Dzisiaj jest 23 lis 2024, 9:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 paź 2017, 17:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Witam wszystkich po raz kolejny :twisted:

Od razu chciałbym powiedzieć, że jeszcze nie wiem czy projekt zostanie w ogóle rozpoczęty. Muszę rozebrać cały motocykl i zobaczyć w jakiej kondycji jest silnik i poszczególne części.
Jest to dość konkretny unikat i nawet za granicą ciężko o części, więc jeśli będą jakieś poważne usterki po prostu nie będzie sensu dokładać aż takiej gotówki do niego (tarcze sprzęgła z Włoch, około 400zł z wysyłką). No więc zapytacie dlaczego otwieram ten temat? Po to aby każdy mógł zobaczyć jak wyjątkowy może być motocykl praktycznie zapomniany na świecie.

Wielu z Was zapewnie śledziło moje poprzednie projekty (Aprilia Af1 Sport Pro) oraz (Gpr Nude). GPR została zamieniona z dopłatą dla mnie (2/3 tego za ile GPR stała pod koniec) na coś totalnie egzotycznego, i coś o czym napewno mało kto słyszał, jest to motocykl równie unikalny jak i dziwny jak Gilera CX.

Przedstawiam Wam Gilerę MX-R 125 cc, 2t, 1991 rok produkcji. Dam sobie rękę uciąć że mało kto z Was o niej słyszał, teraz więc wpisujecie nazwę w google i co widzicie? no nic... po prostu okropną, starą, kanciastą włoską konstrukcję. Nic z tych rzeczy, Gilerka jest bardzo zaawansowana i wydziwiona konstrukcyjnie!

Zamiast baku schowek na kask - czemu nie?
SIEDEMNASTO LITROWY BAK POD SILNIKIEM - no bo schowek na kask był ważniejszy.
Pompa paliwa - wymuszona położeniem baku
GÓRNY DYFUZOR wraz z katalizatorem pod siedzeniem a z zadupka wystające dwie rurki - no takie webasto dla pasażera!
Instalacja elektryczna naszpikowana modułami i czujnikami - no przecież im więcej się może zepsuć tym lepiej!
Czasza bez szyby, odlana w całości razem z boczkami - w razie szlifa przecież będzie prościej wymienić i taniej... (sarkazm)
Naciąg łańcucha regulowany za pomocą obrotowych mimośrodów - bądzmy unikalni! pewnie kiedyś powiedział jakiś inżynier Gilery!
Termostat produkowany tylko i wyłącznie przez Gilerę - bądźmy unikalni!
Zawór wydechowy sterowany popychaczem z silnika - im mniej elektryki tym lepiej (tsaa)
Plastiki wykonane z jakiegoś tworzywa przypominającego styropian

Gilera jest w stanie opłakanym wizualnie, mechanicznie raczej nie brakuje niczego, muszę sprawdzić silnik oraz znaleźć iskrę ( na pewno nie jest zatarty).

Plany:
-Sprawdzić czy jest jakikolwiek sens rozpoczynania projektu, weryfikując stan i dostępność części.

Łapcie kilka zdjęć na rozgrzewkę !
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tak tu naprawdę nie ma baku!
Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 paź 2017, 20:42 przez Pulsar, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 paź 2017, 18:36 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 138
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
aprillia mx/mc ?

-- 01 paź 2017, 19:36 --

Gilera MXR 125 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2017, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
johnsonpl pisze:
aprillia mx/mc ?

-- 01 paź 2017, 19:36 --

Gilera MXR 125 ?


Bingo! zadanie było trudne, ja sam nie wiedziałem o istnieniu takich dziwactw w tym motocyklu dopóki go nie kupiłem!

Rozebrałem ją dziś prawie do gołej ramy i wyjąłem silnik w celu sprawdzenia. Niestety pod koniec padł mi aparat, ostatnie zdjęcie jest gdzieś z etapu wyjmowania dyfuzora.

Stwierdziłem na wstępie kilka braków i wad w Gilerce:
- Brak błotnika tył, nie oryginalny błotnik przód
- Brak zawiasu klapy schowka na kask
- Okropnie połamane plastiki (czacha i boczki na szczęście w całości)
- Miękka pompka hamulca tył
- Wgnioty w dyfuzorze
- !!! HIT!!!! Wspawany ciężarek do wyważania kół w magneto !!!!!!!!!
- Klej na gorąco gdzieś w iskrowniku (zobacze dokładnie po zrzuceniu magneta)
- Brak iskry (Wada o jakiej wiedziałem)
- Cieknące lagi
- O oponach szkoda się wypowiadać

Plusy!
- Sprawna, oryginalna i kompletna instalacja elektryczna
- Kompletny silnik, sprawny zawór wydechowy, duża kompresja, cylinder nie zatarty
- Gaźnik Dellorto 28mm
- Bak bez wycieków (pompa paliwa do weryfikacji)

Łapcie trochę fotek!
Obrazek
(Wlew paliwa, korek posiadam!)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
(To jest własnie bak)
Obrazek
Obrazek
(A to jest całość)
Obrazek
(Ta czarna pucha to też cześć wydechu)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tutaj już dwa ostatnie zdjecia cykane telefonem, tak żebyście mieli pogląd co można zrobić samemu w niecałe 4 godziny, rozbierałem ją z takiego stanu jak w pierwszym poście.
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2017, 21:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2016, 16:52
Posty: 135
Pojazd:
Schowek zamiast baku skąd ja to znam :lol:
Dobrze że rama korozji nie ma. I silnik jako taki w dobrym stanie.
Moim zdaniem najważniejsze aby jeździć. Plastiki plastikami :)




_________________

Obrazek
Gilera DNA

Obrazek
Romet 717




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2017, 14:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
Pulsar, Jeżeli będziesz kontynuował ten projekt to będzie chyba najciekawszy na forum według mnie. Prócz jeszcze tej czerwonej cagivy. :)




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2017, 18:06 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 138
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
Pulsar, Normalnie wróżbita maciej haha kolega miał podobną stąd skojarzyłem ten model ;d

Rozbieraj czyść rób wszystko po trochu a na pewno stary 2takt ci się jeszcze odwdzięczy :mrgreen: :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2017, 10:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
No więc dobre wieści dzisiaj będą !
Silnik rozebrałem praktycznie cały, pozostaje mi opatentować jakiś ściągacz do magneta.
Z góry przepraszam za jakość zdjęć aczkolwiek nie chciałem brać lustrzanki do tak brudnej roboty.

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ktoś ma jakieś sugestie czy zostawić taki tłoczek i cylinder, czy oddać lepiej na szlif/honowanie i wymianę tłoka?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Jest tuleja z motor-techu i chyba zrobiony lekki porting kanałów.
Obrazek
Obrazek

Dół silnika wygląda jakby był złożony kilka minut wcześniej na najnowszych częściach. Czerwone zębatki były chyba dorabiane na zamówienie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wgląd do skrzyni!
Obrazek

Obrazek

Poczyściłem też inne części.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek

#edit
Motortech wycenił naprawę na 450 zł bez uszczelek!
340 tłok, 60 szlif, 50 planowanie.

Muszę to wszystko przemyśleć, w sobotę spróbuję zdjąć magneto.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2017, 11:20 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 138
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
Pulsar pisze:
No więc dobre wieści dzisiaj będą !
Silnik rozebrałem praktycznie cały, pozostaje mi opatentować jakiś ściągacz do magneta.
Z góry przepraszam za jakość zdjęć aczkolwiek nie chciałem brać lustrzanki do tak brudnej roboty.

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ktoś ma jakieś sugestie czy zostawić taki tłoczek i cylinder, czy oddać lepiej na szlif/honowanie i wymianę tłoka?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Jest tuleja z motor-techu i chyba zrobiony lekki porting kanałów.
Obrazek
Obrazek

Dół silnika wygląda jakby był złożony kilka minut wcześniej na najnowszych częściach. Czerwone zębatki były chyba dorabiane na zamówienie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wgląd do skrzyni!
Obrazek

Obrazek

Poczyściłem też inne części.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek

#edit
Motortech wycenił naprawę na 450 zł bez uszczelek!
340 tłok, 60 szlif, 50 planowanie.

Muszę to wszystko przemyśleć, w sobotę spróbuję zdjąć magneto.





Ogólnie nie polecam motor-techu lepiej wyślij do JackMotors lub WojtalaGarage mi motortech zniszczył tylko cylinder i wał źle wycentrowali :evil: :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2017, 21:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
No więc na razie silnik zostaje poskładany tak jak jest, zajmiemy się poszukiwaniem iskry. Tłok nie jest w najgorszym stanie, luz na pierścieniach jest w porządku. Tarcze sprzęgłowe jeszcze trochę mięska mają, sprzęgło pracuje prawidłowo, nie ma rowków na koszu sprzęgłowym.
Zreanimowałem też zacisk i pompę tylnego hamulca który był strasznie zapieczony
Jutro poskładam silnik i postaram się dotoczyć ściągacz do magneta. Niestety uszczelki do tego silnika kosztują około 200-250zł więc przy demontażu głowicy bardzo uważałem, założę stare uszczelki i delikatnie przesmaruję je sylikonem z obu stron.
Na chwilę obecną udało mi się rozłożyć motocykl do ostatniej śrubki. Czuję że na pewno będę sie dość ostro denerwował przy podpinaniu elektryki bo nie porobiłem sobie zdjęć, a z kolorami u mnie średnio :roll: :mrgreen:
Bardzo się wciągnąłem w projekt i naprawdę chcę przywrócić tego trupa do choćby połowy swojej świetności.
Niestety roboty jest bardzo dużo, a dziennie mogę poświęcić około godziny, góra dwóch na całe grzebanie.

Zaopatrzyłem się również w nowe zabawki, po zakupie cały wieczór siedziałem w pokoju i bawiłem się jak dziecko :lol:

Obrazek
Obrazek

Dość dokładnie wyczyściłem zawór wydechowy, wszystkie elementy które wymagały przesmarowania dostały nowy smar.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Gaźniczek po czyszczeniu, korci mnie zainwestować w myjkę ultradźwiękową ale to raczej dopiero w przyszłości.
Obrazek

Dzieje się ...
Obrazek

Zobaczcie jak wygląda mały garaż, dość mocno zapełniony w którym poukładany jest motocykl rozebrany do ostatniej śrubki.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wbrew pozorom jestem w stanie odnaleźć się w tym syfie, niedługo powinny wylecieć mebelki który czekają na montaż i tylko mi zawadzają, wtedy definitywnie przemebluję sobie moją oazę. W planach jest zrobienie blatu przez całą długość garażu (od miejsca gdzie obecnie stoi szafka z silnikiem, aż do ściany przeciwnej, będzie to około 4m). W głowie świta też jakieś płytki na podłogę, solidne oświetlenie oraz coraz większe doposażanie się w narzędzia.

Patentów ciąg dalszy ... rotor pompy wody od Gilery ...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2017, 9:58 
*

Rejestracja: 09 wrz 2017, 22:58
Posty: 125
Pojazd: Cagiva Mito

Ostrzeżenia: 1
no i zajebiscie...trzeba ratować te motorki bo za kilka lat, będą kosztowały naprawdę sporo ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2017, 10:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
No więc przy moto ostatnio nie działo się zbyt wiele, nie miałem w ogóle czasu na jakiekolwiek grzebanie.

Silnik został poskładany, oryginalne uszczelki wspomogłem lekko sylikonem, niestety uszczelki musiałbym ściągać z Włoch czy Francji a na to sobie nie mogę na razie pozwolić nie wiedząc w jakiej kondycji jest skrzynia biegów.
Obrazek
Obrazek

Wszystko zostało dokładnie odtłuszczone i wyczyszczone.
Obrazek

Obrazek

Czasami nie zaszkodzi odrobina fantazji :D
Obrazek

Bardzo podobają mi się kształty tego silnika!
Obrazek

Udało mi się zdjąć magneto i to co ujrzałem pod nim przyprawiło mnie o zawroty głowy ...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jak widać na zdjęciach, nad wałkiem zdawczym brakuje kawałka karteru, wygląda na to że komuś pękł łańcuch podczas jazdy. Na całe szczęście karter jest szczelny i brakuje tylko mocowania osłony zębatki oraz magneta, które bardzo łatwo można dorobić.
Obrazek

Napisałem do firmy Digitech która profesjonalnie zajmuje się naprawą zapłonów w motocyklach. Panowie po zdjęciach wycenili mi naprawę mojego zapłonu na około 800zł. Dowiedziałem się też że mój moduł jest nie właściwy do tego zapłonu dlatego cewka uległa spaleniu. Gilera w tych samych silnikach montowała 2 rodzaje zapłonów (z odkrytymi cewkami i zalany czerwoną masą) różniły się one stożkami na magnetach itd. itd. oraz dwa lub trzy rodzaje modułów zapłonowych.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Szczęśliwie udało mi się wychaczyć używany, sprawny zapłon za 1/4 tego co chciał Digitech, muszę u nich dorobić ten nieszczęsny moduł, wyjdzie to około 260zł.

Mam nadzieję że po tych zakupach Gilercia będzie już w 100% sprawna i będę mógł brać się za wizualkę.

Co do wizualki to chciałbym ją przywrócić do oryginału łącznie z naklejkami, trzeba będzie je dorobić u kogoś bo oryginałów nie dostanę.

Zastanawiam się nad dwoma opcjami:
Kolor czarny:
Obrazek
Obrazek


Kolor biały:
Obrazek
Obrazek

Silniczek chcę doprowadzić mniej więcej do takiego wyglądu, na pewno nie będzie to łatwe, ale myślę że mi się uda.
Obrazek

Mam sporą motywację żeby skończyć projekt, ta krowa czeka na dzień zakończenia prac przy Gilerze, wtedy zostanie otwarta, myślę że Gilerę też trzeba będzie poczęstować.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2017, 12:36 
*

Rejestracja: 09 wrz 2017, 22:58
Posty: 125
Pojazd: Cagiva Mito

Ostrzeżenia: 1
Stary, jak ukończymy razem te projekty, to wpadam do Ciebie z butelka Jacka...umowa? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2017, 9:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
CallMeMate pisze:
Stary, jak ukończymy razem te projekty, to wpadam do Ciebie z butelka Jacka...umowa? :D


Stoi! :D takich projektów jak nasze jeszcze chyba na Mielochu nie było :?: Trzeba pokazać że ze złomu też da się zrobić cudeńko. Motocykle im starsze, tym większą mają duszę i taki sentyment jest do nich.
Osobiście bardzo kocham stare sporty w dwusuwie, żadne Simsony, MZ-tki czy WFM-ki nie robią na mnie wrażenia, jedynie japońskie lub włoskie konstrukcje mają to coś, są ponadczasowe.

!WAŻNE!
Tak apropo, gdyby ktoś słyszał/widział że brat, ciotki, matki, siostry kuzynki miał/ma jakieś części/schematy/informacje do Gilery MX-R 125 to bardzo proszę o donosik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2017, 17:50 
*

Rejestracja: 09 wrz 2017, 22:58
Posty: 125
Pojazd: Cagiva Mito

Ostrzeżenia: 1
Stary, jak ja Ciebie dobrze rozumiem ... wczoraj wystartowałem ze zbiórką pieniędzy, bo chce po skończonym projekcie Mito, pojechać do fabryki Ducati w Milanie jako pierwszy, to tak mnie zbesztali, że nie wiedziałem na czym swiat stoi...

Co do Twojej gilery, napisz do mnie na priv, dam Ci numer telefonu do siebie... Wczoraj oglądałem części do Ducati i wiem, że jest coś podobnego do Twojej. Nie oglądałem bardzo dokładnie, ale mozemy zgadać sie na skype, ja tam pojade, odpale neta i na zywo bedziesz mi mowil, co mam robic :D Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2017, 21:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Raczej nie chcę zamienników ani innych części zakładać do Gilery, fajnie by było zrobić w 100% oryginał. Chcę zrobić ją na tip, top bez odwalania fuszerki. Ma to być mój "flagowy" projekt. Nigdy nie podejmowałem się aż tak dużej renowacji. Mam nadzieję że efekt wyjdzie niesamowity.

Zapraszam też do mojej strony na Facebooku: https://www.facebook.com/KolorowyGarage/

Miałem wczoraj caluśki dzień dla siebie więc zabrałem się za czyszczenie ramy i kilku innych pierdół.
Przed:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zrobiłem małe porządki, od razu widać że jest więcej miejsca.
Obrazek

Dowiedziałem się kolejnej, szokującej rzeczy o Gilerce ! :D Siedzą w niej 16"..... skręcane .... felgi.
Obrazek

Wymyśliłem też jak poprawić jakość moich fotek, bo lustrzanka nie jest moja i nie chce jej używać w takich warunkach. Napiszcie co sądzicie o tym pomyśle, co tu jeszcze można usprawnić?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Opona z tyłu, najprawdopodobniej jest oryginalna ... z 91 roku ... Obrazek

Stan ramy pozostawiał wiele do życzenia więc wpadłem na pomysł żeby ją odmalować ...
Pierwsza przymiarka do "komory lakierniczej"
Obrazek

Małe, szybkie zakupy.
Obrazek

Ostatecznie postanowiłem malować na strychu ponieważ nie ma tam tyle kurzu i jest dość dużo miejsca.
Obrazek

Efekt końcowy(zdjęcia robione przy słabym świetle i wydaje się jakby prześwitywał podkład)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nie spodziewałem się że aż tak ładnie uda mi się pomalować sprayem. Wyszło to dużo lepiej niż malowanie plastików kompresorem przez mojego znajomego który niby ma dość spore doświadczenie w malowaniu.
To było moje pierwsze poważne malowanie sprayem w życiu i efekt naprawdę wyszedł bardzo zadowalający. Co prawda w niektórych miejscach mogłem się bardziej przyłożyć w przygotowywaniu ramy poprzez szpachlowanie ubytków w starym lakierze(nie robiłem tego), ale podkład dość ładnie to zakrył. Udało mi się nie zrobić ani jednego zacieku.

Nie polecam malować w niewentylowanym pomieszczeniu, to w powietrzu to nie kurz a drobinki farby, po malowaniu było w powietrzu srebrno jeszcze ponad godzinę.
Obrazek

P.S Pozdrawiam moją dziewczynę która wiernie pomaga mi w pracach i sama prosi żebyśmy szli coś pogrzebać przy Gilerze. Wiernie czyta każdy mój projekt, mimo iż nie ma bladego pojęcia o czym w większości tu piszę. Na pewno kiedyś zaczniemy projekt motocykla dla niej, ale aktualnie muszę się troszeczkę dorobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2017, 10:08 
*

Rejestracja: 09 wrz 2017, 22:58
Posty: 125
Pojazd: Cagiva Mito

Ostrzeżenia: 1
I bardzo dobrze mordo :D

Będą dwie fajne sztuki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2017, 21:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Doszedł dzisiaj zapłon który kupiłem używany.
Pójdzie on na sprawdzenie do Digitech Będzin. Chłopaki mają mi także dorobić odpowiedni moduł i zrobić to wszystko tak żeby była igiełka w sprawie zapłonu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2017, 20:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
Pulsar, Bardzo fajnie czyta się ten projekt mam nadzieję,że nie długo zobaczę ją na kołach. :) Powodzenia w pracach ! P.S maluj ją na biało. :mrgreen:




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2017, 21:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Daw_id012 pisze:
Pulsar, Bardzo fajnie czyta się ten projekt mam nadzieję,że nie długo zobaczę ją na kołach. :) Powodzenia w pracach ! P.S maluj ją na biało. :mrgreen:


Bardzo dziękuję, do postawienia na koła jeszcze dość daleka droga. Myślę że przed grudniem będzie ciężko skończyć ze wszystkim. Być może Gilera zostanie przywrócona do życia w nowym roku? kto wie :D

Wszystko popsułeś, właśnie wszedłem na mielocha z zamiarem zadania pytania kto zgadnie jakiego koloru lakier kupiłem...
Stanęło na tym że Gilera będzie koloru białego. Osobiście bardzo mi się podobała, dziewczyna stwierdziła że chyba chory jestem, nie dość że kupiłem tak brzydki motocykl to jeszcze kolor mu spieprzę doszczętnie. Niestety Ona uparła się przy moim projekcie Derbi GPR, że musi być czarna, no to teraz była moja kolej do podjęcia decyzji.

Na chwilę obecną widząc jak wyszło mi malowanie ramy, postanowiłem użyć farby w sprayu. Bardzo tanio wychodzi, bo około 100zł za materiał na cały motocykl łącznie z ramą i innymi pierdołami.
Nie bójcie się że będzie kiepsko pomalowane, jeżeli sprayami wyjdzie kicz no to mam odłożone trochę gotówki na malowanie u lakiernika.
Zestaw reparacyjny z włóknem szklanym oraz żywicą już zakupiłem, teraz muszę jeszcze kupić szpachlę z włóknem szklanym.
Obrazek

Paczka do Digitechu już spakowana, jutro rano zostanie wysłana. Czas diagnostyki całego układu oraz dorobienia modułu to pewnie około 2 tygodni.

Tutaj porównanie starego zapłonu z tym który kupiłem. Naprawdę jestem cholernym szczęściarzem ponieważ cud dostać w ogóle jakikolwiek zapłon motoplat a co dopiero nie uszkodzony. Na allegro znalazłem jeden za 400zł, mój kupiłem za 200zł.
Obrazek

Dla niewtajemniczonych dlaczego z tym zapłonem jest tyle zachodu od razu tłumaczę: Gilera robiła praktycznie te same silniki do modeli 87-92, aczkolwiek były dwa rodzaje zapłonów z dwoma rodzajami modułów każdy. Żaden nie był zamienny, w zapłonach różniły się magneta i ich stożki, ilości magnesów i i inne wymiary a moduły różnie odcinały zapłony i dawały iskrę o różnej sile.

Strasznie mała aktywność w tym temacie, naprawdę micha się cieszy jak ktoś napisze jakiś komentarz, doradzi albo konstruktywnie mnie opi..toli że coś robię nie tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2017, 0:20 
*

Rejestracja: 09 wrz 2017, 22:58
Posty: 125
Pojazd: Cagiva Mito

Ostrzeżenia: 1
Mordeczko, mam prosbe. WYSLIJ MI NAMIAR DO TEGO GOSCIA OD ELEKTRONIKI NA PRIV. Bede miał robote dla niego...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy