Dzisiaj jest 30 lis 2024, 2:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 maja 2012, 11:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Siema. Mam problem zrobiłem remont am6 dokładnie łożyska wszystkie SKF, Wał Top Racing Evolution NG, Szlif i Meteora. I gdy to wszysko odpaliłem chodzi ładnie ale niesamowicie się grzeje, po przejechaniu ok 200 m nie da się dotknąć chłodnicy raz mi złapało tłok niestety. Termostat wywaliłem, dysza w gaźniku to 105, pompa chodzi, mieszanka to ok 1-40, dozownik odłączony, olej na jakim chodzi to actevo. Macie jakieś sugestie dlaczego to się tak okropnie grzeje ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 11:21 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
sparwdź termostat czy ci się otwiera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 11:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
marlej pisze:
sparwdź termostat czy ci się otwiera

Naucz się czytać ze zrozumieniem.

Odpowietrzyłeś układ chłodzenia?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 11:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Termostat wywalony a W tzr nie trzeba odpowietrzać ponieważ chłodnica jest najwyższym punktem ale z otwartym korkiem dość długo chodziła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 11:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
squad55, Właśnie z tymi tłokami (meteor) były problemy wydaje mi się ,że jest przytarty i dlatego się tak grzeje.Radzę sprawdzić tłok.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 11:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
słuchaj na nim zrobiłem z 10 km.. dopiero co założony i ryska jest jedna na tłoku malutka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 11:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2010, 20:51
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Rieju
Możliwe że ci pompa siadła




_________________

wicherq94 pisze:
wornesz napisał/a:
jak zaproszę jakąś dziewczyne do domu i siedzimy w moim pokoju to co 15 min stary wbija ( tak nagle) z okrzykiem "KONTROLA ! " xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 12:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
pompa chodzi;p na 100 %

Pomoże ktoś ??


Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 12:45 przez squad55, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 13:34 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
u mnie było identycznie 2 razy mi się coś takiego przyda żyło . za pierwszym razem musiałem olej w przekładnie zmienić a za 2 razem termostat mi poszedł na twoim miejscu zrobił bym tak :
zobacz świece jaki ma kolor jeśli czarny to mało powietrza jeśli jest mokra to zredukuj mieszankę
2 jeśli jest wszystko dobrze z świecą daj mniejszą dysze
3 jeśli wymiana oleju i dyszy nic nei da to jest lipa jeszcze możesz dać więcej oleju to też powinno trochę pomóż




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 13:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
maszko12, co ty wgl wygadujesz (wypisujesz) :P

Jeżeli by mu zalewało i już tak sie grzało to co by było po zredukowaniu paliwa w mieszance..?!

Po 2 jezeli jest swieca w dobrym kolorze to po jakiego grzyba zmniejszać dysze i zubażać mieszankę..? Tylko będzie sie mocniej grzał...

A po 3 co ma olej do temperatury... Jeżeli jest go za mało to jeszcze ale wymiana na inny nic nie pomoże....




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 13:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
o własnie może to zbyt uboga mieszanką ! dzieki wielkie ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 14:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Na starej świecy było okej ale na nowej to nie bardzo wiem bo nie ma na niej nagaru ale ona się ładnie wkęca na obroty i spada równo także nie wiem co jej jest ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 14:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Chłodnica na całej powierzchni jest gorąca...?

Ja bym obstawiał że układ nie odpowietrzony lub pompa...

Ale skoro pompa ok....

Jeżeli jestes pewien że odpowietrzone jak należy to sprawdź czy wszystko jest drożne... Przepłukaj jakimś środkiem chłodnice i powinno pomóc...




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263


Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 14:39 przez Krycha0, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 15:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Powiem tak chłodnica cała jest gorąca i została przepłukana już z sodą kaustyczną.. w tzr nie ma potrzeby odpowietrzać układu ale to zrobiłem także mi ręce opadają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 16:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Sprawdź a najlepiej wymień węże może w którym "bąbel" sie zrobił od środka i blokuje przepływ...

Jeżeli nic nie pomoże to stawiam tylko i wyłącznie na słabiej działająca pompę..




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
wszystko sprawdzone.. a może być coś takiego, że dostaje za mało powietrza do mieszanki i się grzeje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
squad55, za dużo powietrza do mieszanki i sie grzeje. spalanie całkowite , wieksza temperatura itp : ) i może tłok wypalić




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 18:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
marcinek pisze:
squad55, za dużo powietrza do mieszanki i sie grzeje. spalanie całkowite , wieksza temperatura itp : ) i może tłok wypalić


no i tego potrzebowałem dzieki wielkie a o ile obrotów proponujesz wkręcić śrubkę od składu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 19:03 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Jak nie trzeba odpowietrzać układu ? Zawsze każdy układ chłodzenia cieczy trza odpowietrzyć.

Jak masz pompę, a dokładniej jej pokrywę przykręcaną na podajże 3 śruby, to ta śruba na samym dole po prostu wykręcaj nią i poczekaj chwilę jak płyn zacznie normalnie lecieć i skręć. Potem ten płyn wlej z powrotem do chłodnicy i koniec.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 19:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
dzięki panowie za porady tak zrobie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy