Dzisiaj jest 30 lis 2024, 17:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1051 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 53  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 16:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
hmm mam cylinder malossi 124cc po szlifie pierwszym i po porcie wydech byl przekładany do roxa z oryginalnym yasuni c21 i osiagi na moim wydechu były troszke gorsze , ale to nie rozmowa o moim setupie tylko o spawaku
a bym zapomniał wymiary własnie były brane z tamtego wydechu a rurka do silencera ejst o 3 mm grubsza awyglada na tak gruba ponieważ scianka ma bardzo duża grubośc




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 15 gru 2010, 16:51 przez Yankes, łącznie zmieniany 5 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 16:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
To nie zmienia faktu, że wydech nie jest budowany pod cylinder, tylko z "choinki wzięty". Zresztą ten cylinder to jak Malossi Sport wśród 70 ccm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 16:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Jeśli bys nei wiedział to wydechy takie jak yasuni c16 c20 i c21 to sa bardzo dobre wydechy pod cylindry o wiekszych pojemnoscia takie jak właśnie aerox 100tka seria malossi 110 cc i malossi 124cc
koniec tego tematu bo to nie jest miejsce na to




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 15 gru 2010, 16:56 przez Yankes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 16:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
A o czym to jest temat ;) ? Dyskutujemy kulturalnie o wydechach, dzielimy się opiniami i doświadczeniami ;]
Może i tak być, że wydech wysokoobrotowy z silnika o mniejszej pojemności dobrze będzie śmigał na większej pojemności mniej "wyżyłowanej". Ale mogę tylko gdybać ... Szkoda, że nie zbudowałeś wydechu dedykowanego do swojego silnika, bo duma i doświadczenie jest bezcenne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 17:02 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=RlBD93F4 ... _embedded# Czym ten gość łączy te stożki bo jakoś nie kojarzy mi się to z żadną znaną mi techniką. Wygląda to na szybką i dość tanią robotę (jak ktoś nie ma sprzętu to kupuje zwykły palnik ten drut (nie wiem co to jest i jak to nazwać)) i jazda.


Ostatnio zmieniony 15 gru 2010, 17:03 przez simon.b, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 17:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
nie stworzyłem takiego wydechu poprostu bo to wiąże się z wieloma testami po co mi wydech który rzekomo wylicze a może być w rzeczywistosci niezbyt dobry , niestety nie mam warunków aby robić wiele testów wydechów i nie bardzo znam sie na wyliczaniu takich wydechów anie ufam takim programą zbytnio




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 15 gru 2010, 17:05 przez Yankes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 17:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
Jest to bodajże (nie dam sobie ręki uciąć ;)) spawanie palnikiem acetylenowo-tlenowym, wymaga od spawacza stażu i doświadczenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 17:07 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
A jaka jest temperatur pracy takiego wydech w najcieplejszym miejscu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 18:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
spaliny benzyny 98 to temperatura rzędu ~ 350 stopni celcjusza a temperatura palenia ~600




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2010, 18:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2009, 21:47
Posty: 317
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
Witam chciałem zbudować sobie jakiś wydech do swojego crossa ale z tego co przeczytałem to wszyscy robią wydechy do skuterów a mi chodzi o wydech ten "zawijany" typowo do crossa jak yasuni cross. Spawanie wydechu to dla mnie czarna magia. nie wiem od czego się zabrać. Może ktoś ma gotowe wymiary stożków do tego typu wydechów ?? w zamian ja mogę wrzucić wymiary lasera x-pro




_________________

looknij jedynego takiego gas gas-a---> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89043

Sprzedam skuter pilne!!!

http://otomoto.pl/piaggio-typhoon-okazj ... 88687.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2010, 18:47 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jeśli temperatura wydechu w najgorętszym miejscu wynosi ~600 stopni celsjusza to do połączenia elementów wydechu można by teoretycznie użyć lutowania twardego za pomocą palnika propanowego lub propanowego z dodatkiem tlenu. Temperatura topnienia mosiądzu używanego do lutowania twardego to od 800 do 1000 stopni. Lutowanie wydechu w teorii nie jest aż takie głupie bo miejsca stykania się stożków byłyby idealnie równe i uszczelnione a także dobrze by wyglądały. Dodatkowo koszt zakupienia palnika propanowego to ok. 50-100 zł za lepszy. Jeśli stożki w czasie pracy silnika nie rozjeżdżały by się a palnik propanowy wystarczyłby do ogrzania stożków i mosiądzu to technika ta była by bardzo kusząca szczególnie dla ludzi nie posiadających dostępu do tiga ani miga. To co przedstawiłem w powyższym poście jest czysto teoretyczne i proszę o krytykę na temat tej teorii. A teraz pytanko jakie były by najlepsze kąty stożków samego kolanka (dł. około 25 cm) mających tworzyć kąty najpierw 90 a później ok. 160-180, zależy mi także na tym abym nie musiał ciąć kolanka na 15 stożków tylko na jak najmniej zachowując dobry przepływ spalin.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2010, 19:15 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Kazda nierownomiernosc powoduje jakiestam zaburzenie i kwestia to wypośrodkować. Wg mnie 20stopni na jedno łączenie to max na co sobie mozna pozwolić.
Lutowanie - wg mnie sie nie sprawdzi, drgania spowodują popękanie tego. W skuterach wydechy pracują w bardzo ciężkich warunkach bo nie są amortyzowane, lepiej jest pod tym wzgledem w enduro i ogolnie "biegówkach".
A co do 600 stopni - potrafi byc więcej, widziałem czerwone kolanka juz a to jest wyższa temperatura.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.


Ostatnio zmieniony 16 gru 2010, 19:17 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 22:58 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
Lutownie... Było by doskonałe, ale to wszystko popęka. Ale mam zamiar jednak spróbować. Myślę żeby to jeszcze jakoś wzmocnić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 13:06 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
przemo1110pl9, Jak spróbujesz to opisz wyniki bo jestem bardzo ciekawy tego. Właściwie patrząc na "spawanie" acetylenowe to chodzi w tym o to samo co przy lutowaniu twardym. Przy "spawaniu" topimy stalowy drut łącząc 2 kawałki metalu a w lutowaniu też łączymy 2 kawałki metalu topiąc drut ale tym razem mosiężny. Te techniki różnią się tylko rodzajem drutu i palnikiem służącym do podgrzewania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 17:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Od tygodnia próbuje wymierzyć jakiś sensowny wydech do runnera 125 i nic mi nie wychodzi tylko jakaś ogromna runna długości ok 70cm :mrgreen: Czy wiecie ile może kosztować zrobienie sensownego dyfuzora pod cylinder r bez kolanka i kto to robi :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 22:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
Wydech do runner 125 - http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 28&bih=538

70 cm to nie tak dużo, zresztą na pierwszy rzut oka można zauważyć, że wydech do 125 jest większy od typowej 50'tki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 22:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
To wiem ale średnica środkowego okręgu wynosi 15cm i taki wydech wyglądał by tragicznie :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 20:01 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Nie okręgu, a walca ... i czemu okropnie? Norma, większa pojemność to i objętość wydech musi być większa.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 20:11 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Bez przesady, 110, max 120mm, kwestia średnicy kanału wydechowego, ale nie więcej.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 18:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Dudi A ile byś chciał za wykonanie takiego dyfuzora do tego p/g Podał bym oczywiście wszystkie potrzebne dane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1051 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 53  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy