Dzisiaj jest 27 lut 2025, 18:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lis 2012, 20:13 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 10:39
Posty: 130
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd:
Skuter po wymianie tloka,gaznika+stozka nie chce odpalic niby swieca jest sucha ,wiec tzn. ze paliwo nie dochodzi,a jak podleje pod swiece to i tak nie odpala.CO robic spróbowac odplaic na starym gaznku i filtrze.POMOCY !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 20:17 
*

Rejestracja: 26 kwie 2012, 20:12
Posty: 19
Pojazd:
a iskre masz ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 20:30 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 10:39
Posty: 130
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd:
No niby jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 22:32 
*

Rejestracja: 26 kwie 2012, 20:12
Posty: 19
Pojazd:
a kompresje masz ok ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 9:40 
*

Rejestracja: 23 paź 2012, 18:38
Posty: 6
Pojazd:
Jak masz wężyk,który wchodzi do gaźnika i on jest od podciśnienia to wyjmij to i zassaj powietrze to wtedy się otworzy komora z kraniku i paliwo napłynie do gaźnika-trzymaj zassane jakieś 5sekund,potem go spróbuj odpalić na kopa.Tylko masz zassać powietrze a nie dmuchać do tego wężyka.

Napisz czy pomogło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 12:36 
*

Rejestracja: 26 kwie 2012, 20:12
Posty: 19
Pojazd:
no ale jak podlał świece paliwem to powinien odpalic a nie odpalił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 12:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
tak ale podlanie to jest tylko zeby zalapal i zacza ssac paliwo, a nie zeby odpalil i chodzil, paliwo ktore wlejesz na tlok to starcza na 1-2 obroty cylka, a co do samego faktu to bardzo mozliwe ze nie masz kompresji, ile dales podkladek pod cylek? 1 powinna starczyc. (sa ludzie co daja wszystkie podkladki co dostana z cylkiem) :wink:
EDIT:
co do faktu z sucha swieca to narpiew sprawdz czy masz paliwo w komorze plywakowej gaznika przed ssaniem z wezyka, mozliwe ze masz za mala dysze i daje za malo paliwa.
podsumuwujac masz 2 mozliwe problemy, regulacja gaznika i komprecha.W najgorszym przypadku jedno i drugie :evil:




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)


Ostatnio zmieniony 11 lis 2012, 13:03 przez marek196c, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 14:45 
*

Rejestracja: 23 paź 2012, 18:38
Posty: 6
Pojazd:
Mi też nie dało,że wlałem paliwa pod świece,musiałem zassać powietrze wężykiem od podciśnienia i paliwo doszło do gaźnika...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 21:01 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 10:39
Posty: 130
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd:
A wiec tak dzisiaj ogarnalem paliwo juz dochodzi,tzn. po kopaniu lub kreceniu rozrusznikiem swieca jest zalana a nie chce odpalic.Dodam ze iska jest jak wjałem i dolozylem do metelu,kompresja jest napewno bo jest nowy tłok i az palec cofa.Wiec co to moze byc ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 13:40
Posty: 349
Lokalizacja: Rzeszów/Łańcut.
Pojazd:
Pozostaje Zimering na wale..




_________________

Facebok'owy Project Bike xD.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 22:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
Wiec moze zla mieszanka? i co do komprechy to sprawdz to miernikiem, jak nie masz podprowadz squt do mechanika i popros, to ci to zmierza (ew. za piwo), co do simmeringu ( zimering <-> amelinium ) to watpie widzac ze nie rozkrecal karterow, i powiedz czy jak wymieniales tlok to robiles szlif cylka i czy na pewno dobry rozmiar wziales? (np, powiedzial ci tokarz, sam mierzyles?) :lol:




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2012, 15:37 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 10:39
Posty: 130
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd:
tłok nominla 41.00 i zamowiony tez 41.00 nie bylo szlifu




_________________

Moje NRG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2012, 15:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
to czemu wymieniales tlok?
i nie byl porysowany cylek?




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2012, 16:46 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 10:39
Posty: 130
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd:
Bo pierscionki byly wydarte juz,a tłk przy okazji
Rys nie bylo,moze jedna ale nie wyczuwlana wcale




_________________

Moje NRG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2012, 21:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
qmam, a nie tak ze przez przypadek go zamontowales do gory nogami?? (wiesz lepiej wszystko rozpatrzyc :) )




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 7:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 13:40
Posty: 349
Lokalizacja: Rzeszów/Łańcut.
Pojazd:
marek196c, tłok do góry nogami ? :shock:

Mówię sprawdź zimmering na wale oraz ewentualnie kompresję.




_________________

Facebok'owy Project Bike xD.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
tak do gory nogami, jest taki oznacznik (trojkat) ktory ma byc skierowany w strone wydechu
Obrazek


i mowilem ze sie zwie SIMMERING a NIE ZIMMERING !!!!!!!!!!!! :evil: :evil:




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 17:34 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 10:39
Posty: 130
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd:
Powiem tak montowałej juz nie jeden tłok,a raz nawet wał wiec sie znam i gwarantuje ze tłok jest dobrze zamontowany,simeringów nie ruszałem wiec wątpie zeby na postoju sie popsuly ;)
mysle ze to cos z prądem moze za mała napiecie?
albo cos z membranami?
Jak sądzicie??




_________________

Moje NRG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
Wyjmij zawór membranowy i zobacz czy któraś z membranek nie jest lekko odchylona ;) jeśli jest to wyprostuj, w piaggio są to blaszki metalowe oryginalnie. :)




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2012, 8:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
jakubo133 wiesz nie wiemy jakie masz doswiadczenie z squtami wiec rozwazamy wszystkie mozliwosci... co do pradu to silnik wyjmowales z ramy?? jak tak to moze tak byc ze nie lapie masy, wtedy powiniwnec wyjac blok i na punktach w ktorych sie styka z rama przejechac papierem sciernym zeby nie bylo zadnych smarow itp rzeczy, ewentualnie mozesz jeszcze dac paste miedziana (uzywana w elektryce do wzmacniania przeplywu pradu). co do membranek to tak jak kolega mowi wyzej wyjmij i zobacz (5 minut roboty) ewentualnie mozesz na kevlar'owe odrazu wymienic ;)[/b]




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy