne przełożenie chyba. Już sie pogubiłęm w matematyce hahahaah taka ppierdoła ale jakoś 15-16%
piokuk10, hmmm 16% ze stu to jakieś 16 hahahaha czyli 116km/h?? a tak realnie to albo bedziesz jechał 90 albo ponad 110. Twoje pytanie jest jak to jakie rolki włożyć by dobrze jezdził nie podając setupu. czyli praktycznie bez odpowiedzi




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 21:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Hmm, to krotka pilka - Zmieniac przelozenia pierwotne na full serii czy dopiero po zamontowaniu streetracera 70cc ?


Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 21:29 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 21:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
dopiero po zamontowaniu streeta :) Mi się wydaje że przy 50cm nie ma to sensu :)




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 17:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ok. Dzieki za odpowiedzi.

EDIT. Jest problem. Dostalem nowe lozysko skf na os tylnego kola i ... Nie chce sie obracac :/ Lozysko stoi, a walek sie obraca - Co o tym sadzicie ?

Mam propozycje, nowka RMS 140zl - Sam walek bez kola zebatego ( chyba bez kola ) oraz uzywka, 2011 rok za stowke.
Pozdrawiam.

Dodam jeszcze, ze w starym lozysku jeszcze obraca sie to jak powinno, ale jest ono bez oslonek ( zdjalem ) i porusza sie te stare lozysko duzo lzej niz nowka skf z oslonkami.


Ostatnio zmieniony 02 mar 2012, 17:31 przez maciek805, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 18:39 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Ja ci powiem tak pod masą by sie łożysko obracało bo wałek został by dociśnięty do łożyska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 19:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
No tak, tylko, ze ja musze dosc mocno docisnac zeby sie obracalo :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 21:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Sam skuter waży 90 + Ty więc go dociśnie :) wałek jak kupisz bedzie to samo ;) tak to juz jest w piaggio...

A Ty w nowym łożysku wyjałes te plastiki??? to wsadzaj je albo nowe łożysko ;p Bo naleci Ci syf i po łożysku




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 21:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
chips Lozysko nowe, SKF. Toporniej sie obraca niz oryginalny, ale bez oslonek. Wiec skladac to ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 15:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Moim zdaniem to jest właśnie przyczyna hałasujących przełożeń w Piaggio. Ja też tak mam i to słychać powyżej 70km/h, nic tam się nie dociśnie. Ja będę próbował jeszcze pokryć wałek twardą cyną.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 15:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Booyaka, Chodzi ci o brzeczenie zapewne ? U mnie tez to wystepowalo alb o jak puknalem w karter to tez bylo slychac :/ Moglbys powiedziec cos wiecej o tej cynie ( jak to sie naklada, itp. ) ?? :)

Czyli ogolnie rzecz biorac - Walek mam wytarty w miejscu pracy lozyska ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 17:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
maciek805 pisze:
Czyli ogolnie rzecz biorac - Walek mam wytarty w miejscu pracy lozyska ?


Raczej tak jest zrobiony ale tez możliwe że przez za duży luz przy produkcji powiększa się on przy przebiegach naszych skuterów :)




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 18:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ok ... To jak z tym cynkowaniem chlopaki ? Albo nowka rms ( 140zl ) albo uzywka za stowke z 2011roku ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 19:56 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Cyna jest za miękka, prędzej metodą napawania + obróbka.

maciek805 pisze:
chips Lozysko nowe, SKF. Toporniej sie obraca niz oryginalny, ale bez oslonek. Wiec skladac to ?

Jak kupiłeś łożysko bez osłonek to nawet go nie montuj. Powinno być 2RS.




_________________

Runner 50 '03


Ostatnio zmieniony 03 mar 2012, 20:01 przez gandw_runner, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 10:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Chopaki, smar z lozyska osi tylnego kola mam wyplukac ? Bo dostalem nowe lozysko i jest widoczna duza ilosc smaru. Zreszta bede podgrzewac.

gandwrunnner - Spokojnie, lozysko osi tylnego kola ma oslonki :wink: Oslonek nie ma lozysko osi sprzegla.


Ostatnio zmieniony 04 mar 2012, 10:37 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 15:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
gandw_runner, Nie wiem czy wiesz ale stopy cynowe stosuje się m.in. na panewki wałów korbowych a spawanie zmienia strukturę metalu.
maciek805, Jeszcze nie wiem za dużo na temat samego wykonania takiego zabiegu.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 15:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ok, jak bedziesz cos wiedzial to dasz znac ?? Ktos moze doradzi co wybrac - Nowa oska RMS za 140zl czy uzywka za stowke, 2011rok.

Benzyna ekstrakcyjna wyplukac smar z nowego lozyska osi sprzegla i dac kapke oleju przekladniowego ?
Pozdro.


Ostatnio zmieniony 04 mar 2012, 15:29 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 15:38 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Booyaka pisze:
stopy cynowe

A widzisz różnicę między stopami cynowymi a cyną? Tak samo jak w stali masz węgiel, ale z węgla rury nie zrobisz no nie?

maciek805 pisze:
Benzyna ekstrakcyjna wyplukac smar z nowego lozyska osi sprzegla i dac kapke oleju przekladniowego ?

Tak.




_________________

Runner 50 '03




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 16:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Widzę, stopy cynowe to w większości cyna, natomiast zawartość węgla w stali jest można powiedzieć śladowa a jego właściwości zależą od odmiany w jakiej występuje.

Smaru z łożyska nie trzeba wypłukiwać, wymiesza się z olejem podczas pracy. Ale nie wiem po co ściągasz osłonki. Inaczej pracuje łożysko w smarze, inaczej w oleju i ktoś tak to zaprojektował, aby było możliwie najlepiej.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 17:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Booyaka, Lozysko osi sprzegla powinno byc calkowicie odkryte i z tego co sie dowiedzialem powinno je smarowac nie smar a ten olej. Smar moze byc do 6 tysiecy obrotow, potem jest tarcie metal-metal - Czyz nie tak ? :wink:


Ostatnio zmieniony 04 mar 2012, 17:28 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 18:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nie wiem dlaczego myślałem o łożysku koła, mój błąd. Dopuszczalne obroty łożyska dla smaru i oleju zazwyczaj podaje producent.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy