Dzisiaj jest 18 lip 2025, 13:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sty 2011, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Czesc, pewnego jesiennego dnia odpalilem moj skuter (Yamaha Rex). Przejechałem sie z 3km i wrocilem do domu. Nie pamietam czy mi zgasl czy sam zgasilem ale mniejsza o to. Na drugi do odpalania a tu dupa, nie chce palic. To ja biore sie za sprawdzanie wszystkiego az nagle naszla mnie mysl ze to moze cylek. Sciagam glowice, patrze a tam w cylku rysy jak ch*j :P . Zlamało sie jakies zapezpieczenie i wpadlo do cylka. Ok, wiec do sklepu czas ruszyć. Cylinder do szlifu (Airsal sport 50cc), nowy tłok, pierscienie. Wszystko cacy, składam, kopie, kopie, kopie... i nic... To postawilem do garazu i mysle sobie przez zime zrobie. W zimie silnik z ramy wyciagnalem, jeszcze raz glowice sciagam, wszystko sprawdzam, no niby ok. Potem naszly mnie mysli ze sie wał przestawił. Zaczalem sprawdzac, szperac po internecie, pytac ludzi jak maja zaplon ustawiony [wiem, w skuterach nie da sie ustawiac]. Po tygodniu przemyslen stwierdzilem ze wał jest wporządku. W miedzyczasie kupiłem nowy wydech [LeoVince ZX], rolki, sprezynki, slizgi, gaznik [dellorto 17.5]. Biore sie dzisiaj do skladania i odpalania a tu dupa ;/ Nie chce palić. Macie jakies pomysly co moze byc źle?




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control


Ostatnio zmieniony 17 sty 2011, 22:03 przez phoenix10102, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Może coś źle poskładałeś , strzałka na tłoku w która stronę jest ?? Może kable on zapłonu źle podpiąłeś :P Kompresje ma / może gdzieś ucieka i nie chce zapalić . Świeca ma iskrę? dostaje paliwo ?




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
1.strzalka w strone okna wydechowego
2. napewno dobrze
3.Kompresje ma dobrą
4. iskra jest
5. paliwo dostaje. nawet probowalem wstrzykiwac pod swiece i nic




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control


Ostatnio zmieniony 17 sty 2011, 22:14 przez phoenix10102, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
No to nie wiem , a klin na wale Ci się na pewno nie przestawił ?




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Na innej świecy spróbuj, iskra jest mocna i jest cały czas czy tylko na sekunde w momencie kopnięcia? Membranki jak tam? Jak nic z tego nie wyjdzie to stawiam na cylek że jest wadliwy bo już kilka razy naczytałem się o airsalach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 23:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
phoenix10102, czy ja dobrze rozumie, szlifowałeś airsala? przecież to aluminium... myśle że tu jest problem, przecież alu nie da się szlifować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 23:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
tak to aluminium ale koles w serwisie powiedzial ze te rysy jeszcze nie sa az tak glebokie i mozna szlifowac




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 23:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
sebagbw, a skad wiesz ze alu? I skoro jest kompresja to what ever?

Zobacz czy w odpowiednim momencie jest iskra




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 23:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2009, 13:21
Posty: 153
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
zobacz czy magneto ci nie przeskakuje, klin sprawdź także. Przez to też nie chce palić (
sr nie chciała odpalic.)




_________________

SR Setup:
Top Perfomances due plus 70cc
Wariator Stage6 R/T!
Sprzęgło Stage6 torque control
Gaźnik 17,5 Tec. / tec 21mm
Yasuni C20 / leovince zx
Zapraszam do tematu z sr: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178790




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 23:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
a jak najlepiej sprawdzic czy w opdpowiednim momencie jest iskra? Ma byc przez caly czas trwania kopniecia czy jak? Ja sprawdzalem tak: jak tłok był w martwym punkcie to przez ten czujnik przechodzila juz sama koncówka tej kryzy wystającej




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 23:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
musi ktoś patrzec kto ma dobrą koordynacje, pozatym on chce odpalic czy nie chce? tak ze cos tam łapie ale ale nadal brakuje?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 23:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
wogole nic a nic nie pogada ;/ cos jakby z zaplonem :/




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 0:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
No kurde ale to by wychodziło że cewkomoduł coś nie teges, bo zapłon to by odpalil ale nie chodziłby jak trzeba, proponuję taki schemat działania:
0 rozrusznika
1.Pokopac z wylaczona stacyjka i bez swiecy
2.Nagrzać swiece
3.Psiknasc dyzodorantem na tłok
4.wkreć ciepla świece
5.stacyjka on
6.Kopaj
7*.przytkac lekko gaźnik




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 6:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Daj mu plaku od strony filtra i jeżeli jest wszystko wporządku to musi chociażby zagdać




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 6:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
U mnie był podobny przypadek. Nie chciał zagadać nawet przy użyciu samostartu. Pomogło odpalenie "na wiertarkę" od tamtego momentu palił od kopa. Dziwne, ale prawdziwe.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 12:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
Mnie to dziwi że szlifowałeś aluminiowy cylinder :shock:
Przecież ten cylinder ma gładź nisical-ową! Jak zrobiłeś szlif to starłeś tą gładź i cylinder nadaje się do kosza, jeżeli nie nałożyłeś nowej gładzi! (koszt chyba 150-200 nie jestem pewien)
Ponieważ aluminium bez tej gładzi szybko się ściera!
Może nie czepiajcie się tego zapłonu tylko weź sobie seryjny cylinder tłok pierścienie tylko takie żeby na nich skuter odpalił :wink:
Jeżeli masz wszystko dobrze gaźnik, dochodzi paliwo i jest iska (a wcześniej jak skuter palił to z zapłonem miałeś wszystko ok??) to powinien zagadać i jeździć :mrgreen:
Ja stawiam że to po prostu wina cylindra.

A miałem taki sam skuter i taki sam cylinder :roll:
Nie byłem z tego cylindra zadowolony... :/


Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, 12:26 przez Adrian2401, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 16:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Adrian2401, no właśnie, też tak myśle. Cylindry aluminowe mają około 0,5mm powierzchni niclasowej, i jej nie da się szlifować... a już napewno nie po tym jak zawleczka wypadła i cyle porysowała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 18:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
a to smaciarze w serwisie mowili ze spokojnie aluminuim mozna szlifowac :evil:




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 18:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
niech sobie facjate zeszlifują :wink: musisz wbić tuleje w ten cylek albo kupić inny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 18:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
phoenix10102, ale czekaj czekaj, masz cylek airsala? I dałeś go na szlif ? Czy sam szlifowałeś? Kompresja jaka?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy