Dzisiaj jest 04 gru 2024, 19:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1051 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 53  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 17:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Marcin194, twój wydeszek będzie miał dłuższy rezonans ;)

Nigdy od razu idealnego wydechu się nie zrobi. Trzeba testować.
Np. ja bym dał kolanko na 1.6* albo 1,55* i ostatni stożek na 13* ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 19:15 
*

Rejestracja: 02 gru 2012, 21:14
Posty: 10
Pojazd:
Oto mój wydeszek do Rieju RR oceńcie jak się podoba, wydech na zdj. jeszcze nie pospawany, niedlugo dorzucę fotki jak się prezentuje w motorze :)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6f ... bdfe1.html

spawany gazowo (nie pytajcie dlaczego za dużo by pisać), strojenie 11k rpm pod cylinder po portingu który robiłem ja :) Wydech juz przetestowany, bliżej wiosny dam filmik z przyspieszeniem i v-max'em. Oto schemat:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6d0 ... 40dcf.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 19:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Basiak, na pierwszy wydeszek to jest świetny ;)

DUŻE BRAWA DLA CB ZA TO ŻE ZROBIŁEŚ PORTING I SPAWAK ;)
Nie oddałeś do Redusa(robi bardzo dobre portingi) tylko sam zrobiłeś, co robią nie liczni ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 19:33 
*

Rejestracja: 02 gru 2012, 21:14
Posty: 10
Pojazd:
nie napisałem że to nie pierwszy mój wydech, pierwszy wydeszek zrobiłem koledze do simsona nie był on aż tak skomplikowany jak ten. Tamten wydech zrobiłem pod tuningowy cylinder 60/4/3 (jezeli to cos komuś mówi) strojenie 10500 rpm ale kolega miał platynki i odcinał. Ten wydech jest moim drugim wydechem. Ciesze się ze się podoba ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 19:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Basiak, to na drugi też dobry ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2011, 4:17
Posty: 250
Lokalizacja: Kraków, Nowa Huta
Pojazd: Keeway Matrix <3
Marcin194, dzięki wielkie :D do górnej czyli kilka mm? Czy ma przejść tłok od gmp do dolnego martwego i do górnej krawędzi?? :)

Basiak, ładny :wink: (nie widze bo na fonie :d) czarna stal czy nierdzweka?




_________________

Reaktywacja KEEWAY MATRIX DRAG CUSTOM & MINA LIQUID! - gruby up!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 15:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Basiak, całkiem przyzwoicie.


kolczan97, są dwie metody
360* - 2x(kąt który pokonuje tłok od GMP do górnej krawędzi okna wydechowego) (czyli tylko te kilka mm)

Druga metoda, tak jak opisujesz, liczysz od GMP do dolnej krawędzi następnie do górnej. Wynik wyjdzie ten sam, do to w końcu koło ^^

Maciek1997 pisze:
Marcin194, twój wydeszek będzie miał dłuższy rezonans ;)

Nigdy od razu idealnego wydechu się nie zrobi. Trzeba testować.
Np. ja bym dał kolanko na 1.6* albo 1,55* i ostatni stożek na 13* ;)


Takie kolanka i taki stożek, możesz sobie do biegówek wrzucać ;p Mocny cylinder, wysoko obrotowy w skuterze sam w sobie praktycznie nie ma dołu i tak na prawdę go nie potrzebuje, dlatego można sobie zaszaleć. Na niemcowni robią spawaki do skuterów z kątami większymi niż 15 i jakoś to lata w dragach :)
Rezonans może nie będzie dłuższy, ale na pewno intensywniejszy.


Ps.
Laser X pro do peugeota ma stożek końcowy 14 stopni przy kolanku 1,4 stopnia :)
Yasuni C16 ma dwustopniowy stożek końcowy mający kolejno 10,85 i 14,15 stopnia.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 16:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Marcin194, no w skuterach nie mają dołu ;D Biegówki natomiast są bardzo dobrze zestrojone ;)

Akurat jeszcze nie widziałem wydeszku z kątem powyżej 16* :)

Tecnigas Trek ma podobnie ;)


Ostatnio zmieniony 06 lut 2013, 16:02 przez Maciek1997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 16:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Cytuj:
Ps.
Laser X pro do peugeota ma stożek końcowy 14 stopni przy kolanku 1,4 stopnia
Yasuni C16 ma dwustopniowy stożek końcowy mający kolejno 10,85 i 14,15 stopnia.


Przy czym C16 ma kolanko 1,75 :) To znaczy od wlotu do wydechu do pierwszego spawu podziałowego




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 16:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Marcin194, te dwa stożki końcowe to daje się do małych pojemności. I uważam że nie ma różnicy za dużej czy 2 stożkowy czy 1 ;)

Dziwi mnie to że wydechy high endowe mają prostszą budowę a są droższe :D


Ostatnio zmieniony 06 lut 2013, 16:29 przez Maciek1997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 16:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Maciek1997 pisze:
I uważa że nie różnicy za dużej czy 2 stożkowy czy 1 ;)


Nie powiedziałbym, ponieważ taki stożek kilku częściowy rozkłada rezonans na większą partię obrotów i przydaje to się :wink: Nawet C30 ma dwu częściowy stożek końcowy, a bez tego, w ogóle już by nie było nawet średniej partii obrotów :wink:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 16:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Marcin194, a zobacz np Malossi MHR ma tylko 1 częściowy i ma prostszą budowę niż Leovnice jakiś, a kosztuje 1500zł :D

Akurat prawie cały dział przeczytałem o wydechach w książce Bell'a i mi się zdaję że nic nie pisało że 2 czesciowy coś daje :)

Czytałeś może książkę Jennigsa?? Było coś tam o wydechach??




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 17:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Maciek1997 pisze:
Akurat prawie cały dział przeczytałem o wydechach w książce Bell'a i mi się zdaję że nic nie pisało że 2 czesciowy coś daje

Kwestia marketingu. Różnice w koszcie budowy wydechu to maksymalnie 50zł.


Bell nic o tym nie wspomina, Jennings podobnie. Nie wszystko opiera się na zasadach przez nich omówionych :) Jest wiele szkół budowania wydechów, nie ma co się kierować jedną techniką :) Ja teraz staram się stworzyć własne opracowanie, bardzo je uproszczę nie będzie potrzebna tak na prawdę żadna wiedza jedynie kalkulator i kartka. Ma to powstać na bazie kilku innych opracowań i zmieszam wszystko co w każdym z nich najlepsze :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 17:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Marcin194, jak skończysz to dawaj mi linka ;)
Bell bardziej wspomniał o podstawach i ATAC i KIPS no i jeszcze opisał jak źle działają wgnioty na wydech. Opisał to bardzo szczegółowo, ale mógł sie postarać trochę :D

To chyba Jennings brał pod uwagę temperaturę spalin??




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 17:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Maciek1997 pisze:
Opisał to bardzo szczegółowo, ale mógł sie postarać trochę

I na czym by zarabiał? :mrgreen:

Są rzeczy, które możesz przekazać, i są to absolutne podstawy, a resztę zachowasz dla siebie, bo czerpiesz z tego korzyść :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 17:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Marcin194, trzeba go znaleźć i niech się dzieli wiedzą albo kula w łep :D
Jest tyle tych teorii. Z kazdej innej teorii wychodzi inny wynik a i tak wydechy są swietne. Dziwne to trochę ;D




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 19:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Maciek1997 pisze:
Z kazdej innej teorii wychodzi inny wynik a i tak wydechy są swietne.


Ale gdyby je porównać z każdej teorii mają inną cechę własną, pod innym względem są lepsze... Te są agresywne, te elastyczne, te nadają się do crossów te do torówek:wink:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 20:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
AA co jeśli nie mam tych danych? Bo za cholerę ich znaleźć nie mogę . A obliczyć nie mam jak bo oo uszczelki cięzko do tego cyla




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 21:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Michalak pisze:
AA co jeśli nie mam tych danych? Bo za cholerę ich znaleźć nie mogę . A obliczyć nie mam jak bo oo uszczelki cięzko do tego cyla


Jakich danych szukasz i do jakiego cylindra?




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 21:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Honda ns1 mbx

Tu mam przybliżone kąty otwarcia
33mm-135*
32,2mm-140*
31,4mm-145*
30mm-153*
29mm-159*
28mm-165*
27mm-171*
26mm-176*
25mm-180*
24mm-184*
przybliżone kąty otwarcia okna wydechowego w zależności od wysokości do górnej krawędzi tulei




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1051 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 53  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy