Dzisiaj jest 23 lis 2024, 3:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 kwie 2016, 15:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Lepiej dolej, jeśli coś w silniku zostało to już dawno się wypaliło.

Plastik nie rdzewieje. Oszustwo? Skuter pewnie jest kradziony, bo jak inaczej wytłumaczyć brak kwitów?
Sposób na cofanie licznika bardzo prosty, wystarczy wiertarka.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 kwie 2016, 17:52 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
gdzie wiertarka....?plastik nierdzewieje,ale może peknąć więc trzeba coś z tym zrobić bądż może sie porysować....?co ty na to? bo niechce kupic szajsu a tego chyba niesprzedam ale kupie i tak drugi....nawet jakby miał te 10 tys kilosów czy myslisz?ze może mieć dużo więcej..............
2 sprawa kwity można zgubić i są rózne sytuacje niezawsze kradzież.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2016, 23:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Wiertarka do cofania licznika, stary patent.
Sam zrobiłem jakieś 15kkm w 4lata, gdzie skuter więcej stal niż jeździł ze względu na przeróbki. Więc myślę, że ten może mieć z 30-40kkm. Ale to już do oceny przy oględzinach.
Jak zgubisz kwit to nie ma problemu, żeby wyrobić nowy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2016, 7:38 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
chyba sobie ją odpuszcze a co sądzisz,o hondzie x8r?skuterzez dwusuów z 1999?warto....?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2016, 8:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Nie mam doświadczenia z silnikami Hondy.
Zerknij na Malaguti F12 z pierwszego wydania. Były zawsze tanie i miały Minarelli. Oczywiście szukaj w cieczy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2016, 8:35 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
a chonda na czym jest? bo mam okazje........jaki silnik.....?
pozatym ile to wyciągnie po blokadach?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2016, 8:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Silnik Hondy.
Po zdjęciu blokad jak wszystko koło 70-80 pewnie




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2016, 8:44 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
właśnie niewiem ztego co widze to gościu mówi,ze dał:
Jak na tę chwile:
Mechanika.
-Odblokowany Wariator od Peugeota
-Wydech Tecnigas NexR
-Przeciwtalerz Polini
-Pasek zębaty Polini
-Odblokowany seryjny moduł(max 8.500 tyś obr/min)
i mu jedzie 70-75 km w porywach wiatru to mało po takim tuningu.....co ty nato?
a yamaha aerox z tego co wiem to z blokadami wyciąga 90 km,tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2016, 8:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
8.5krpm to stosunkowo niewiele, stąd niski v-max. Po za tym to bardziej delikatne usprawnienie, niż tuning.
Aerox zależy od przekłamania licznika, ale te 85 realne spokojnie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2016, 17:14 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
mam pytanie co do tej buteleczki do odmierzania oleju ,gdzie taką buteleczkę kupić?i czy jest na niej podziałka na milimitry?bo ja odmierzyłem w szklance te 30 ml i czy szklanka dobrze wymierza?mysle ze tak szklanka jest standardowa ma 250 ml.... pozatym czy niezatrze się ten silnik......czy lepiej dolać......?a tego sie boje uważam,że może być coś gdzieś jeszcze ten olej niewypalony....czy coś w tym stylu....ale jak już wyjezdił bym to bym normalnie lał olej.....
2.bardzo ważne pytanie czy moge brac drugą osobę ze sobą jak jade? bo on narazie osiąga 50 km? i ma blokady króciec jest blokada widziałem,wiem,że na tłumiku niema,a pozatym to wydaje mi się,że to piaggio vespa jest silnik bo rama piaggio zip ale w papierach mam,że paiggio vespa......a jak to jest z tą mocą czy on ma narazie za słabą moc do 2 osób? czy blokady mu zwiększą moc? bo jak widziałem to piaggio zip z 1994.r ma dużą moc silnika bo aż 4,3 km chyba albo 4,1 km.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 0:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Butelkę kup u p. Mielocha. Odmierza dobrze.
Jak już pisałem, lepiej dolać.
Możesz brać drugą osobę. Zdjęcie blokad na pewno zwiększy moc




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 15:00 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
ale podziałka jest.....? pozatym co mam wpisać,żeby ją znależć i czy taką buteleczkę dostane w sklepie motoryzacyjnym albo gdzieś........?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 16:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
http://shop.mieloch.pl/miarka-oleju-sta ... 7708.bhtml

Masz podziałki 1:33; 1:40; 1:50 do tego osobna w ml.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 17:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
mua thaoi Chłopie udaj się do specjalistycznego sklepu, jakim jest apteka i kup strzykawkę o pojemności 20ml za jakąś złotówkę. Wtedy będziesz sobie mógł robić dokładne mieszanki, czyli jedna strzykawka na litr benzyny, cztery strzykawki na cztery litry, itp. Chyba, że szukasz magicznych przedmiotów :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 20:15 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
wlałem zamiast 50 ml oleju to 60 gdzieś czyli proporcja 1:40 a niewiedziałem ile jest dokładnie paliwa bo niemogłem spuscić bo węzyka jakoś teraz niemogłem odpiąć ale jakoś z 1,5 litra włałem już rozrobionego jak wczesniej wlewałem i zostało mi z 1 litr w kanistrze też już rozrobionego,a ze względu,że kazaliście dolać to dolałem ale za dużo bo 30 ml a miałem gdzieś z 700 ml w baku bo przjechałem 8 km to spaliłem pewnie z 300 ml paliwa ,więc jak miałem gdzieś jak odmierzyłem z 2,570 litra razem bo doałem tą reszte co wcześniej rozrobiłem,więc po spaleniu mi zostało gdzieś z 2,270 to powinnem dolać gdzieś z 15 ml a dolałem gdzieś z 25-30 ml,czy mam dolać z 500-750 ml benzyny czy jezdzić tak?....bo jest troche słabszy,ma słabszą moc....ale troszke..........no troszke..... i boje się o zapchanie znów gaznika,czy jeszcze czegoś gorszego albo o świece(zalanie),a niechce wyjść znów na palanta......pytanie czy jak doleje i pożąnnie przemieszam to czy mi się wymieszza odpowiednio? bo mam dość dwusówuw......hehhe :evil:
proszę bardzo o pomoc co robić,czy wylać tą benzynę i na nowo wszystko?z buteleczką odpowiednią......pójść z buta i kupić na najbliższej stacji.....?bo chyba tak zrobie.....

-- 02 maja 2016, 21:10 --

bo paliwa mi nieszkoda to tylko 10 zł ale nieche mi sie z buta iść ewentualnie moge autobusem podjechać..... czyli co może spuścić paliwo zobaczyć ile jest bo sam niewiem ile mi pali ale licze tak z 3 litry na 100 chociaż niewiem dokładnie ale gdzieś tyle z tego co zauważyłem
skuter ważniejszy..................niż leniswto........
nie sorka paliwa jeszcze mniej było bo zapomniałem dodać,że z pół litra mi się wylało już po rozrobieniu.......czyli było gdzieś 1750 ml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2016, 8:23 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
mua thaoi Strasznie komplikujesz sobie życie. Już pisałem wcześniej, że jak robisz samodzielnie mieszankę paliwo-olej to zrezygnuj z podawania oleju przez dozownik. Chcesz mieć idealne proporcje to kup po prostu ta strzykawkę za groszowe sprawy i po problemie. Masz dam bardzo dokładną podziałkę (co 1mm3). Lejąc olej do paliwa i dodatkowo na dozowniku to podwajasz ilość oleju w paliwie, przez to masz dużo mniejszą moc silnika, sporo dymu, sporo nagaru, który osadza się na denku tłoka, głowicy i zalepia okno wydechowe (zmniejsza jego prześwit). Na dodatek są problemy z odpalaniem, itp. I nie patrz na to co masz teraz w baku, zrób mieszankę 1:50 i zalej nią cały bak, reszta się porozchodzi i w końcu to przepalisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2016, 13:47 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
sory ale pomyłka ja już niekorzystam z dozownika tam niema oleju w ogóle tylko chodzi mi,że ja włałem do baku tego za dużo......................zle mniezoruzmiałeś...........czyli co wylać to i niejechać na tym kupić od nowa paliwo i zrobić odpowiednią mieszanke......co jest jakieś ryzyko,że coś się może stać?
albo kupić na stacji te pół litra i wymieszać to z pozostałym paliwem...? co? do stacji mam 4 km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2016, 14:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
YYYYYYYY? To mieszasz paliwo z olejem w stosunku 1:50 i jest ok...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2016, 18:22 
*

Rejestracja: 26 kwie 2016, 20:15
Posty: 39
Pojazd: piaggio vespa 2t
spoko czyli moge wymieszac te pół litra czy jakoś tak i sie przemiesza tak,czy nielepiej spuscic całkiem wszystko.....? bo wczesniej już wytłuamczyłem co i jak,że niewiedziałem ile jest paliwa i dlaczego i co i jak....jak wyżej tam..........napisałem..... jeśli tego leju jest gdzieś 15-20 ml więcej to co zrobić....? czy nic mi to niezapcha gaznika,cylindra czy czego,że niebęde mógł jechać odpalić...bo już zrobiłem tak 16 km a to trylko z tego powodu,że niemiałem paliwa by wymieszać, to co lepiej już nawet na tą stacje niejechać te 4 km i w drugą stronę 4 km,pytam się bo ja się kompletnie nieznam co i jak....mój ojciec kupe lat naprawiał samochody wszelakiego rodzaju bo jest mechanikiem ale ja tam wole sie was spytać.........




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2016, 18:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Powinieneś dostać od ojca w dupsko i tyle. Nie rozumiesz co do Ciebie piszą ludzie? Zrób mieszankę 1:50, zalej do baku i jeździj. To pozostałe paliwo z olejem "rozmai" się i będzie ok. Gorzej, gdybyś jeździł na czystej benzynie. Idź do tej cholernej apteki i kup sobie strzykawkę 20ml, bez gumowego tłoczka. Taka największa występuje cała z plastiku. Masz tam podziałkę z dokładnością do jednego mm3. Chyba dokładniej się nie da w warunkach domowych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy