Dzisiaj jest 05 sie 2025, 14:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sty 2013, 20:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 9:04
Posty: 177
Lokalizacja: czempiń
Pojazd:
Siema mam problem robie swap w quantumie na silnik roxa, włozyłem wał cylek od quantum
ma takie same wymiary jak ten z roxa i wgl :wink:
i skuter ma słaba kompresje nie sprawdzałem tego jakimś uzadzeniem ale czuć to :roll:
-uszczelniacze nie puszczaja
-sylikon tez nie
-cylinder i tłok w bdb stanie
pomózcie mi prosze :D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2061660#2061660
LooKNij do Hłantuma :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 21:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 22:23
Posty: 40
Lokalizacja: Krotoszyn-Parcelki
Pojazd:
Moze pierscienie puszczaja albo glowica ma zaduza komore spalania ewentualnie jest jeszcze mozliwosc ze jest zagruba uszczelka pod cylkiem.




_________________

DERBI SENDA http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=321912




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 21:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 9:04
Posty: 177
Lokalizacja: czempiń
Pojazd:
szymon-adams, hmm czyli trzeba rozbierac :< a jak sprawdzić z tymi piersciniami mi sie wydaje ze jest dobrze,kurde co do uczelki chyba nie bo nie ma az tyle tego tam :wink: ewentualnie jeszcze ta komora spalania ale koleś ma na forum swap tak samo jak ja i jest dobrze :roll:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2061660#2061660
LooKNij do Hłantuma :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 22:23
Posty: 40
Lokalizacja: Krotoszyn-Parcelki
Pojazd:
Jak pierscienie puszczaja to na tloku masz takie brazowe slady po oleju.




_________________

DERBI SENDA http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=321912




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 22:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 9:04
Posty: 177
Lokalizacja: czempiń
Pojazd:
nie zauwazyłem takich zladów wiec ta opcja tez odpada kurde co to moze być:/




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2061660#2061660
LooKNij do Hłantuma :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 22:23
Posty: 40
Lokalizacja: Krotoszyn-Parcelki
Pojazd:
No to pozostaje uszczelka pod cylkiem pisales ze silkon jeszcze dales uszczelka moze byla gruba i teraz tlok nawet nie wchodzi na sama gore.




_________________

DERBI SENDA http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=321912




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 22:42 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
uszczelka pod głowica może być ;) a do tych co pisza że to przez komore spalania to ja nie wiem jaka ta komora musiała by być ;)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 13:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
szymon-adams pisze:
No to pozostaje uszczelka pod cylkiem pisales ze silkon jeszcze dales uszczelka moze byla gruba i teraz tlok nawet nie wchodzi na sama gore.



jakim cudem tłok może nie wchodzic na samą górę przez silikon ?



Sprawdz pierw ile masz kompresji manometrem potem bedziemy sie głowic. Ja pod palcem tez myślałem ze mam z 7 barów a po mierzeniu okazało sie na otwartej przepustnicy 10 barów więc lepiej sprawdz urządzeniem bo palec to mozna sobie ....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 13:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 9:04
Posty: 177
Lokalizacja: czempiń
Pojazd:
skolsik13, aha a dzie dostane takie urzadzenie w jakimś warsztacie samochodowym bd mieli????




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2061660#2061660
LooKNij do Hłantuma :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 14:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2012, 12:06
Posty: 61
Lokalizacja: Kłobuck
Pojazd: Beta Ark 70
ta




_________________

Obrazek
http://forum.mieloch.pl/post2636298.html#p2636298




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 15:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 22:23
Posty: 40
Lokalizacja: Krotoszyn-Parcelki
Pojazd:
skolsik13, Jak bylem nrg zmierzyc kompresje u miechanika to mowil ze moze byc mala przez zagruba uszczelke pod cylkiem.




_________________

DERBI SENDA http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=321912




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 15:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 9:04
Posty: 177
Lokalizacja: czempiń
Pojazd:
Dobra to jak narazie pojade zmierzyć ta kompresje a nawet przed tym żłoze go i zobacze jak bd chodził :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2061660#2061660
LooKNij do Hłantuma :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 17:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
szymon-adams pisze:
u miechanika to mowil ze moze byc mala przez zagruba uszczelke pod cylkiem.


Zmień mechanika. Ze względu na uszczelkę możesz zmienić najwyżej stopień sprężania.

Adix95, zły dział.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 18:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak da dużo grubszą uszczelkę to spadnie sprężanie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 14:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Dołączam sie do pytania, w Roxie normalnie zatrzymam palcem przy kopnieciu, wczoraj jechalem i nie chce odpalic, normalnie podjechalem pdo garaz, zgasl, i rano byla swieca mokra, zmienilem ja, kopalem i nic, nie chce odpalic, co to moze byc?




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 14:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Mrozu17 pisze:
Dołączam sie do pytania, w Roxie normalnie zatrzymam palcem przy kopnieciu, wczoraj jechalem i nie chce odpalic, normalnie podjechalem pdo garaz, zgasl, i rano byla swieca mokra, zmienilem ja, kopalem i nic, nie chce odpalic, co to moze byc?
zawór membranowy




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 14:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
palec nie jest do mierzenia kompresji. palec to możesz sobie wiesz gdzie wsadzić. to mierzenia kompresji jest potrzebny manometr i nie wiem ile jeszcze razy będzie trzeba to wszystkim powtarzać ... może go zatarłeś, a może jeszcze coś innego. nikt Ci tak nie pomoże że powie na 100% że to to. jak świeca jest mokra to zacznij od jej wymiany i nie patrz czy iskrę ma czy nie ma


Ostatnio zmieniony 04 sty 2013, 15:56 przez bart1aerox100, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 17:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Nie zatarlem, a ile powinno byc kompresji? Jutro sprawdze to napisze. ;




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 17:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
z tego co mi wiadomo to minarelli powinno trzymać z 9bar na seryjnym cylindrze


Ostatnio zmieniony 04 sty 2013, 17:32 przez bart1aerox100, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 19:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
bart1aerox100 pisze:
z tego co mi wiadomo to minarelli powinno trzymać z 9bar na seryjnym cylindrze

7.5-8.5 to dobry wynik na używanym cylindrze przez 10tys km




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy