Dzisiaj jest 20 paź 2024, 23:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 14:39 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2009, 18:27
Posty: 50
Pojazd:
Ale się jaracie tym tutkiem :mrgreen:

DEBESZCZAK, Polerowałeś komore spalania i tłok. Teraz będziesz mial nie odpowiedni squish. :roll:


AjekMK pisze:
Zaraz zaraz ! Z tego co wiem nie można polerować na błysk elementów przez które przepływa benzyna czyli to wszystko co Ty polerowałeś. Poleruje się do papieru o gradacji ok 1000 i BEZ PASTY, bo benzyna może się skraplać. To nie ma wyglądać tylko spełniać swoje zadanie i wystarczy spokojnie zatrzymać się na papierze 1000.

PS: Niech ktoś się jeszcze wypowie, nie robiłem takich rzeczy to nie jestem pewien ale obiło mi się o uszy.


Każdy pisze na forach że tylko papierem 400. Ostatnio polerowałem skrzynie korbową na lekkie lustro i mieszanka się nie skraplała. Czyli to są bajki :wink: Trzeba logicznie pomyśleć czym gładsza powierzchnia tym lepszy ślizg. :wink:




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku


Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 14:39 przez karolll12345, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 15:06 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
:evil:


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, 11:49 przez DEBESZCZAK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 15:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Czytając tytuł tematu-porting miałem nadzieję, że będzie o modyfikacji kanałów w cylindrze, a nie o polerowaniu :/




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 15:16 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2009, 18:27
Posty: 50
Pojazd:
Squish to odstęp tłoka od komory spalania. Powiększyłeś komore spalania i dnko tłoka spolerowałeś czyli tłok jest krótszy.Teraz będziesz musiał prawdopodobnie głowice spalnować i ustawić squish. :wink:




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku


Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 15:18 przez karolll12345, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 15:52 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
:evil:


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, 11:49 przez DEBESZCZAK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 18:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2009, 14:28
Posty: 44
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Siema słuchajcie jak on zrobił ten tłumik to czy jest możliwość wzięcia z jakiejś strony wymiarów yasuni R lub Z bo chętnie bym wykonał takie cudo




_________________

Już niedługo nowe wcielenie :D
Obrazek

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=24110

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 18:18 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
:evil:


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, 11:49 przez DEBESZCZAK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 18:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
DEBESZCZAK pisze:
corel draw 12

Do czego służy ten program?
W jaki sposób giąłeś stożki, bo na prawdę ładnie to wyszło. Znasz może potrzebne wymiary aby obliczyć wydech pod seryjny cylinder p/g?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 18:53 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2009, 18:27
Posty: 50
Pojazd:
Booyaka, Ściągnij sobie Exhatus Calculator i tam sobie ustawiasz parametry jakie chcesz wycisnąć ze swojego moto. :wink:




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 19:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Chodziło mi o kąt otwarcia okna, czy wysokość okna dla serii p/g. Proszę autora o odp na moje pytania wyżej.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 19:21 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
:evil:


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, 11:49 przez DEBESZCZAK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Gratuluje zapału tyle pracy włożyć ode mnie pełen repspect :cool:

jak ją odpalisz to pochwal się osiągami :<




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 20:51 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
O i znowu ktoś normalny :mrgreen: DZIĘKI!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 21:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Ja jednak radziłbym ci ten tłok zmatowić , ktoś z sąsiedniego forum najarał pare osób na polerke i prawe wszyscy pozacierali z przegrzania.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 21:20 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
:evil:


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, 11:50 przez DEBESZCZAK, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 21:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
DEBESZCZAK, A gdzieś też już widziałem, jak ktoś od dołu tłok polerował.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 21:51 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
:evil:


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, 11:50 przez DEBESZCZAK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 22:44 
*

Rejestracja: 11 cze 2008, 19:35
Posty: 83
Pojazd:
Denka tłoka się nie poleruje, bo polerowane elementy oddają gorzej ciepło, co będzie prowadziło do przegrzania się silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 0:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
DEBESZCZAK
Cytuj:
na tłoku znajdują się odpowiednie kąty jak zaczniemy szlifować denko to je w pewnym sensie zaburzymy. I w ogóle to nie ma sensu bo na wypolerowanym tłoku osadza się tak samo nagar jak na chropowatym.

Cytuj:
Różne są szkoły i patenty, ale ogólnie polerowana pow. gorzej odprowadza ciepło.
Możemy to troche wyrównać, ale raczej nie na 'lustro'.
Zresztą wyczynowe tłoki są często specjalnie pokrywane mikro nierównościami, jeżeli idealna polerka była by wskazana to fabryka robiła by to w wyczynowych silnikach.

Cytuj:
Nie polerujcie denka tłoka. Myślę, że to jakoś pół roku temu właśnie było przyczyną zatarcia cylindra (wpłyneło :cry: na przegrzanie)

Cytuj:
Z tym tłokiem też prawda, bo na płaszczu tłoka panują największe temperatury (ok. 420*C).

http://www.sqtery.com/forums/viewtopic. ... it=porting
Starczy? :?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 lut 2010, 0:36 przez Revo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 9:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 13:44
Posty: 82
Lokalizacja: Trzykolne Młyny xD
Pojazd:
kacper93 pisze:
Denka tłoka się nie poleruje, bo polerowane elementy oddają gorzej ciepło, co będzie prowadziło do przegrzania się silnika.
ale za to będzie lepsze smarowanie pierścionków, jak olej bedzie spływał po głatkiej powierzchni




_________________

Wejdź, zarabiaj, tuninguj...
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy