Dzisiaj jest 02 gru 2024, 8:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 96  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lis 2014, 8:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Daje rade :wink: w przyszlym tygodniu sprobuje pojezdzic na nowym gazniku PHBG 21.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 lis 2014, 8:54 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
MHR był jednak lepszy :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2014, 10:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
Ci z tym MHR-em :P




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2014, 11:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Mhr Replica 70 (yasuni c20 + phbg 21)

- vmaks 126km/h
- czas przejazdu 10km 7,5min
- glosny, bardzo glosny set
- duzy moment przy rownie duzych obrotach
- max obroty 13k
- spalanie 8-9L /100km
- temperatura srednia cylindra ok. 90st
- praca silnika 9-13k
- start od ok. 9k
- spory koszt utrzymania seta

Stage6 StreetRace 70 (giannelli rekord + phbg 17,5)
- vmaks 123km/h
- czas przejazdu 10km 8min
- cichy, bardzo cichy set
- spory moment od samego dolu
- max obroty 10k
- spalanie 4,5-5L/100km
- temperatura srednia cylindra ok. 70st
- praca silnika 6,5-10k
- start od 6,5k
- niski koszt utrzymania

Teraz pytanie, lepszy byl mhr czy lepszy jest street




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2014, 12:11 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
fajnie ze ja przy serii mam podobne spalanie co ty na streetrace 70, a vmax 65 licznikowe :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2014, 13:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2012, 20:39
Posty: 301
Pojazd:
lepiej ze streetem, bardzo małe koszty utrzymana, osiągi nie wiele gorsze, cicho :cool: no i przede wszystkim większa żywotność :D




_________________

Obrazek


boRy .

Matrix SWAP MINARELLI HORIZONTAL FULL OPTIC TUNING!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=349323




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2014, 14:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Dezan pisze:
fajnie ze ja przy serii mam podobne spalanie co ty na streetrace 70, a vmax 65 licznikowe :evil:


Sam cylinder nie robi osiągów i nie dyktuje spalania. Odpowiednia regulacja całości oraz odpowiednio dobrane części i wszystko da się osiągnąć :wink: Napisałem w tym temacie o każdej najmniejszej dupereli którą zrobiłem przy squcie a efekt końcowy widać np. na filmie :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2014, 15:44 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Wiem, ale to pokazuje jak wygladaja serie... ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2014, 16:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Dezan pisze:
Wiem, ale to pokazuje jak wygladaja serie... ;/


Specjalnie nie miałem do czynienia na co dzień z czysto seryjnym 2T, ale seria swoje spalić musi w końcu to 2T nie 4T :wink: Taki tuning na StreetRace nie jest paliwożerny, założe się że posiadacze wysokoobrotowych wydechów w zestawie ze stożkiem i gaźnikiem pow. 17,5 spalają więcej na tym cylu :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2014, 17:01 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Mysle czy by cos podobego wtedy do swojej nie zaimplementowac, ale jeszcze nie wiem czy sie nie przesiade na sende albo roxa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2014, 17:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2012, 21:24
Posty: 2038
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd: Barton Falcon <3
Dezan, U mnie seria palila ok 4l / 100km a na dr evo 70 pali 3,5-4l :P O osiagach nie bede pisal bo wiadomo ze sa duzo lepsze :P Tyle ze ja mam mine a eldo, P/G ktore jest mocniejsze :D Jesli chcesz fajne osiagi to polecam zestaw jaki mial kolega w DNA czyli multivar, leo tt i gaznik dellorto 17,5 w 4-5 l sie miescil a 90-95km/h to wyciagalo :D

eldo, Jedni i tak beda mowic, ze MHR lepszy ale teraz gdy juz troche patrze na tuning mojego skutera z innej perspektywy w pelni Cie rozumiem :wink: Fajnie jest miec wieksza moc ale tez z rozsadkiem :P Jesli czasem jezdzi sie po miescie to po prostu jest nie wygodne wkrecanie silnika na 9tys aby ruszyc i przejechac te 5m :P Poza tym krecac tak silnik wiadomo jak wyglada sprawa spalania :D Przt tym co wypisales w wczesniejszym poscie tez wolal bym streeta chocby ze wzgledu na cichsza prace i mniejsze spalanie :wink: Co z tego ze ktos ma mocny skuter jak koszty utrzymania nie pozwalaja mu jezdzic iecej niz jeden raz w tygodniu :lol:




_________________

PROJEKT 2k14 / 2k15 ROZPOCZĘTY !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2203877#2203877

Jawa 356 175

http://forum.mieloch.pl/post2651344.html#p2651344




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2014, 16:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Znudziła mi się tablica na przekładni, wiec znalazłem inne miejsce :wink: Miałem już tak blache przy projekcie 4T wg. mnie ciekawiej wygląda i fajnie ja widać z tyłu :wink: Poza tym teraz jest dużo lepszy dostęp do napędu i łatwiej się squter stawia na stojaku.

Uchwyt z blachy 2mm, mocowanie w miejscu osłony magneta.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2014, 17:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
fajnie to wygląda,chyba kupie sobie stojak :mrgreen:




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2014, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
A mi wręcz przeciwnie strasznie się nie podoba,ale jak to mówią o gustach się nie dyskutuje ważne że dla właściciela się podoba :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2014, 0:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Od samego początku drażniła mnie blacha na przekładni bo kojarzyła mi się bardziej z chopperem a dążyłem do tego żeby uzyskać sportowy wygląd :wink: Nie było za bardzo czasu po swapie na to więc została jedyna gotowa opcja z uchwytem ODF na przekładnię.
Wg. mnie wreszcie się zrobiło przejrzyście i lżej na tyle przede wszystkim ! A podstawową zaletą jest wyśmienite dojście do napędu teraz, wcześniej trzeba było się trochę nagimnastykować żeby zapodać squter na stojak i odkręcić osłonę napędu.

Z innej beczki przyszedł mi nowiutki gaźniczek PHBG 21 który mam zamiar sobie przetestować z obecnym setem :mrgreen:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2014, 10:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
Testuj testuj,zdasz relację to może i ja zarzucę :mrgreen:




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2014, 21:37 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
Gazniczek i ta mala duperelka za 8 zł :P
Jak tam test oleju ? :)




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2014, 23:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Mała duperelka za 8pln juz siedzi na swoim miejscu podobnie jak łożysko :wink: Gaźnik czeka na swoją kolej a olej powoli sie wypala :wink: Swoją drogą Elf spisuje się jak narazie OK i pewnie w net trzeba bedzie zamówić literkę :wink:

W miedzy czasie powstał uchwyt tablicy v.2 :mrgreen:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2014, 10:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2014, 20:54
Posty: 806
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Vitality
No nawet to jakoś wygląda :< :)

Gdzie będzie ona montowana :/ :cool: :?




_________________

Kymco Vitality 2T 09' Zobacz >>> kymco-vitality-2t-09-by-strzala654-t400897-20.html
Jawa 50 typ 20#Odbudowa Zajrzyj >>> jawa-50-typ-20-red-kaczka-odbudowa-by-strzala654-t406436.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2014, 11:38 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
ciesze sei ze wszystko spisuje sie oki :)




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 96  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy