Dzisiaj jest 23 lis 2024, 16:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2013, 22:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2012, 17:29
Posty: 56
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
Tak jak w temacie problemy z DERBI GPR macie jakieś pomysły co może być przyczyną ?
http://www.youtube.com/watch?v=vblDvzl- ... e=youtu.be




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315913 GPR'ka
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2105432#2105432 SCOOTWORKS


Ostatnio zmieniony 10 lut 2013, 14:58 przez Fabek, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2013, 16:52 
*

Rejestracja: 10 wrz 2012, 18:34
Posty: 25
Pojazd:
Moim zdaniem świeca lub zapłon na to wygląda :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2013, 17:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
świeca dogorywa, wymień na nową, ale nie ngk tylko odpowiednik od denso




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2013, 12:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Zobacz,czy po odkręceniu dyfuzora(ostatniej części wydechu)też tak jest. Kiedyś w RSce tak mi się zapchał,że był identyczny skutek....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2013, 12:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dyfuzor to jest raczej 1-wsza część a nie ostatnia (patrząc od cylindra) tylko nie wiem czy w apkahc jest dzielony jak np w tzr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2013, 13:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Pierw sprawdź proste rzeczy :
- świeca
- gaźnik
- membrana
Jeżeli nie pomoże , to stawiam na uszczelniacz wału :wink:




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2013, 13:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Jaworek990, Gdyby padł uszczelniacz wału,to by kopcił na niebiesko.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 16:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
słychać charakterystyczne przerywanie . Świeca , albo fajka :)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 18 lut 2013, 16:05 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 20:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2012, 17:29
Posty: 56
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
siemka wszystkim no to tak :
-świeca jest dobrze wypalona ( ma ceglany kolor), i dobrą przerwę , ale kupiłem nową i problem pozostaje ten sam
-gaźnik jest raczej OK bo był wsadzony gaźnik z innej GPR lecz nic nie pomogło
-membranki były ok ale wymienione na nowe z malossiego
-krucieć był ok ale wymieniony na nowy
-ktoś powiedział mi że to wina modułu zapłonowego no to jest wsadzony nowy a problem nadal ten sam
-ktoś powiedział że to cewka , no to wymieniona na nową problem pozostaje nadal
-fajka wydawała się OK ale wymieniłem na nową dalej nic
-ktoś podpowiedział że to przez uszczelkę pod ktućcem była w porządku ale wymienona na nową
-ktoś powiedział że filtr daje za mało powietrza itp itd no to wymieniony na polini air box
-wyciągnięta końcówka wydechu (myślałem że jest zapchana i przez to ) problem pozostaje ten sam
-kompresja jest raczej OK bo przykładałem palec do cylindra i kręciłem na rozruszniku i miał siłę ażeby podnieść palec od dziury
macie jeszcze jakieś pomysły :?:
dodam że stało się to tak samo z siebie po 2 tygodniach po zakupie z początku dało się wytrzymać lecz później było coraz gorzej , w tej chwili żeby odpalić GPR najpierw trzeba ją pchać przez dobre 5 minut żeby odpaliła a później dalej pchać żeby się rozgrzała , gdy już rozgrzeje się można jechać ale nadal przerywa już sam nie wiem co to może być :roll:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315913 GPR'ka
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2105432#2105432 SCOOTWORKS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 20:46 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 22:07
Posty: 117
Pojazd:
miałem podobne objawy po odłączeniy dozownika oleju z tym że zapalał prawie normalnie, może za dużo oleju lub złe paliwo..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 21:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Poszukałbym jeszcze gdzieś indziej:
najpierw bym sprawdził ustawienie gaźnika(inny filtr to inny opór zasysanego powietrza),przygotował 0,5 litra benzyny z olejem w stosunku 1:40,wlał bezpośrednio do gaźnika(bez dozownika) i sprawdził pracę silnika,świece zmienił na cieplejszą(w moim moto w sezonie letnim musi być świeca zimniejsza,inaczej przerywa,w zimę musi być cieplejsza),komprechę sprawdził u mechanika(koszt około 20 zł,często za darmo.....).

Poziom oleju w skrzynce biegów oraz płynu chłodniczego sprawdź lub uzupełnij.

Te wszystkie czynności dyskwalifikują wszystkie mechaniczne usterki. Jeśli to nic nie zmieni to pozostaje już tylko prądnica - nie nadąża z naładowaniem cewki. I tu do sprawdzenia potrzebny będzie oscyloskop......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 22:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Miałem kiedyś podobny problem.Skoro już tyle rzeczy zrobiłeś spróbuj bez podłączonego akumulatora.Według mnie to na pewno nie jest wina silnika tylko gaźnika lub elektryki.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 23:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
wojak, Co da odłączenie aku? Z tego co mi wiadomo,te motorki mają zasilaną uzwojenie cewki pierwotnej z prądnicy(chyba,że czegoś nie wiem).....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2013, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2012, 17:29
Posty: 56
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
wojak, próbowaliśmy bez akuśa i nic ; p




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315913 GPR'ka
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2105432#2105432 SCOOTWORKS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2013, 16:28 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
Moze poprostu ci skads zasysa wode?Mialem podobne objawy po myciu motoru.Mialem tez tak, ze mialem zle zamocowany filtr powietrza i po glebie jakims cudem benzyna cofala sie do filtra i jak go nie trzymales na pi*dzie to gasl.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2013, 17:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Biskup Śmierci, Ja tak miałem.Szczeże mówiąc nie wiem dlaczego do dziś ,jedynie mogę się domyślać.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2013, 21:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2012, 17:29
Posty: 56
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
Tak., wody raczej nie zasysa z nikąd bo nie był myty od listopada jak nie prędzej , bo z nikąd indziej by jej nie brał (chyba) a co do filtra to jest dobrze zamocowany ; )




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315913 GPR'ka
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2105432#2105432 SCOOTWORKS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 15:44 
*

Rejestracja: 16 lip 2012, 15:40
Posty: 33
Pojazd:
Sprawdź uszczelkę pod głowicą . Ja tak miałem w swojej sendzie a okazało się że uszczelka padła i do cylindra zasysało płyn ;)




_________________

Horus




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 22:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Fabek, Wstrzyknij benzynę przez otwór świecowy. Uprzedzam,że trzeba trochę pokręcić,aby tak odpalił(czasami 5-6 cykli rozrusznika,każdy po7-8 sekund pracy)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 23:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2012, 17:29
Posty: 56
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
Biskup Śmierci, wsztrzykiwałem i nadal nic ..




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315913 GPR'ka
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2105432#2105432 SCOOTWORKS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy