Dzisiaj jest 10 lis 2024, 6:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lip 2016, 22:40 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 22:34
Posty: 24
Pojazd:
Siema mam pytanko czy uszczelka powinna byc pod zaworem (pomiędzy zaworem a silnikiem) czy pomiędzy zaworem a króćem?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lip 2016, 10:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
między zawór a karter




_________________

Motór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 15:42 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 22:34
Posty: 24
Pojazd:
a i jeszcze mam pytanko żeby nowego tematu nie zakładać, kupiłem świecie BR8ES NGK i przyszła z długim gwintem a wcześniej miałem z krótkim i czy tak ma być czy się pomylili w sklepie
2) mam starą świece BR6ES i jaka powinna być przerwa na tych 2 świecach?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 17:07 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
jaki to silnik ? jak kupiłeś BR8ES to dobrze dali E oznacza długi a BR8HS krótki gwint przerwa ok 0,7 mm , podejście jaką mam to założę o kant dupy rozbić albo będzie łapać nagar , lub jak ma być krótki gwint wywalisz dziurę w tłoku i zniszczysz łożyska korbowodu jak konkretnie kopniesz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
Przerwa to 0,07 mm a nie 0,7 xDD
Jak będzie długa świeca, to będzie czuł że mu zablokowało, do LC-chłodzonego cieczą dajesz świecę z długim gwintem, Ac-chłodzony powietrzem dajesz z krótkim gwintem




_________________

Motór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 23:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Pawello21 pisze:
Przerwa to 0,07 mm a nie 0,7 xDD
Jak będzie długa świeca, to będzie czuł że mu zablokowało, do LC-chłodzonego cieczą dajesz świecę z długim gwintem, Ac-chłodzony powietrzem dajesz z krótkim gwintem

Że siedem setnych?
Coś chyba pomyliłeś.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2016, 18:30 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 22:34
Posty: 24
Pojazd:
mam 97 chłodzoną cieczą to zostawić tą z długim gwintem i ustawić 0,7?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2016, 19:13 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Tak daj długą przerwa ok. 0,7 mm , było by czuć albo by nie było przy kopnięciu , tłok łapie najwyższy punkt dopiero jak silnik pracuje a nie jak rusza się kopkę delikatnie ręką




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy