Dzisiaj jest 18 sty 2025, 20:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Koniec cylindra
Post: 25 maja 2016, 15:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Siemanko, jadąc dzisiaj było nagle łuuuuuu i silnik zgasł. Myślałem, że fajka spadła, okazało się że wszystko jest ok. Próbując ponownie odpalić, wyczułem totalny brak kompresji w kopce. W domu zdjęłem cylinder i jest tragedia... coś musiało do silnika wpaść. Zdjęcie tłoka:

https://zapodaj.net/eac1e6ed54702.jpg.html


Jaki polecacie kupić cylinder do 250-300zł
Myślę nad nową chiną, nowym naraku sport 70 lub nowym motoforce sport 70

Moja aktualna china skończyła się po 6tys km przy ostrym pałowaniu




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 maja 2016, 17:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Raczej coś musiało w silniku odpaść. W pierwszej kolejności pooglądaj wszystko i spróbuj znaleźć to coś, co narobiło Tobie bałaganu w silniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2016, 17:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Bierz motoforca za te pieniądze lepszego cylindra nie znajdziesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2016, 18:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Tych szkód narobił pierścień, pękł i się odłamał. Nie ma mniejszej połowy pierścienia na tłoku, wał jest w stanie idealnym. W piątek dla pewności zdejmę gaźnik,króciec, membranki i wleję benzynę do skrzyni korbowej i będę psiukał kompresorem ile wlezie. Można tak?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2016, 18:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak najbardziej można. Są dostępne w hipermarketach budowlanych takie sondy na giętkim ramieniu z magnesem neodymowym na końcu. Kosztuje nie wiele, a zawsze większe kawałki wyciągniesz. Mi się kilka miesięcy przytrafiło to samo, tylko fragment pierścienia został wbity w denko tłoka. Najciekawsze jest to, że sam nie pękł tylko zahaczył o okno płuczące cylindra. Dojechałem na tym do domu (odcinek około 8km).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2016, 19:52 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gaźnik masz taki jak w podpisie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2016, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Gummma pisze:
Jak najbardziej można. Są dostępne w hipermarketach budowlanych takie sondy na giętkim ramieniu z magnesem neodymowym na końcu. Kosztuje nie wiele, a zawsze większe kawałki wyciągniesz. Mi się kilka miesięcy przytrafiło to samo, tylko fragment pierścienia został wbity w denko tłoka. Najciekawsze jest to, że sam nie pękł tylko zahaczył o okno płuczące cylindra. Dojechałem na tym do domu (odcinek około 8km).


To zobaczę u siebie w sklepie, kiedyś podsyłaliście mi link jak to wygląda. Ja mam właśnie na kanałach płuczących takie przytarcie/wyszczerbienie

n0ooRt pisze:
Gaźnik masz taki jak w podpisie?


Chyba w podpisie mam wpisany cały swój set :D Tak, gaźnik mam taki jak w podpisie. Pod motoforce sporta 70 kupię używane 19mm




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2016, 20:27 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
No to już wiadomo skąd to zatarcie.Nawet nie wiesz jak duża różnica jest pomiędzy gaźnikiem 16mm a 17,5mm .Zmieniaj gaźnik przynajmniej na 19mm bo zarzniesz kaźdy cylinder ,a tym bardziej że lubisz przypałowac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2016, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
n0ooRt pisze:
No to już wiadomo skąd to zatarcie.Nawet nie wiesz jak duża różnica jest pomiędzy gaźnikiem 16mm a 17,5mm .Zmieniaj gaźnik przynajmniej na 19mm bo zarzniesz kaźdy cylinder ,a tym bardziej że lubisz przypałowac.


No to jak trzeba to trzeba, a czy chine 70/ motoforce sport 70 nie będzie zalewać na 21mm? Bo mógłbym kupić 21




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 maja 2016, 2:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Nie będzie ci zalewać ,nawet na 24 da się dobrze wyregulować.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 maja 2016, 6:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przyczyną obarczałbym jakość chińskich zestawów. Kolega Grubek ma gaźnik 16 przy pojemności 70cc, u mnie stało się podobnie tylko na 50cc i gaźniku 16. Cylinder praktycznie nie ucierpiał, jedynie wygięło kraniec okna płuczącego do wewnątrz kanału.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 maja 2016, 6:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Ale gaźnik i tak mnie denerwował, skuter z miejsca ruszał z wyciem oporowo,a na rozgrzanym silniku i postoju, dasz manetkę od 0 na pełną to nie ma płynnego przyśpieszenie tylko wejdzie jakoś tak na obroty i przez 1sec jakby nie miał wystarczająco paliwa na ten moment. (Nie da się tego wyregulować dyszą,mieszanką, iglicą)

No to zamówię gaźnik 21mm, powinna być frajda z jazdy :) A razem z gaźnikiem muszę kupić krócieć ''większy''?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 maja 2016, 7:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W teorii jeżeli da się zamontować nowy gaźnik na starym króćcu ssącym to nie. W praktyce warto zmienić ze względu na większą przepustowość. Idąc dalej to i zawór membranowy pasowałoby zastosować "lepsiejszy".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 maja 2016, 10:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Gummma pisze:
W teorii jeżeli da się zamontować nowy gaźnik na starym króćcu ssącym to nie. W praktyce warto zmienić ze względu na większą przepustowość. Idąc dalej to i zawór membranowy pasowałoby zastosować "lepsiejszy".


Okej.



Jeszcze ostatnie pytanko, czy np. cylindry 70cc ''racing bee taiwan'' są troszkę ''lepsiejsze'' od zwykłej chiny 70 no name? Tak się zastanowiłem, zawsze w tym moim skuterku siedzą cylindry chińskie i jestem z nich zadowolony, podstawą jest ''jak dotrzesz tak masz'' często na dotarciu przyśpieszam zwalniam, tak żeby skuter się docierał w każdym zakresie obrotów (oczywiście patrzę na temp. żeby nie przegrzać) , dbam o jakość i ilość oleju. To może ten cylinder ''racing bee'' dawałby radę? Ogólnie ja nie jeźdże po dotarciu cały czas na maxymalnych obrotach ile się da. Tylko mam prędkość max 90km/h to sobię prytam spokojnie 60-70km/h, a jak widzę ładny odcinek drogi to w palnik

-- 26 maja 2016, 11:37 --

Albo czy MORETTI jest troszkę ''lepsiejszy'' od zwykłej chiny no-name? Tak wiem, że wszystko to jest chiną :D




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 maja 2016, 12:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zadałeś dosyć skomplikowane pytanie. Wiadomo, że większość jest Made in China. Same cylindry nie są tragicznie obrobione (żeliwo, bo tylko tych używam) ale tłok, pierścienie, itp pozostawiają wiele do życzenia. Zbyt dokładne pasowanie tłoka zrobi robotę. Dodatkowo grubość uszczelek w zestawie zrobi dodatkową.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2016, 9:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Czyli te made in china zależy od tego czy chińczyk miał humor czy nie :mrgreen: Czyli loteria. Mi akurat tłok się trafił taki że mogłem pałować, a in nie puchł. Chyba, że to zależy od dotarcia, bo starałem się dobrze dotrzeć. Zależy od funduszy, bo bym wolał już "przynajmniej" tego naraku sport 70. Trzeba będzie u rodziców popracować, bo jestem na ich utrzymaniu :D

-- 26 maja 2016, 18:42 --

Do cylindra chciałbym jeszcze kupić wzmocnione łożysko igiełkowe top racing (to co wchodzi w korbe). Tylko pytanie, skąd mam wiedzieć jaki jest jego rozmiar?

-- 28 maja 2016, 10:34 --

Zdecydowałem się na kupno cylindra motoforce sport 70 razem z łożyskiem igiełkowym na korbe top racing. Do tego dokupuję gaźnik 19mm, kilka dni po tym jak cylinder przyjdzie. Na gaźniku 16mm nie chcę jeździć na sporcie 70 tym bardziej na dotarciu, ale czy mogę go na tej 16 tylko odpalić żeby poprytał? Pozdrawiam




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2016, 9:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Możesz odpalić nic mu nie będzie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2016, 10:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
A za nim gaźnik nie przyjdzie to mogą na najniższym rowku i ustawionej dużej dawce paliwa podocierać z max 50km/h na niskich obrotach przed dzień-dwa czy lepiej nie ryzykować?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2016, 11:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Grubek pisze:
ale czy mogę go na tej 16 tylko odpalić żeby poprytał?
Możesz ,tylko pytanie po co ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2016, 15:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
n0ooRt pisze:
Grubek pisze:
ale czy mogę go na tej 16 tylko odpalić żeby poprytał?
Możesz ,tylko pytanie po co ?



No chyba jak cylinder nowy to skuter powinien pochodzić z 10minut i ostygnąć.

Kurczę mam wybór :roll: naraku sport 70 odrazu z gaźnikiem 19mm lub sam motoforce sport 70 i bym musiał odkładać kase na gaźnik. Na mocy mi też zależy. I czy ten przykładowo naraku z dobrymi częściami i regulacją da rade pójść 95-100km? Bo china miała ciężko




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy