Dzisiaj jest 30 lis 2024, 17:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1051 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 53  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 19:27 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Nie bardzo mi się chce wierzyc, ze ten cylinder ma 162 stopnie owk na wydechu. Zmierz sobie kątomierzem




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 23:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2010, 15:25
Posty: 13
Lokalizacja: Radzyn Podl.
Pojazd:
a czy 173stopnie w malossim sport 70 to wiarygodne? mierzyłem ze 3 razy dla pewności. kątomierz mam taki drukowany..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 11:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 11:58
Posty: 140
Lokalizacja: Kiełpino k/Kartuz
Pojazd:
Dudi, Ja brałem wymiary z neta, Revo wcześniej podał

Revo pisze:
Stage 6 Sport (Minarelli LC):
Auslass 162°
Überströmer 90°


To może źle wypełniłem tzn. w złe miejsca ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 13:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
pasio8, wiarygodne.
apollo, np. Malossi Sport przy Verticalu 166 stopni, zresztą +/- 5 stopni nie zrobi wielkiej różnicy.


Ostatnio zmieniony 21 lis 2010, 13:53 przez fiecio93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 20:32 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
apollo, dałbym mniejszy kąt ostatniego stożka. rezo będzie w mniejszym przedziale obrotów ale moc będzie większa, co przy dobrej regulacji da dobre wyniki.przy skuterach dobrze jest miec rezo w mniejszym przedziale obrotów gdyż skuter to automat i po dobrej regulacji silnik pracuje cały czas w mocy maksymalnej.


Ostatnio zmieniony 21 lis 2010, 20:39 przez Maciejpoz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 20:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
http://www.youtube.com/watch?v=8v4Wxv3N ... re=related
patrzcie co się dzieje w takim wydechu ;D




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
http://www.rprhosting.dk/images/guides/ ... 0mm-AC.jpg

Skok 39,2 mm

180/ 39,2 ~ 4,59 stopnia

1 mm ~ 4,59 stopnia

(39,2 - 26) x 2 x 4,59 = 121,4 stopnia (?)

Dobrze liczę ? Coś za mało ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 21:17 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Podałes metode której pod żadnym pozorem nie można używać. Zobacz sobie że przy gmp obrócisz magneto o 10 stopni a tlok sie prawie nie ruszy a w okolicach srodkowego polożenia tłoka obrócisz o 10 stopni to będzie ładnych pare mm ruchu tłoka. Pomyśl jak działa korbowód, a jak ogarniasz troche trygonometrie to i policzysz to.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
Gdyby połączenie korbowód-tłok byłoby stałe to miałoby to zastosowanie ;P


Ostatnio zmieniony 21 lis 2010, 21:27 przez fiecio93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 22:11 
*

Rejestracja: 17 lis 2007, 10:44
Posty: 34
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Mam pytanie takie, jeśli zrobił bym np: pierwsze 10cm kolanka o niezmiennej średnicy, to uwzględnić ją jako długość kanału wydechowego?
Trzecie, W jakich granicach powinna oscylować objętość wydechu poziomu sport?




_________________

teżebe tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 18:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Maciejpoz pisze:
apollo, dałbym mniejszy kąt ostatniego stożka. rezo będzie w mniejszym przedziale obrotów ale moc będzie większa

Mi się wydawało, że im większy kąt tym mocniejsze, ale krótsze rezo.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 18:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 11:58
Posty: 140
Lokalizacja: Kiełpino k/Kartuz
Pojazd:
Maciejpoz, To jaki dać kąt, bo jak dam np. 10 to dwa ostatnie stożki są na minusie?

Edit:
Może ten będzie lepszy?

Obrazek




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 lis 2010, 18:55 przez apollo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2010, 10:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
znalazłem rozwiązanie alternatywne dla cięcia stożków!!!
http://www.youtube.com/watch?v=I_Z3AIFSd60

Domowy sposób na Hydroforming




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2010, 20:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Witam mam pytanie trochę głupie ale chce się dowiedzieć na 100%, "deg" w Cone Layout to są na pewno stopnie?? bo jutro mam drukować 17 kartek projektu ale dopiero dzisiaj zauważyłem że miałem ustawione "grad" i nie chce żebym popełnił błąd. Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2010, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
grad to stopień po angielsku, skrót od graduation.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2010, 21:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Aha dzieki na info chciałem być pewny że dobrze wydrukuje. Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 19:01 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Sendzia pojęcie to masz marne
gradus to 1/100 kąta prostego
stopien [deg] to 1/90 kąta prostego




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Dudi - mi się skojarzyło z angielskim i masz racje - pojęcie o projektowaniu wydechów mam zerowe :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 20:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
apollo pisze:
Maciejpoz, To jaki dać kąt, bo jak dam np. 10 to dwa ostatnie stożki są na minusie?

Edit:
Może ten będzie lepszy?

Obrazek


Dlaczego długość portu masz 9cm?? przedłużasz rurką nie rozszerzającą się na kolanku??




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 21:47 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
apollo, musisz tak dobrać schemat aby nic nie było na minusie. a propo to pierwsze stożki powinny się skracać np. 95mm-77mm-56mm(to przykład) . i tak jak poprzednik napisał masz za dużą długość kanału wydechowego. musisz dokładnie zmierzyć bo moim zdaniem będzie tem koło 55 mm. na ostatnim stożku 13* (tecnigas rs2 ma 13*)też będzie dobrze ... zawsze można odciąć ostatni stożek i kombinować , i dojść metodą prób i błędów, ale jednak najlepiej byłoby idealnie wyliczyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1051 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 53  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy