Dzisiaj jest 20 mar 2025, 20:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 wrz 2014, 19:55 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
4fan.moto 4t mój Peugeot ma Am6 i przebieg 33,5k km i dozownik dalej świetnie działa.Może to jakaś zależność bo z tego co kojarzę dużo am6 ma dozownik a sendy lub inne na silniku derbi mają odłączone może to wina tego że derbi używa gorszych dozowników.Kupel ma skatowaną Gilerkę Runnner z 97r i po 37k km dozownik dalej świetnie działa także zależy jak ktoś dłubie przy moto.Moim zdaniem dozownik to znaczne udogodnienie tylko trzeba o niego dbać,sprawdzać tryby,jego regulacje i olej jaki lejemy.




_________________

Peżot ixpees :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:05 
Virtual Tuner

Rejestracja: 20 lip 2012, 12:02
Posty: 337
Pojazd: Fake.SM
bum^^ pisze:
TexaS, tylko że to co ty piszesz to nie wyrażanie opinii na temat :)
Zetka nie wygląda bo niczego nie udaje, tzr wygląda dobrze ale tylko z daleka, w oczach dorosłych ludzi jest to kosiara udająca prawdziwy motocykl, na to każdy patrzy z politowaniem jak jedzie taki schowany jak za szlifierą, i przejeżdża z warkotem przy 60 km/h, strach :D

Trochę szkoda że kto by do mnie nie podszedł to leciały pytania typu :
- Jaka to pojemność 250 ?
- 50'tka.
- Żarty sobie robisz ?
- Mówię poważnie.

Nie raz miałem taką sytuację.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2014, 13:45
Posty: 57
Pojazd:
NIe o to mi chodzi że dozownik zużywa się bo przecież nie powinien ponieważ to wynika z ceny jaką trzeba za dany motocykl zapłacić ( mam na myśli kupno nowego ) więc to że dalej chodzi to raczej nic dziwnego, no chyba że w twoim moto są one słabe, lecz nie wypowiadam się na ich temat ponieważ nie znam się na nich. Pytając tych co po odłączali je mówią że to z obawy przez zatarciem spowodowanej uszkodzeniem czy też zabrudzeniem dozownika.



A trzymając się tematu to co do makowców wystarczy spojrzeć w dział awarie i do niektórych ,,projektów"

Teraz komuś w RS 160 plyn uciekł. W innej pękła iglica w gaźniku i też się zatarła co jak co ale takich cudów to nawet w chinolu nie ma.

-- 24 wrz 2014, 22:14 --

TexaS pisze:
Trochę szkoda że kto by do mnie nie podszedł to leciały pytania typu :
- Jaka to pojemność 250 ?
- 50'tka.
- Żarty sobie robisz ?
- Mówię poważnie.

Nie raz miałem taką sytuację.



No i to jest wyraźny przykład że twoje moto udaje poważniejsze niż wygląda. No ale trzeba pamiętać że jeden lubi to drugi to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:19 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
Ale RS 160 w 2T to bardzo wyżyłowana maszyna proste że nie przejedziesz tym 15k km silnik na polini 160 + parę innych modyfikacji powinien dawać moc w granicach 45 realnych koni mechanicznych a przeciętne 150cc 4t ma moc około 18KM z resztą 2T a 4T inny świat.Gdy miałem coliberka 4t lekki gaz powodował że skuter miał już prawie całą moc od 3,5k/obr a teraz gdy mam am6 6k obr to najniższa granica najlepiej jeździ się przy 7k.




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
piec minut na zrobiernie mieszanki nikomu sie nic niestanie a dozownik sciagaja zeby niezatrzec cylka bo duzy% skuterów/motorowerów jest przerabianych tuningowane wole robic mieszanke w 2t niz wozic olej do4t bo prawie każdy pije olej przy katowaniu i łatwo o zacierke ja raz jechałem na miasto 4t to wiecej mi spalił oleju jak beznyny




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
TexaS nie rozśmieszaj mnie :roll:
Jak bym już miał zboleć to am6 bo innego wyjscia by nie było to na pewno nie była by to tzr, śmieszne jest to że udaje tym czym nie jest :cry:
Jak już to xps/xp6 albo rieju mrt, reszta brzydka i mała :)
Zetka nie wygląda bo niczego nie udaje, jest to zwykły, klasyczny motorower to tanich dojazdów, silniczek większy wkładasz 125+ w ohv i masz spokój na 60-80 tyś km przy dbaniu o rzeczy eksploatacyjne :)
Wymieniasz na czas olej, pilnujesz zaworów, świecy a odwdzięczy Ci się długą i bezawaryjną jazdą w przeciwieństwie do 139 w poziomym cylindrze, którego już bym nigdy w życiu nie kupił. A co gorsza coś z plastikami, bo nie ukrywając w chińczyku to jakość wykonania owiewek jest lipna i bardzo pękają.
pele20101 jak miałeś w takim stanie to trudno, już nie wymyślaj bo przesadzasz, nie bez powodu 2t wyszły z produkcji, zawsze 2t będzie awaryjne i będzie się szybciej zacierać niż 4t, urok smarowania mieszanką i łożyska igiełkowego na stopie korbowodu zamiast tradycyjnej panewki lub jak to jest w jednocylindrowcach igiełkowego smarowanego olejem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:31 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 0:29
Posty: 111
Pojazd: ałto
Texas, ło rany, tylko się nie spuść nad tą tzr, jaki to nie jest wielki motór. Szkoda ze bzyczy gorzej jak skuter z tesco.. Jesteś jakiś zakompleksiony chyba, wielki pan motocyklista HAH. Za dużo się dzieciaczki naczytały o malinie, zapierdzielaniu i pasji do ''motocykli'', bo teraz im szajba odbija. Nie raz widzę gimnazjalistów gazujących swoje skutery na światłach, czy takich typów jak ty, kreci to do czerwonego pola, a moplik nadal stoi w miejscu. A żeby rozmawiać o parametrach silnika, to trzeba znać najpierw podstawowe pojęcia. Słyszałeś o momencie obrotowym, który 125 w 4t ma znacznie większy, niż te twoje cacko? Prawda jest taka, że dzieciaczki naczytaja się ile to ma ''kunia'', pododawają parę dla szpanu i potem rosną takie, dawcy na motórach, a raczej piździkach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:44 
Virtual Tuner

Rejestracja: 20 lip 2012, 12:02
Posty: 337
Pojazd: Fake.SM
vishinus pisze:
Texas, ło rany, tylko się nie spuść nad tą tzr, jaki to nie jest wielki motór. Szkoda ze bzyczy gorzej jak skuter z tesco.. Jesteś jakiś zakompleksiony chyba, wielki pan motocyklista HAH. Za dużo się dzieciaczki naczytały o malinie, zapierdzielaniu i pasji do ''motocykli'', bo teraz im szajba odbija. Nie raz widzę gimnazjalistów gazujących swoje skutery na światłach, czy takich typów jak ty, kreci to do czerwonego pola, a moplik nadal stoi w miejscu. A żeby rozmawiać o parametrach silnika, to trzeba znać najpierw podstawowe pojęcia. Słyszałeś o momencie obrotowym, który 125 w 4t ma znacznie większy, niż te twoje cacko? Prawda jest taka, że dzieciaczki naczytaja się ile to ma ''kunia'', pododawają parę dla szpanu i potem rosną takie, dawcy na motórach, a raczej piździkach.

Będę się za Ciebię modlił bo chyba innego ratunku już nie ma. Nie wiesz jak jeżdżę więc cichutko...!
Dla twojej wiadomości miałem dwa silniki DB50 i AM6. Na dwóch zrobione 5k km i oprócz świecy i regulacji gaźnik nie robiłem tam nic Panie znawco. Co mnie obchodzi twój moment obrotowy jak Zetka klęka ?
Przykro mi, ale to właśnie Ty z motocyklistą nie masz nic wspólnego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2010, 13:31
Posty: 279
Pojazd: R125, Aerox Stunti
bum^^ pisze:
Zetka nie wygląda bo niczego nie udaje, jest to zwykły, klasyczny motorower to tanich dojazdów, silniczek większy wkładasz 125+ w ohv i masz spokój na 60-80 tyś km przy dbaniu o rzeczy eksploatacyjne :)


60-80k km chińską Zetką? Prędzej złamie się tam rama. Znam kilka przypadków pęknięcia ram w chińczykach przy przebiegach rzędu 10k km. I to przy NORMALNEJ jeździe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 22:07 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 0:29
Posty: 111
Pojazd: ałto
Jasne, że tak jest. Tylko że chińczyk a chińczyk to różnica. A rama w zetce jest przystosowana pod 125, praktycznie to samo co k125. A tam ramy na prawdę są mocne.
Przykład mnicha, który na k125 przejechał 65 tysi z drobnymi naprawami, po czym rozleciało się łożysko skrzyni i silnik poszedł w odstawkę. Teraz chwalić się posiadacze am6tek, który przejechał więcej niż 25 tyś bez awarii. Mnich do 25 tysięcy zmienił tylko żarówkę przód i tył, oraz czujnik stopu.
http://mnich.jupe24.pl/sprzet.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 22:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Quattro, dokładnie, nawet do 80 tyś km, a takich co po 60 mają przebiegu jest bardzo dużo :)
rama się nie złamie, nie jest to neken czy junak z uciętą kołyską które się łamią jak zapałki :)
a w xcrossie/crsie to już w ogóle, śmiem twierdzić że rama wytrzymała jak w nsr, może nie aż taka masywna ale stalowa i tu tkwi różnica, podwójna stalowa rama z solidną główką.
A jak już mówimy o łamaniu ram to znam więcej przypadków pęknięcia w nsr 125 niż w zetce (o których nie słyszałem) :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2014, 13:29 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
Stal stali nie równa rama w nsr jets robiona z porządnej stali,widziałem jak robią ramy do skuterów (na yt filmik)np barton,coliber itp stal której użyto była czarna co oznacza że była nawęglana (czy coś takiego),takiej stali używano także w produkcji Poloneza którego po 5latach rdza jadła.Motorowery markowe są robione pod odpowiednim nadzorem,mają przeróżne testy bezpieceństwa itp a chińskie pojazdy składa babcia po 60lat co ledwo widzi,pózniej po złożeniu odpalają i przejadą chwilę i ok niech jedzie w kontenerze do europy https://www.youtube.com/watch?v=WRJrfKzpVbo tu daje filmik dla potwierdzenia tezy.




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2014, 14:41 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 0:29
Posty: 111
Pojazd: ałto
Ty totalne głupoty pierdzielisz. Na początek dowiedz się co to jest nawęglanie stali, a dokładniej stalowych powierzchni. Wykonuje się je po to, aby zwiększyć odporność powierzchni na zarysowania i uszkodzenia, z wytrzymałością konstrukcji to nie ma nic wspólnego. Po drugie czy rama rdzewieje, czy nie, to tylko zależy od jej zabezpieczenia przed korozją, czyli pomalowania, no chyba że jest to rama aluminiowa, to wtedy przed utlenianiem. Najpierw zajmij się podstawami, a potem się mądrzyj, bo widać że gówno wiesz i w dupie byłeś. Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2014, 16:06 przez vishinus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2014, 15:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
SeBa26 po pierwsze geniuszu to rama w nsr zrobiona jest ze stopu aluminium, dokładnie magnezowego i w porównaniu do innych motocykli jest ona strasznie słaba po drugie to stal jest to nawęglane żelazo ( próbujesz udawać mądrego ale brak Ci podstawowej wiedzy technicznej) a po 3 przemysł hutniczy w chinach jest na bardzo wysokim poziomie dzięki taniej sile roboczej, więc nie można powiedzieć że stal w chinach jest gówniana bo równie dobrze może być lepsza niż polska, wszystko zależy od danej huty :roll:
Wszystko zależy od konstrukcji, nekeny, junaki, ogary 900 łamią się dlatego że konstrukcja ramy nie jest wytrzymała na gimbusiarskie próby stuntu, uwierz że przy prawidłowej eksploatacji nic nie odpadnie, a jeśli by odpadło to kupe ludzi ma prokuratora na głowie :) Konstrukcja ramy w benzerze xcrossie jest taka sama jak w sendzie i innych markowych motorkach dzięki czemu wytrzymuje gwałtowne opadanie koła przedniego a nawet seryjnie montują tam silniki o pojemności 300cm3 :) W zetce zaś konstrukcja ramy jest z hondy cg i nie jestem pewnie czy nie z suzuki gn, gdzie silnik stanowi element nośny, w przeciwieństwie do nekenow, junakow, gb streetów gdzie kołyska po prostu jest upierdzielona przy samej główce i nic nie usztywnia pojedynczej rurki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2014, 18:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2014, 13:45
Posty: 57
Pojazd:
TexaS, Ja kupiłem w listopadzie prymitywny poziomy silnik 125 przejechałem nim 5k i też nic nie robiłem...



pele20101, Ale co ma do rzeczy fakt iż te motorowery są tuningowane? Dozowniki nie wyrabiają czy są po prosu źle skonstruowane? A co jedzenia oleju to skoro była góra silnika na wykończeniu to co się dziwić że zjadła olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2014, 17:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
chinczyk jest dobry ale seryjny (zalezy od marki bo te gorsze marki sie do niczego nie nadaja) albo po malym tuningu a jak duzy tuning to trzeba wszystko zmienic bo nic nie wytrzymuje. i ogolnie to strach jezdzic wiem z doswiadczenia. pozdro, posiadacz składaka którego kupilem praktycznie nowego




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2014, 17:20 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
No i taki plus seryjnego chinola że najmniej się psuje,sam wiem bo miałem colibra w full serii,przelatałem 6,5k km było parę awarii alo ty były rzeczy typu niewyregulowany gaźnik itp,inny kumple ładowali po 72cc 90cc głowice wałki itp to po 2k km zacierały się,wały padały itp przekładnia nie dawała rady.




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2014, 19:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
vishinus pisze:
który 125 w 4t ma znacznie większy, niż te twoje cacko

4t w 125? Przecież to nie ma prawa jeździć. Polecam się przejechać jakąś 125 w 2t np. yz125. Jak dla mnie 4t ma sens w pojemnościach powyżej 500ccm.

Jak dla mnie 2t>4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2014, 19:58 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 0:29
Posty: 111
Pojazd: ałto
Czyli patrzysz tylko na moc? Sorry, ale już powinienem zakończyć z Tobą rozmowę. Ale dobra, powiem po raz setny
Nic mi nie radź, bo zrobiłem wiele kilometrów na 125 w 2t. Przez rok miałem nsr 125.
I teraz porównamy moc, spalanie i wytrzymałość.
Spalanie:
4t-2.5l 2t-5l
Wytrzymałość:
2t ok. 25 tyś km 4t- około 60 tyś km
Dodam, że nsr mimo zaworu trzeba trzymać na dość wysokich obrotach.
Nie ma dla mnie czegoś ''lepszego'' Wszystko jest dobre, tylko zależy co kto oczekuje od moto.
Jak chcesz jeździć spokojnie - kupuj 4t. Wolisz zapierdalać? Kupuje 2t. Proste. Tylko śmieszne jest to, jak ludzie kupują rs 125, nsr albo mito do powolnej jazdy :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2014, 21:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
vishinus, nie zapominaj że remont 2t jest o wiele tańszy niż 4t.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy