Dzisiaj jest 18 sty 2025, 13:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 cze 2016, 13:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
n0ooRt pisze:
Przyjrzałbym się gniazdu w korbowodzie pod to łożysko igiełkowe.Możliwe że jest już jajowate lub wybite.
Grubek pisze:
I zdążyłem go 1 raz przeciągnąć do 105km/h
Grubek pisze:
Cylindrem za 450zł najeździłem się 250km..
Szkoda słów.



Jeśli o to ci chodzi, cylinder był prawidłowo docierany. Pierwsze 100km spokojnie max 40km/h, ruszanie z 1/4 manetki i nie przegrzewanie silnika. Przy 200 zaczęłem jeździć ze zmiennymi obrotami, a było akurat z górki przeciągnąłem go, żeby się w każdym zakresie obrotów docierał :angry:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 cze 2016, 15:24 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Grubek pisze:
przeciągnąłem go, żeby się w każdym zakresie obrotów docierał :angry:
No to go przeciągnałeś.Obstawiałbym na wye...robione gniazdo pod łożysko igiełkowe na korbowodzie + pałowanie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2016, 9:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
ale ja go przeciagnąłem 2 dni przedtym co się stało

-- 26 cze 2016, 19:34 --

Wał do wymiany. Korbowód chodzi od jednego boku do drugiego lewo prawo

-- 27 cze 2016, 10:54 --

Pytanie: Czy warto kupywać wał z WYPEŁNIACZAMI? Jaka jest różnica?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2016, 18:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Grubek pisze:
Pytanie: Czy warto kupywać wał z WYPEŁNIACZAMI? Jaka jest różnica?

Warto, bo zmniejszasz pojemność skrzyni wału korbowego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2016, 7:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Czy ten wał jest okej? https://www.smugi.pl/product-pol-783-Wa ... eway-.html




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2016, 7:43 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Widziałeś kiedyś wypełniany wał?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2016, 7:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
n0ooRt pisze:
Widziałeś kiedyś wypełniany wał?


Nie mam funduszy na wypełniany wał, ten co wysłałem jest zwykły. Wypełniacze to takie cieżarki dodatkowe




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2016, 9:55 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Grubek pisze:
Wypełniacze to takie cieżarki dodatkowe
Na pewno ? Pooglądaj takie wały a zmienisz zdanie.Większośc z nich ma mniejszą wagę z wypełniaczami niż wały seryjne.Kombinujesz jak koń po górę.Po co ładujesz się w tuning skoro nie masz kasy? .Tu niema środków zastępczych .Chcesz moc to trzeba zainwestowc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2016, 19:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
n0ooRt Dokładnie.
Cytuj:
Wypełniacze to takie cieżarki dodatkowe


To nie są ciężarki tylko wypełnienia z tworzywa sztucznego (nie maltretuj mnie o skład chemiczny, bo nie znam i mam to w cyku :D ). Te wypełniacze są leciutkie, ze względu na zachowanie przeciwwagi. W standardowych wałach są takie dwa półksiężyce, w wypełnianym tego nie ma, bo są pełne krążki metalu i przez to zastosowano te kółeczka z tworzywa sztucznego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2016, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Gummma pisze:
n0ooRt Dokładnie.
Cytuj:
Wypełniacze to takie cieżarki dodatkowe


To nie są ciężarki tylko wypełnienia z tworzywa sztucznego (nie maltretuj mnie o skład chemiczny, bo nie znam i mam to w cyku :D ). Te wypełniacze są leciutkie, ze względu na zachowanie przeciwwagi. W standardowych wałach są takie dwa półksiężyce, w wypełnianym tego nie ma, bo są pełne krążki metalu i przez to zastosowano te kółeczka z tworzywa sztucznego.


Ok :mrgreen: A jak z tym wałem? W coraz grubsze ''tuningi'' skończyłem się bawić po zatarciu streetraca. Wystarczy mi china 70, pro replica, gazior 19.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2016, 21:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Kup dobry wał, dobre łożyska i wszystko, co w przyszłości nie zmusi Cię do wydzierania i rozbebeszania silnika. Założysz mocniejszy to bez wymiany wiele zestawów zajedziesz, a je wymienisz szybko. Do składania karterów polecam pastę Dirko, weterani tego forum polecali i jestem zadowolony z tego ustroistwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2016, 21:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
No teraz już nie oszczędze jak przedtem. Wał kupie lepsiejszy, łożyska na wał SKF metal c4, igiełkowe posrebrzane. Rozbierać znów silnika mi się nie chce, dużo z tym roboty. A podstawa to go wyczyścić dokładnie

-- 29 cze 2016, 22:54 --

A z tym, że ''szybko wymienisz zestawy'' to jakaś sugestia? :mrgreen: Ja cylindrów szybko nie zajeżdzam :lol: No streetrace się trafił szybko


A do złożenia karterów może być taki sylikon wysokotemperaturowy? https://www.google.pl/search?q=silikon+ ... T4Eu_0M%3A




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2016, 8:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Ja bym na twoim miejscu dobrze wyczyścił kartery, odtłuścił i zwykłe uszczelki dał. Nie ma żadnych wycieków, wygląda estetycznie i silnik nie przepala resztek silikonu, który gdzieś tam się wycisnął :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2016, 20:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Grubek pisze:
A z tym, że ''szybko wymienisz zestawy'' to jakaś sugestia? :mrgreen: Ja cylindrów szybko nie zajeżdzam :lol: No streetrace się trafił szybko

Nie sugerowałem stylu jazdy tylko jakości danego kitu, czy też wady fabrycznej dobrego zestawu. Shit happens.
Cytuj:
Ja bym na twoim miejscu dobrze wyczyścił kartery, odtłuścił i zwykłe uszczelki dał. Nie ma żadnych wycieków, wygląda estetycznie i silnik nie przepala resztek silikonu, który gdzieś tam się wycisnął :)




Z czyszczeniem to podstawa ale co da uszczelka pomiędzy karterami? Chyba, że powierzchnie płasko uszczelniające są tak zdezelowane, że tylko to pomoże. Napisałem o paście Dirko, nie silikonie. W zasadzie też nie jest zły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lip 2016, 18:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Łożyska na wał SKF (15zł 1szt.) FAG (15zł 1szt.) NTN (18zł 1szt.). Które wziąć? Doradźcie najlepsze, bo teraz na takich podstawach nie będę oszczędzał pieniędzy. Oczywiście proszę z tych 3 co wymieniłem. Pozdrawiam




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2016, 7:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Ja ze swojej strony polecam koyo teflon.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2016, 8:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Na lewej stronie wału mam czytelny rozmiar łożyska 6204, a z prawej strony jest niewidoczny. Czy obydwa łożyska są 6204? Wyglądają na takie same




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2016, 9:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Grubek pisze:
. Czy obydwa łożyska są 6204?
Tak.
Jakościowo wszystkie łożyska podane wyżej są porównywalne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2016, 17:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
''Piszczenie'' podczas jazdy może być przez to , że łożysko wału obraca się w gnieździe? Będę musiał zamontować z klejem do łożysk.
Jeszcze mam dziwny problem z tymi wibracjami, gdy koło jest założone jak się pcha co obrót koła jest specyficzne stuknięcie, takie bicie jakby z przełożeń. Od czego to może być?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2016, 6:41 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Grubek pisze:
''Piszczenie'' podczas jazdy może być przez to , że łożysko wału obraca się w gnieździe? Będę musiał zamontować z klejem do łożysk.
Po rozbiórce sprawdź czy nowe łożysko wpada lub lekko wchodzi w karter ,jeśli tak to wymiana karteru. Klejenie nic nie da ,zbyt duże obciążenia.Jazda na takim karterze mimo wymiany łożyska zaowocuje zatarciem i rozsypaniem się łożyska i w efekcie remontem silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy