Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 12:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 23:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Witam mam takie pytanie zmierzyłem kąty otwarcia okien w cylindrze i ku mojemu zdziwieniu wydech ma 166* a płuki 122* Tzn ze wydech jest strojony na 6 tyś a płuki 10 tys czy tak może być. Sprawdzałem to kilka razy mogłem się pomyslić nie wiecej niz o 2* dodam ze cylinder jest seryjny jest on od mtx 80




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 16:41 
*

Rejestracja: 04 lip 2011, 9:41
Posty: 97
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
to jest bradzo prawdopodobne czesto w silnikach stosuje sie jakotakie blokady.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 20:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
MegaSauter, Ale czy ja wiem czy to blokada motor ma koło 15 koni przy 80cmm to jest dobry wynik.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 14:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 23:38
Posty: 27
Lokalizacja: Stg
Pojazd: Hurricane swap Minarelli
Cześć mam pytanie, a mianowicie jeżeli np. mam cylinder klasy mid-race i ma on największą moc w zakresie obrotów 9500rmp-10500rmp, to jeżeli zrobię porty wszystkich kanałów i okna wydechowego, to czy większa moc będzie osiągana na innych obrotach? I czy po tych zabiegach będzie możliwe, że moc maksymalna będzie osiągana na obrotach wyższych o np. 2-3, a może nawet 4 tysiące obrotów?? Z góry dzięki za odp.




_________________

Keeway Hurricane Drag Project 13' swap mina LC
Aktualne fotki str. 13/14.
SPRZEDAM!!!(klik)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 15:09 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Pawlostg2, obrotowość się zmieni. Swoją max moc cylinder osiągnie na wyższych obrotach :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 15:50 
*

Rejestracja: 07 maja 2011, 11:49
Posty: 15
Lokalizacja: sokółka
Pojazd:
mam pytanie pod jakim kontem trzeba rozwiercic okno pod wydech stage6 pro replica
?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 15:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2012, 15:51
Posty: 11
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
bardzo dobry poradnik bo rozwierceniu kanalu wydechowego wzrosla moc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 23:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 14:05
Posty: 63
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Pawlostg2 pisze:
jeżeli zrobię porty wszystkich kanałów i okna wydechowego, to czy większa moc będzie osiągana na innych obrotach? I czy po tych zabiegach będzie możliwe, że moc maksymalna będzie osiągana aż na obrotach wyższych o np. 2-3, a może nawet 4 tysiące obrotów??

Zależy wszystko od tego jak go zrobisz. Można przystosować cylek do pracy na wysokich obrotach, można i na niskich. Wydech też ma tutaj ogromne znaczenie. Jak chcesz robić poważniejsze modyfikacje, to polecam wpierw przeczytać jakieś książki o tym...




_________________


"It's still your motherf***ing session :D"


Moja zabawka;
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=166520




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 13:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2012, 13:59
Posty: 37
Lokalizacja: Złoczew
Pojazd:
chciał bym powiększyć okno wydechowe w S6 Streetrace 70. trzeba to zrobić pod jakimś specjalnym kontem ? czy poprostu rozwiercam i jest ok ?




_________________

-Streetrace 70 .
-Laser x-pro .
-Polini Hi - speed .
-Revo s - Type .
-Tec Eco 17,5 .
...............................




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 16:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
barti3212, Czytałeś wcześniejsze posty?
Tak się składa że tam wszystko jest napisane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 11:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2011, 10:00
Posty: 334
Pojazd:
Mogę zastosować tą metodę do takiego cylka 90cc 4T http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 288f9f5837 ?




_________________

http://www.facebook.com/Motocyklezyciem
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 21:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2009, 22:00
Posty: 42
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
do 4t sie nie opłaca,ale można to zrobić,nikt ci nie broni




_________________

70cc china ported na org głowicy
tec eco 17.5 dysza 65
top racing ng rolki 4.5g
chińskie sprzęgło 110mm na czerwonych sprężynkach od serii spitfajta
seria docisk
wydech sito plus
vmax ok 100km/h przy wciskającym w fotel przyśpieszeniu dzifko!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 22:42 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 1:18
Posty: 16
Lokalizacja: k. Środy Wlkp
Pojazd:
Razi mnie ten blad w nazwie tematu. Nie jest zgodny z trescia poradnika. Temat dotyczy okna, a tutorial przedstawia rozwiercanie kanalu wydechowego. Okno i kanal to nie jest to samo.

Mozna miec jeden kanal dolotowy, a dwa okna, mozna miec trzy okna wydechowe i jeden kanal. Okna robi sie po to, by przy bardzo duzych rozmiarach pierscien nie dzwonil, w skrajnych przypadkach zapobiega to przed uszkodzeniem silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 16:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Przeloty mają zazwyczaj kawałek swojego kanału, chodzi o dobre ukierunkowanie.
I głównie po to robi się ich więcej, żeby polepszyć pukanie przez dobre nakierowanie mieszanki.
Co do nazwy tematu to masz rację.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 0:01 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:22
Posty: 154
Lokalizacja: okolice siedlec
Pojazd:
Czytałem teraz ten temat , no i stwierdzam , że każdy pisze co chce i już się zagubiłem :/ , może mi ktoś obeznany odpowiedzieć na proste pytania ?

1.Okno wydechowe znajduje się w miejscu styku pierścieni/tłoka z cylindrem (początek tej dziury od strony tłoka) ?

2.Kanał jest to cała dziura od samego okna , aż do miejsca łączenia z wydechem ?

3.Kanał rozwiercamy idealne pod rozmiar wydechu , żeby spaliny idealnie wpadały z kanału do wydechu i to nie ma wpływu na zakres obrotów w których cylinder ma największą moc ?

4.Mogę wykonywać porting w taki sposób , że końcówkę kanału wydechowego (miejsce łączenia z wydechem ) rozpiłuje idealnie pod wydech , a dalej rozpiłuje tylko w celu wyrównania uskoku i delikatnego powiększenia kanału , (okna nie będę ruszał) , będę miał gwarancję , że to coś da , a nie pogorszy , bo teraz mam taki kanał wąski , że palca wskazującego nie da się przez niego przełożyć , tylko zatrzymuje się w połowie .


Dodam , że wydech mam leovince ZX , a cyla serie


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2012, 0:04 przez robcik3322, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 10:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
robcik3322 pisze:
1.Okno wydechowe znajduje się w miejscu styku pierścieni/tłoka z cylindrem (początek tej dziury od strony tłoka) ?

Tak
robcik3322 pisze:
2.Kanał jest to cała dziura od samego okna , aż do miejsca łączenia z wydechem ?

Tak
robcik3322 pisze:
3.Kanał rozwiercamy idealne pod rozmiar wydechu

Tak , musi mieć taką samą wielkość co wlot do wydechu.
robcik3322 pisze:
4.Mogę wykonywać porting w taki sposób , że końcówkę kanału wydechowego (miejsce łączenia z wydechem ) rozpiłuje idealnie pod wydech , a dalej rozpiłuje tylko w celu wyrównania uskoku i delikatnego powiększenia kanału , (okna nie będę ruszał) , będę miał gwarancję , że to coś da , a nie pogorszy , bo teraz mam taki kanał wąski , że palca wskazującego nie da się przez niego przełożyć , tylko zatrzymuje się w połowie .

Ja tak właśnie robiłem, przy tym samym wydechu i cylku co masz.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 19:45 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:22
Posty: 154
Lokalizacja: okolice siedlec
Pojazd:
Ok , po zabiegu , efekt jest bardzo zadowalający , rozpiłowywałem to wiertarką , z wiertłem 8mm , no i rozpiłowałem nawet sporo , ale można jeszcze więcej :) i rozpiłuję jeszcze z 1 mm jak tato mi z pracy dremel przywiezie :D

Co do osiągów 2-3 sekundy mniej do v-maxa

v-max +5 km/h , no i przy v-maxie czyli 75 km/h mierzone gps-em z telefonu , który wg. mnie zaniża i to dosyć sporo , czuć , że skuter tak zaczyna ciągnąć (buczeć , jak by coś go z tyłu trzymało , a wcześniej tego nie było), podejrzewam , że mam zbyt lekkie rolki , bo mam coś deczko ponad 5 gram i centralkę Stage6 medium o nacisku 42 Kg (seria ma 35) , tak więc , myślę , że te 80 gps-owe pójdzie :)

spalanie: nie wiem , ale mam nadzieję , że zmalało :P

Ogólnie polecam , bardzo fajna sprawa , prosta w wykonaniu , nie wymaga żadnych super umiejętności , a daje na prawdę dużo , najtrudniejsze z tego wszystkiego jest wkładanie tłoka w cylinder :D

Edit:

Mam jeszcze pytanie , czy ostrzenie przegród w kanałach płuczących dało by coś ?


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2012, 19:47 przez robcik3322, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 15:26 
*

Rejestracja: 26 kwie 2012, 12:04
Posty: 12
Pojazd:
Witam!
Chce rozwiercic okno wydechowe, czy dam rade to wykonac bez odkrecania cylindra?
teraz wyglada to tak: Obrazek


do rozwiercan ia uzylbym wiertarki i kamieniami do szlifowania ;]
Czy jak to rozwierce to bedzie wieksza moc ? skuter malaguti f10


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2012, 15:27 przez Adi_PL, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 16:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2009, 22:00
Posty: 42
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
lepiej odkręć cylinder, potem w imadło i ogień...
Będzie większa moc,minimalnie ale zawsze coś.




_________________

70cc china ported na org głowicy
tec eco 17.5 dysza 65
top racing ng rolki 4.5g
chińskie sprzęgło 110mm na czerwonych sprężynkach od serii spitfajta
seria docisk
wydech sito plus
vmax ok 100km/h przy wciskającym w fotel przyśpieszeniu dzifko!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 7:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2012, 20:06
Posty: 52
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
Wyjmuj cylek bo nie daj boże coś powpada do środka i się zatrze... :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy