Dzisiaj jest 20 mar 2025, 23:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 wrz 2014, 22:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2012, 20:58
Posty: 253
Lokalizacja: okolice Bochni
Pojazd: Lama TZR
Siema, pozwalam sobie założyć temat, w którym wszyscy którzy się chcą wypowiedzieć mogą to uczynić, a nie będą spamować pod tematami użytkowników. Chodzi tutaj o to czy china (chińskie pojazdy lub te polskie, czy inne na chińskich podzespołach) jest aż tak słabe, niechlujnie wykonane itp, i czy markowce (markowe pojazdy typu Aprilia, Yamaha, Rieju) są aż tak wspaniałe itp. Od siebie dodam, że mam obecnie Yamahę TZR na silniku am6 (cyl Airsal 70ccm, gaźnik 19mm) i jak na taką pojemność to osiągi ma dobre, nie ma najgorszego dołu obrotów, i pali ok 4l, ale przy silniku grzebałem kilka razy. Mam z czym porównywać, bo miałem kilka innych chinoli, zaczynałem od nowego chińskiego crossa 110ccm katowałem go głównie na pierwszym biegu, ponieważ byłem mały i nie ogarniałem biegów, ale jeździł jak nowy, po czym się go sprzedało. Następnie miałem nowego quada chińskiego 150ccm i poza tym, że pękły owiewki to nic się w nim nie robiło, jedynie normalne serwisowanie, jeszcze mało palił bo to 4t. Kolejny pojazd, to Romet CRS 50, prosto z salonu, byłem nim zachwycony, niskie spalanie, dawał radę na prostej, ale pod górę... masakra, ledwo sam na pierwszym biegu 15km/h wyjeżdżałem (był za ciężki: gotowy do jazdy 112kg + moje 70), silnik w moich rękach był bezawaryjny, i następny właściciel (dopóki miałem z nim kontakt) chwalił sobie motorek ;) jednak dla mnie był za słaby, jedyne co przy nim robiłem to naciągałem łańcuch i kleiłem owiewki, bo pękły. Po Romeciku, przywłaszczyłem sobie skuter siostry, na którym nie jeździła, był to Keeway Flash 50 2t, został kupiony używany za 800, bo siostra miała się uczyć, ale zapał minął. W dzień zakupu miał dziurawą tylną oponę i brak uszczelki na kolanku wydechu, następnego dnia się kupiło i jeździło, z początku wyjeżdżał pod górę szybciej niż CRS (tak miałem jeszcze CRSa), bo niecałe 25km/h, na prostej i z góry 50km/h, bo miał i dalej ma zablokowany moduł, wywracałem się nim kilka razy i owiewki nie pękły, lecz same mocowania, był przecholerstwem do regulacji, nie mogłem sobie z nim poradzić, to musiałem kupić nowy gaźnik Dellorto, i od razu wyregulowałem, poprzedni gaźnik to oryginalny Keewayowski (a więc nie china, lecz taiwan), w końcu Flash się sprzedał, i nowej właścicielce robiłem go jeden raz, albowiem regulowałem gaźnik, skuter dalej jeździ 50km/h na prostej i z góry, ale ma gorsze przyspieszenie, i pod górę jedzie 15km/h.
Podsumowując, silniki chińskie są dobre, są niewiele słabsze niż silniki markowe i są troszkę gorzej wykonane (głównie za sprawą tłoków, w wielu przypadkach, wystarczy wymienić tłok, na ten z wyższej półki, dzięki czemu nie puchnie), owiewki, plastiki, czy jak to tam nazywacie, to nie widzę różnicy pomiędzy TZR a Flash'em, pękają zaczepy (w moim przypadku), a co do plastików z quada i chińskiego crossa oraz CRS'a to porównajcie plastiki z KTM'a czy innych markowych sprzętów off-road czy supermoto, te markowe są takie giętkie, elastyczne, a chińskie sztywne i wykonane z plastiku niskiej jakości, przez co pękają, zamiast się wygiąć. I powiem wam tak, NIE PORÓWNUJCIE 4T DO 2T, to jest bez sensu... wiele porównuje chinolka 50ccm w 4suwie do am6 w 2suwie, co jest idiotyczne, to są zupełnie inne charakterystyki silnika, porównajcie sobie chińską (czy tajwańską) podróbę am6 w Keeway'u TX do oryginalnej am6 np w Rieju MRX, to jest praktycznie to samo, tak samo jak porównanie 50 w 4t do 125 w 2t, czy 125 w 4t do 50 w 2t... możliwości jest wiele.
Pozdrawiam, reszta należy do was, czyli kłócić się tutaj, o to co napisałem, czyli czego normalny człowiek by nie robił, a nie zaśmiecać niepotrzebnie tematu użytkowników ;)




_________________

Odwiedź moją Yamaszkę ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 92#2214492
i Jawę ---> jawa-50-mustang-renowacja-t391658.html


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2014, 18:33 przez sebastian97, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 wrz 2014, 15:32 
Virtual Tuner

Rejestracja: 20 lip 2012, 12:02
Posty: 337
Pojazd: Fake.SM
sebastian97 pisze:
owiewki, plastiki, czy jak to tam nazywacie, to nie widzę różnicy pomiędzy TZR a Flash'em, pękają zaczepy (w moim przypadku),

Panie... Porównujesz owiewki z Flash'a do owiewek z TZR?
Żartów sobię nie rób. Wiem że twoja TZR wozi Cię po polach i lubisz sobię "pokopać" nią w ziemi czy też udać się na ryby. To jest właśnie powód twoich problemów z plastikami. Bo jak czytam twój temat o TZR to oczy wychodzą mi na wierzch ;) Ponieważ nigdy nie miałem tak brudnej TZR'ki.
Powiedziałbym jak dbasz tak masz, ale może masz takie drogi wyjazdowe nie wiem... Ja nigdy nie wybrałbym się np. TZR'ką na ryby. Miałeś tam chyba też parę wywrotek więc nie ma się co dziwić że plastiki niewytrzymały.

Nie mam na celu spiny, ale jak szanujesz tak masz :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 19:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2012, 20:58
Posty: 253
Lokalizacja: okolice Bochni
Pojazd: Lama TZR
TexaS, właśnie chodziło mi o to, że podczas wywrotek, tzn TZR na postoju i Flash też na postoju, i w obu przypadkach pękły zaczepy, a nie owiewka ;) takie są moje doznania, po to jest temat, aby tu opisywać swoje i rozmawiać (kłócić się) ;)




_________________

Odwiedź moją Yamaszkę ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 92#2214492
i Jawę ---> jawa-50-mustang-renowacja-t391658.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 19:26 
Virtual Tuner

Rejestracja: 20 lip 2012, 12:02
Posty: 337
Pojazd: Fake.SM
Porównywanie TZR do Flash'a ? :twisted:
Trochę śmiechowo xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 19:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2014, 13:45
Posty: 57
Pojazd:
Tak porónywanie 2t z 4t jest glupie ale jeśli brać to przez pryzmat użytkownika z kartą motorowerową i ograniczonym budżetem to całkiem inna sprawa....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 20:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
w tzr owiewki wykonane są mega *** i nie ma co tego ukrywać, jakoś dziadowo spasowane, łamiące się, jeszcze odstają od tej ramy :lol: może i z daleka tzr fajnie wygląda ale po podejściu bliżej urok mija

Kultura obowiązuje również na forum - Pat!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 20:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2012, 20:58
Posty: 253
Lokalizacja: okolice Bochni
Pojazd: Lama TZR
bum^^, zgadzam się pod względem wykonania,
4fan.moto4t, no tu masz w sumie racje, ale w większości porównują to ci bogatsi, których stać na markowca, i przechwalają się jaki to chinol jest chu.owy




_________________

Odwiedź moją Yamaszkę ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 92#2214492
i Jawę ---> jawa-50-mustang-renowacja-t391658.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2014, 13:45
Posty: 57
Pojazd:
W większości przypadków na tym forum, ludzie nie chcą dopuścić myśli że tańszy w utrzymaniu chinol może dorównywać lub przewyższać ich markowe sprzęty bo jak to on dał prawie 5k za ,,sprzęciąr" a ja dałem 2.5k za chine i ja mam mieć lepsze skoro jest tańsze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 20:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
4fan.moto4t, ale to już nie tylko w skuterach tak jest. Kupiłem kiedyś latarkę diodową ze zmienną ogniskową 100zł+ po miesiącu padła potrzebowałem latarki "na wszelki wypadek" i z ciekawości zamówiłem z chin też diodową ze zmienną ogniskową, ale za 5$ i śmiga do tej pory a w sumie 10 razy tańsza była :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2014, 13:45
Posty: 57
Pojazd:
Z chiną jest różnie, jedna zaraz padnie jedna będzie padać co kawałem a trzecie będzie działać do usranej śmierci.

-- 15 wrz 2014, 22:10 --

sebastian97, Możesz zmienić nazwę tamatu na np. ,,China vs. Markowce oczyma przeciętnego użytkownika" Moim zdaniem taka nazwa odzwierciedlałaby sedno sprawy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2014, 11:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Powiem tak, miałem Keewaya RY8 i po godzinie jazdy bolały mnie 4 litery dodatkowo był strasznie toporny. Przesiadłem się na Peugeota i komfort jazdy nieporównywalnie większy, lepsza pozycja na skuterku, wygodniejsza kanapa, osiągi na serii lepsze, wykonanie poszczególnych elementów lepsze, nie wspominając o spasowaniu plastików.

A moim zdaniem porównania chinol-markowiec na poziomie portfela, bo ktoś ma mniej kasy wcale nie jest logiczne. Większość ludzi kupuje nowe chinole, a za tą samą kasę może mieć już fajnego markowca do lekkich poprawek. Z resztą wystarczy trochę pozapierdzielać w pracy przez wakacje, odmówić sobie kilku imprezek i kasa na moto się znajdzie ;)




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2014, 13:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2014, 13:45
Posty: 57
Pojazd:
Już widzę jakiego markowca za ok 2k się kupi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2014, 16:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Nie mówię, że za 2k, ale często wiara kupuje chinole za 3-4k to jest dopiero głupota :D za 2k to bym wolał chyba kupić porządny rower :D




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2014, 18:32 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2012, 15:18
Posty: 758
Lokalizacja: Radom
Pojazd: MBK Booster/Gilera Runner
Tylko że za 2k to możemy kupić coś pokroju colibra, więc wolałbym kupić używaną, ale jednak w miarę nową (2008 lub coś podobnego) bws w dobrym stanie. Silniki może są dobre w chińczykach, miałem kiedyś quada, zwykłą 110ccm to nie narzekałem, ale to było sporo czasu temu, potem brat kupił podobnego i już się psuł. Tak samo kolega ma chińczyka, to jak nie felga mu pekła, to rama, ja tam wolę nie ryzykować, bo się czuję trochę niepewnie na tym. Ale wiadomo, jak kto chce :wink:




_________________

Zobacz mój projekt stunt Boostera - klik
Wpadaj do jedynego takiego projektu- nisko szeroko i długo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2014, 19:38 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 0:29
Posty: 111
Pojazd: ałto
Katana98, widzisz, ty zachwalasz poziome 139fmb, a pionowe jest od niego 100x lepsze i praktycznie bezawaryjne.

Teraz coś ode mnie. Na początek chciałbym powiedzieć, że byłem w posiadaniu 4 sprzętów, oraz wiele naprawiałem. 2 chińskich, ogar 900 i zetka 50, która jest obecnie, oraz 2 markowych. Nsr 125, oraz malaguti f10.
Wszystkie sprzęty były w na prawdę świetnej kondycji, jak ktoś nie wierzy to mogę dać zdjęcia, czy coś.
Pierwszego miałem malaguti f10. Tam plastiki są na prawdę świetnie spasowane, lecz reszta praktycznie niczym nie różni się od tego lepszego chińczyka. Serio.
Potem miałem ogarka 900, którego zawsze będę chwalił pod względem silnika, pod reszty niekoniecznie. Silnikiem natłukłem 15 tyś km BEZAWARYJNIE. Dosłownie, nic się w silniku nie stało. Ale niestety złamała się rama i psuły się duperelki typu plastiki, czujniczki, czy żarówki przepalone.
Potem miałem nsr 125. Była na prawdę zajebista, heble żylety, zawieszenie tak samo, jakość wykonania również. Kupiłem ją w bardzo dobrym stanie, lecz wiadomo, zawsze coś trzeba zrobić. I tu niestety wychodzą duże koszty, 250zł za napęd, 100zł za moduł zapłonowy, którego spalenie to właśnie ta pierwsza i jedyna awaria, którą zrobił zepsuty alternator, następne 100zł. Nsr sprzedałem z dużym zyskiem i kupiłem Rometa Zetke 50. Jest on na prawdę świetnie wykonany jak na chińczyka i niedrogi!! Dałem 2200zł za praktycznie nówkę z dobrym kufrem oraz kaskiem wartym 200zł. Przejechała 6 tyś km zupełnie bezawaryjnie, a u mnie dobiła do 7 tyś z jedną awarią. Spaloną żarówką z tyłu. W chińczykach chodzi właśnie o to, żeby coś się zepsuło, bo wiadomo gorsze, ale żeby naprawić to 5 razy, a i tak będzie taniej niż w markowcu. A co do tzr 50, to kolega posiada. Mogę tyle powiedzieć, że zetka 50 czy 72 nie ma z nim szans, ale jeśli wsadzi się do zetki silnik 125, to wtedy 100x lepiej się tym jeździ, niż marną tzr, która nie ma elastyczności, ani mocy, oczywiście w porównaniu do tej 125 zetkowskiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2014, 21:08 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2012, 15:18
Posty: 758
Lokalizacja: Radom
Pojazd: MBK Booster/Gilera Runner
vishinus, Ale widzisz, chodzi o to że do samych silników nic nie mam. Bardziej chodzi mi o wykonanie takich części jak rama, zawieszenie itd. :wink:




_________________

Zobacz mój projekt stunt Boostera - klik
Wpadaj do jedynego takiego projektu- nisko szeroko i długo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 15:36 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 0:29
Posty: 111
Pojazd: ałto
Rama w zetce 50 jest zajebista. A jeszcze lepsza w romet crs 50. Do tego się nie możesz przyczepić. A takie pierdoły jak przepalająca się żarówka, czy tam słaba jakość opon to można przeżyć, serio. Porównując wymiane modułu w zetce 10 razy na nówki, to jest to 100zł, a do nsr/cbr 125 używany moduł zapłonowy kosztuje ~100zł + 20 wysyłki ;)
Dlatego teraz, kiedy mam auto na utrzymaniu, wolę mieć zetkę za grosze i czerpać frajde z jazdy, niż wydawać kasę na nsr, żeby spaliła 3 razy więcej, ale też dawała trochę więcej frajdy. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 16:48 
Virtual Tuner

Rejestracja: 20 lip 2012, 12:02
Posty: 337
Pojazd: Fake.SM
vishinus, Szkoda że seryjną TZR na wydechu LeoVince V6 ruchałem Zetke 125ccm jak chciałem :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 18:50 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 0:29
Posty: 111
Pojazd: ałto
Taaa. rozmnażać się to możesz sobie psa, kota czy co tam chcesz. Ale nigdy nie uwierzę, że zetka 125 zdrowa przegrała z gównianym am6. Bajki takie możesz sobie kolegom z gimnazjum wciskać, ale nie mi. Bo kolega z klasy z którym często jeżdżę ma SERYJNA TZR 50, przebieg 8 tysięcy, z wydechem akcesoryjnym i jedzie porównywalnie ze 110tką poziomą, a 125 zetkowska ma 2x więcej mocy niż taka 110. Sam też dużo razy jeżdżę tą tzr i to jest zamuła, trzeba kręcić i tyle. A i wiem też ile spali, poniżej 4l nie zejdzie jeśli jeździ tym normalnie, czyli nie schodząc poniżej 7 tyś obr/min ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 22:20 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
vishinus wiesz co ? to niech wszyscy sprzedadzą biegowe 2t i się przesiąda na zetkę przecież to jeżdzący cud na kołach i jaka frajda z jazdy,podczas deszczu modlisz się aby ci ta opona z roweru nie straciła przyczepnosći xD,a i dodam ja na Peugocie XPS 03r z gaźnikiem 12(full seria) i zębatkami 14/53 wyjebczyłem Rometa K125 xD do 85 był daleko w tyle i nie wygrał (Droga się skończyła).Romet pali 3,5l mój pali 3-3,5L także pozdro a i pamiętaj 15cm sześciennych i pionowy silnik nie daje +10KM ;),bajki to sobie opowiadaj rencistom i emerytom.Poziome 110 ma 10KM a pion 125cc 12KM rzeczywiście potwór w klasie 125cc 4T,CBR 125 może uciekać :lol:




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy